بهترین پراپ ایران

بهترین پراپ ایران
یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-07
کد خبر: 268419 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۰ | منبع: taminesarmaye.com
33 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

۹۰ درصد تقسیم سود بین تریدر و شرکت ۱۲۵ درصد بازگشت وجه پس از اولین پرداخت پرداخت ریالی و دلاری بدون هیچ محدودیت و سقفی پرداخت بیش از یک و نیم میلیون دلار سود تا به الان مناسب ترین قیمت

بهترین پراپ ایران

شاید نام شرکت تأمین سرمایه به گوشتان خورده باشد. این شرکت یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در حوزه کاری خود بوده و قادر است خدمات زیادی را به تریدرها ارائه بدهد. باید گفت که خدمات آن درزمینه ارائه سرمایه اولیه برای تریدرها است.

ممکن است شما نیز به‌دنبال ترید و معامله‌گری در بازارهای آنلاین باشید. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت‌هایی سرمایه‌های اولیه به شما ارائه بدهند. این‌گونه قادر به دریافت سودهای بیشتر خواهید بود. این شرکت یکی از برترین آن‌ها بوده و خدمات عالی به شما ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه خدمات بهترین پراپ فرم ایران را به شما معرفی کنیم.

پراپ چیست؟

اگر تابه‌حال نام کلمه پراپ به گوشتان نخورده باید بگوییم که پراپ تریدینگ نوعی روش برای کسب سرمایه اولیه در معامله‌گری است. فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید؛ بازارهای رمزارز یا فارکس. همه آن‌ها به یک سرمایه مناسب برای شروع نیاز دارند.

پراپ نیز به همین معنا خواهد بود. پراپ در واقع همان سرمایه اولیه‌ای است که توسط پراپ فرم به شما ارائه داده می‌شود. Proprietary Trading شرکتی است که در ازای سود تولید شده، دسترسی معامله‌گران خود را به سرمایه فراهم می‌کند. در واقع اگر یک تریدر موفق باشید، می‌توانید از یک پراپ فرم سرمایه مورد نیاز خود را برای معامله‌گری دریافت کنید.

مزایای استفاده از خدمات پراپ تریدینگ

شاید با خودتان فکر کنید که استفاده از خدمات شرکت‌های پراپ تریدینگ مانند تأمین سرمایه شامل چه مواردی است؟ باید گفت که موارد گوناگونی در این زمینه شامل شده و هرکدام مواردی خاص به‌حساب می‌آیند. شما باید در نظر داشته باشید که یک سرمایه مناسب مهم‌ترین عامل برای موفقیت در معامله‌گری است.

اگر سرمایه خوبی نداشته باشید نمی‌توانید سود مناسبی کسب کنید. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگی در این زمینه سرمایه‌های خود را در اختیار شما قرار داده و اجازه می‌دهد که درصد زیادی از سود را به دست بیاورید. این‌گونه ریسک‌پذیری شما بیشتر نیز می‌شود.

بهترین پراپ ایران کدام شرکت است؟

شاید تابه‌حال با خودتان فکر کرده باشید که کدام شرکت برترین پراپ ایرانی است؟ در پاسخ باید گفت که اگر به‌دنبال سرمایه فارکس یا سرمایه برای ترید هستید، می‌توانید از خدمات تأمین سرمایه کمک بگیرید. این شرکت یکی از برترین‌ها درزمینه کاری خود بوده و خدماتی عالی ارائه می‌کند.

در واقع شما قادر هستید از برگشت وجه تعرفه تا ۱۲۵درصد بهره برده و ۱۰۰وجه خود را پس بگیرید. همچنین قادر هستید در این شرکت جچم بسیار زیادی از سود خود را دریافت کرده و به کمک آن معاملات حرفه‌ای دیگری را نیز ثبت کنید. پلن‌های مختلف در این شرکت وجود دارند که با مراجعه به سایت آن‌ها از این موارد مطلع خواهید شد.

مراحل دریافت خدمات پراپ تأمین سرمایه

مراحل دریافت خدمات پراپ تأمین سرمایه

به‌دنبال این هستید که بهترین خدمات در زمینه سرمایه برای ترید را دریافت کنید؟ مراحل این کار در شرکت تأمین سرمایه بسیار ساده هستند. این پراپ فرم در مراحلی سریع و آسان این سرمایه را در اختیار شما قرار می‌دهد. با طی‌ کردن مراحل زیر به سرمایه فارکس خود دسترسی پیدا می‌کنید.

ثبت‌نام در سایت تأمین سرمایه

یکی از موارد مهمی که باید برای استفاده از خدمات این پراپ فرم در نظر داشته باشید، ثبت‌نام در سایت تأمین سرمایه است. ابتدا باید در این سایت به‌راحتی ثبت‌نام کرده و البته قوانینی که توسط آن وضع شده‌اند را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

بررسی و انتخاب پلن

پس‌از ثبت‌نام در وب‌سایت تأمین سرمایه باید از میان پلن‌های پراپ ارائه شده، یکی را انتخاب کنید. باید گفت که دسته‌بندی این پلن‌ها به ۲ نوع بدون پنل آنالیز و با پنل آنالیز تقسیم می‌شوند. هرکدام کاربردهای خاصی داشته و از روش‌های متفاوتی برای معامله‌گری و ارائه سرمایه استفاده می‌کنند.

پلن‌های بدون آنالیز آن به‌صورت تک‌مرحله‌ای و ۲ مرحله‌ای بوده و هرکدام در موارد مختلف متفاوت هستند. هزینه‌های هر یک از چالش‌ها و تخفیف آن‌ها متفاوت بوده و باید بسته به نیاز و برنامه ریزی خود یکی را انتخاب کنید.

دریافت سرمایه اولیه برای معامله‌گری

پس‌از اینکه ثبت‌نام خود را در سایت تأمین سرمایه انجام دادید، باید نسبت به دریافت سرمایه اولیه خود اقدام کرده و معامله‌گری را آغاز کنید. این کار بسیار راحت است. در واقع این روش بدین صورت است که پس‌از ثبت اطلاعات در کمترین زمان سرمایه به‌حساب شما واریز می‌شود.

باید در نظر بگیرید که این سرمایه تنها برای ترید قابل‌ استفاده بوده و باید سود آن را با شرکت پراپ فرم تقسیم کنید. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید ریفاند و موارد دیگر در پنل این سایت محاسبه می‌شوند.

تقسیم سود در تأمین سرمایه به چه شکل است؟

سوالی که برای بسیاری از کاربران به وجود آمده این است که تقسیم بود در این شرکت به چه شکل است؟ باید گفت که تقسیم سود در این شرکت به‌صورت ۹۰درصد است. یعنی حدود ۹۰درصد سود به تریدر رسیده و الباقی به شرکت انتقال پیدا می‌کند. این‌گونه طرفین بیشترین سود را کسب کرده و قادر هستند به‌راحتی از سرمایه خود بهره ببرند.

مزایای استفاده از تأمین سرمایه برای پراپ تریدینگ

مزایای استفاده از تأمین سرمایه برای پراپ تریدینگ

مزایایی در استفاده از خدمات این پراپ فرم وجود دارند که باید تمام آن‌ها را در نظر داشته باشید. این مزیت‌ها را نمی‌توانید در بیشتر شرکت‌ها پیدا کنید. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌دهیم از خدمات این شرکت نهایت بهره را ببرید. این مزایا عبارت‌اند از:

  • تنوع در انواع پلن‌های مالی
  • بهترین تعرفه‌های ممکن
  • پشتیبانی فنی سریع و پرداخت آسان
  • شفافیت در ارائه انواع خدمات
  • بهترین شرایط تقسیم سود برای معامله گر
  • برگشت وجه تعرفه
  • استفاده از پلن‌های ۲ مرحله‌ای، تک‌مرحله‌ای و توربو
  • ۳۰دصدر تحفیف جهت خرید مجدد
  • ۱۲۵ درصد ریفاند

جمع بندی

آیا می‌خواهید در کمترین زمان بهترین سرمایه اولیه را برای معامله‌گری دریافت کنید؟ پیشنهاد ما شرکت تأمین سرمایه است. این شرکت یک پراپ فرم بوده و برترین پراپ ایران نیز شناخته می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این شرکت قادر است سرمایه‌ای عالی برای معامله‌گری به شما ارائه دهد.

البته قبل‌از هر کاری باید توانایی خود برای کسب سود را به آن نشان دهید. برای همین نیز نیازمند شرکت در چالش‌های آن هستید. این چالش‌ها میزان سرمایه و سودی که به شما تعلق می‌گیرد را مشخص می‌کنند. اگرخ قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت این شرکت مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فرید اکبری

      دریافت خدمات پراپ رو عالی توضیح دادید ممنونم

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون فرید جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂