بهترین بورس لباس مجلسی تهران | ۹۰ میلیون ناقابل برای این لباس! - افق اقتصادی

بهترین بورس لباس مجلسی تهران | ۹۰ میلیون ناقابل برای این لباس! - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 297181 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ |
13 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

خرید لباس مجلسی برای مراسم های عروسی، مهمانی های خاص و دورهمی ها مورد نیاز است. لباس مجلسی برای خانم ها تنوع بسیار بالایی دارد و هرکسی با توجه به سلیقه و بودجه اقدام به خرید لباس مجلسی می کند. برخی لباس مجلسی را به خیاط می سپارند و لباس دلخواهشان را می دوزند اما بسیاری از افراد با مراجعه به بازارها لباس را آماده می خرند. در این گزارش به بررسی قیمت لباس مجلسی و همچنین معرفی بازارهای بورس لباس مجلسی می پردازیم.

بهترین بورس لباس مجلسی تهران | ۹۰ میلیون ناقابل برای این لباس!

خرید لباس مجلسی همیشه دردسرهای خاص خودش را دارد. لباسی که هم ظاهر چشم نوازی داشته باشد و هم خیلی گران نباشد و هم در زمان استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید، به سختی پیدا می شود. لباس مجلسی مخصوصا در مورد خانم ها دردسرهای بیشتری دارد چون با دنیایی از مدل ها و طرح و رنگ ها روبرو می شوید. لباسی که شاید چند بار بیشتر از آن استفاده نکنید اما به شدت قیمت های گزافی دارد. لباس مجلسی برای بهتر به نظر آمدن از پارچه های خاص و در برخی موارد سنگ کاری شده استفاده می شود که هم گران تر هستند و هم حساسیت بالاتری در زمان استفاده دارند. بنابراین مهم است بدانیم که دنبال چه مدل لباس مجلسی می گردیم و نهایتا می خواهیم چند بار از آن استفاده کنیم و از همه مهم تر اینکه چه بودجه ای برای آن در نظر گرفته ایم.

به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز به بررسی بهترین بورس لباس مجلسی در تهران پرداخته است و به این موضوع پرداخته است که در حال حاضر لباس مجلسی های گران در چه محدوده قیمتی قرار دارند و همچنین ارزان ترین لباس مجلسی ها را با چه قیمتی می توان خرید، با گسترش نیوز همراه باشید.

گران ترین لباس مجلسی های موجود در بازار

لباس مجلسی در دسته لباس های گران معمولا قرار دارد اما برخی لباس های مجلسی تجملاتی و بسیار گران تمام می شوند! این لباس ها دارای پارچه های کار شده یا برندهای خاصی هستند که قیمت تمام شده آن ها را بالا می برد. در تصویر زیر چند نمونه لباس مجلسی گران را می بینیم که گران ترین آن لباس مجلسی بلوچی است که قیمت آن ۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. بعد از آن لباس های مجلسی در محدوده قیمتی ۱۴ میلیون تا ۱۹ میلیون تومان دیده می شود.

لباس مجلسی های ارزان موجود در بازار

در تصویر زیر چند نمونه لباس مجلسی دیگر را می بینیم که قیمت های بسیار ارزان تری نسبت به لباس مجلسی های رایج دارند. همان طور که می بینید این لباس ها در محدوده قیمتی ۲۳۰ هزار تومان قرار دارند، قیمتی که در حال حاضر اگر بخواهید یک تی شرت بخرید در همین حدود باید هزینه کنید! البته باید به این نکته توجه کنید که نمی توانید از این لباس مجلسی ها انتظار زیادی داشته باشید و دنبال مدل های خاصی در بین آن ها باشید! چیزی که معمولا در لباس مجلسی ها مهم است به روز بودن مدل آن و رنگ و جنس پارچه است که لباس را در تن شما چشم نواز می کند.

بورس لباس مجلس در تهران کجاست؟

لباس مجلسی در تهران در مراکز مختلفی عرضه می شود اما شاید مهم ترین مراکز مربوط به لباس مجلسی در خیابان مفتح تهران و همچنین پاساژ شانزلیزه در خیابان جمهوری باشد که این مراکز در تنوع بالایی انواع اقسام لباس های مجلسی را به مشتریان عرضه می کنند. اما اگر دنبال لباس مجلسی های ارزان می گردید می توانید به پاساژ حافظ در کوچه برلن تهران هم مراجعه کنید این مرکز نسبت به دیگر مراکز معروف تهران لباس های ارزان تری دارد و همچنین دارای تنوع بالایی است.

اگر به چهارراه نظام آباد مراجعه کرده باشید، با تعداد زیادی مغازه مواجه می‌شوید که انواع مختلفی از لباس‌ های مجلسی زنانه و دیگر محصولات را ارائه می‌دهند. پاساژ امیر یکی از مراکز خرید شناخته‌شده در این منطقه است که به نیازهای مختلف اقشار گوناگون جامعه پاسخ می‌ دهد. ونک نیز بورس لباس‌های مجلسی لوکس و گران‌ قیمت در تهران است. با توجه به قیمت‌ ها، شما با محصولات با کیفیت‌ تری مواجه خواهید شد. اما مراقب باشید که تنها به قیمت توجه نکنید، زیرا ممکن است برخی از اجناس تقلبی و مشابه اصل با قیمت‌ های بالا به فروش برسند.

در نهایت بازار دوم نازی آباد تهران که در جنوب شهر واقع است نیز گزینه خوبی برای خرید لباس مجلسی است. این بازار تنوع بالایی دارد و انواع اقسام لباس ها را در قیمت های مختلف از گران تا ارزان می توانید پیدا کنید. لباس مجلسی نیز در مغازه ها و پاساژهای مختلف واقع در این بازار عرضه می شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید