خرید قهوه گانودرما - افق اقتصادی

خرید قهوه گانودرما - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 297440 |
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ |
14 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

    رایج ترین و پرطرفدارترین نحوه مصرف قارچ گانودرما، ترکیب آن با دانه های قهوه و به صورت نوشیدنی قهوه گانودرما است که تلفیقی از خواص هر دو ماده را همراه خود دارد. با اینکه از عمر کشف قارچ گانودرما بیش از ۴۰۰۰ سال می گذرد، اما خواص شگفت انگیز آن با ترکیباتی مانند […]

خرید قهوه گانودرما

 

 

رایج ترین و پرطرفدارترین نحوه مصرف قارچ گانودرما، ترکیب آن با دانه های قهوه و به صورت نوشیدنی قهوه گانودرما است که تلفیقی از خواص هر دو ماده را همراه خود دارد. با اینکه از عمر کشف قارچ گانودرما بیش از ۴۰۰۰ سال می گذرد، اما خواص شگفت انگیز آن با ترکیباتی مانند قهوه کمتر از ۱۰ سال است که در ایران مورد توجه قرار گرفته است. نوشیدن قهوه گانودرما به خصوص برای کسانی که قصد دارند میزان مصرف قهوه خود را بدون از دست دادن انرژی که از طریق کافئین این نوشیدنی دریافت می کنند، پایین بیاورند، گزینه مناسبی است. وجود انواع آمینواسیدها، آنتی اکسیدان ها، پلی ساکارید ها و انواع پروتئین در این نوشیدنی موجب شده تا نوشیدن یک فنجان از این نوشیدنی در طول روز تاثیر زیادی بر تقویت سیستم عصبی بدن، تقویت دستگاه گوارش و دستگاه گردش خون، کاهش کلسترول، افزایش تمرکز و تقویت حافظه، بالا بردن متابولیسم بدن، کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن فرد شود. با وجود اینکه نوشیدنی مذکور موفق به دریافت پروانه بهداشت و سیب سلامت شده است، اما برای اطمینان از قهوه گانودرما به صورت اصل دقت داشته باشید که به فروشگاه های معتبر عرضه کننده مستقیم این محصول از برند بیز مراجعه کنید. 

لیست قیمت محصولات شرکت بیز

بطور کلی محصولات شرکت بیز شامل انواع قهوه گانودرما، مواد غذایی و دمنوش های گیاهی، محصولات آرایش و بهداشتی گاتیو و لاکچری کوین، محصولات نانوسان آلمان، محصولات بهداشتی و پکیج های درمانی دکتر بیز می باشند. این شرکت از سال ۱۳۹۰ با هدف تولید محصولات کاملا ارگانیک و سلامت، زیر نظر متخصصان علوم تغذیه و طب سنتی با نام تجاری دکتر بیز تاسیس و وارد بازار شد و به دلیل کیفیت و تنوع بالا توانست در زمان کوتاهی به شهرت بین المللی برسد. فعالیت این برند زیر نظر سازمان غذا و دارو بوده و دارای سیب سلامت و گواهینامه های استاندارد بین المللی می باشد. همچنین این برند برای راحتی حال مشتریان خود دست به تولید پک های اقتصادی زده که محتویات آن تکمیل کننده خواص یکدیگر هستند و در مقایسه با خرید هر کدام از محصولات به صورت تکی، از قیمت مناسبتری نیز برخوردار می باشند. متاسفانه باتوجه به محبوبیت بالای محصولات بیز، عده ای دست به فروش کالاهای تقلبی بدون کیفیت و یا غیر اصل با نام این برند زده اند. برای تهیه تمامی محصولات بیز به صورت اورجینال و اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت بیز به سایت های معتبر و نمایندگی های مستقیم دکتر بیز مراجعه فرمایید.

چرا قهوه موکا گانودرما مصرف کنیم؟

خرید قهوه فوری موکا محصول دکتر بیز موجب افزایش شادمانی و سلامتی می گردد. این محصول بسیار خوش طعم نیز است زیرا در ترکیب و فرمول ساخت آن از کاکائو استفاده شده است. از مزایای بسیار زیاد آن بر روی سلامتی می توان به بهبود دیابت، زگیل تناسلی، لاغری و افزایش قد اشاره کرد. همچنین نوشیدن قهوه فوری موکا دکتر بیز در مدت زمان کمی موجب از بین رفتن یا کاهش افسردگی و ایجاد احساس شادی و آرامش در فرد خواهد شد. توصیه می شود برای بهره مندی بیشتر هرروز بعد از صبحانه یک فنجان از این قهوه را میل نمایید. همچنین نوشیدن این قهوه در وسط روز به شما انرژی می بخشد. قیمت دمنوش بادرنجبویه ترکیبی با توجه به حجم آن و فروشگاه توزیع کننده متفاوت است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید