واردات از چین بدون گمرک به صورت تضمینی با وانیکس - افق اقتصادی

واردات از چین بدون گمرک به صورت تضمینی با وانیکس - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 277258 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ |
54 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

چین به عنوان دومین ابر اقتصاد جهان، برای کسانی که به دنبال فرصت‌های وارداتی هستند، گزینه مناسبی است. این کشور به عنوان مرکز تولید پیشرو در سراسر جهان محسوب می‌شود که رشد اولیه آن بیشتر به نیروی کار کم هزینه و تولید انبوه مرتبط است. از آنجایی که بسیاری از برندهای چینی با هم در […]

واردات از چین بدون گمرک به صورت تضمینی با وانیکس

چین به عنوان دومین ابر اقتصاد جهان، برای کسانی که به دنبال فرصت‌های وارداتی هستند، گزینه مناسبی است. این کشور به عنوان مرکز تولید پیشرو در سراسر جهان محسوب می‌شود که رشد اولیه آن بیشتر به نیروی کار کم هزینه و تولید انبوه مرتبط است. از آنجایی که بسیاری از برندهای چینی با هم در رقابت هستند، به منظور انتخاب بهترین تامین‌کننده و آغاز روند واردات از این کشور، به طور حتم به کمک و راهنمایی افراد متخصص نیاز دارید. در بیشتر موارد شما به دنبال روش‌هایی هستید تا با کمترین هزینه، بیشترین سود را از واردات به دست آورید. با کمک گرفتن از برخی شرکت‌های بازرگانی مجرب در حوزه واردات از چین همانند شرکت وانیکس، قطعا می‌توانید خواسته خود را برآورده کنید. شاید باورتان نشود، اما این تیم قوی شرایطی برای شما ایجاد می‌کند تا بدون پرداخت گمرک، واردات از کشور چین را انجام دهید.

آیا واردات کالا از چین بدون پرداخت گمرک امکان‌پذیر است؟

پاسخ به پرسش بالا مثبت است؛ زیرا شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه گمرک کالای مورد نیاز خود را از کشور چین به ایران وارد کنید. البته این روش نیز با شرایط خاصی همراه است که شاید هر کسی از آنها آگاه نباشد و نتواند در این مسیر قدم بردارد. شما تا چه حد با واردات کالا از چین بدون هزینه گمرک آشنا هستید؟

روش‌های مختلفی برای اجرای این روند وجود دارند که بدون یک شرکت بازرگانی قوی و مجرب نمی‌توانید از پس کلیه این روند برآیید. از این رو می‌توانید به سراغ مشاوران تیم وانیکس بروید و اطلاعات کاملی از آنها دریافت کنید و سپس برای واردات از چین بدون پرداخت گمرک دست به کار شوید.

بدون پرداخت گمرک، کالای چینی وارد کنید

ممکن است با دیدن عبارت بالا فکر کنید این موضوع تنها یک روش تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر است، اما این گونه نیست؛ شما به طور واقعی بدون پرداخت گمرک می‌توانید از کشور چین کالاهایی را وارد ایران کنید. برای این کار کافی است به سراغ فروشگاه‌های عمده فروش چینی بروید که به صورت آنلاین نیز محصولات خود را ارائه می‌دهند.

برای مثال علی بابا، ۱۶۸۸ و علی اکسپرس از جمله این فروشگاه‌های آنلاین عمده‌فروش هستند که بدون دریافت هزینه گمرک کالای خود را در اختیار شما قرار می‌دهند. حجم بار دلخواه شما خیلی متفاوت نیست، به هر حال شما با خرید از این فروشگاه‌ها به پرداخت هزینه گمرک نیازی ندارید.

روند خرید از این فروشگاه‌ها و واردات کالای چینی بدون گمرک تحت روش خاصی امکان‌پذیر است که شاید شما با این روش خیلی آشنا نباشید. از این رو می‌توانید از تیم بازرگانی وانیکس کمک و راهنمایی دقیقی دریافت کنید. این تیم در خدمت شما است تا بهترین محصولات چینی را بدون پرداخت گمرک در اختیار شما قرار دهد.

واردات چمدانی بدون پرداخت گمرک

علاوه بر روش خرید از فروشگاه‌های فروش عمده همانند علی بابا، شما می‌توانید واردات چمدانی را نیز بدون پرداخت گمرک تجربه کنید. البته واردات چمدانی با محدودیت‌هایی همراه است و تنها به اندازه یک چمدان می‌توانید کالا وارد کنید. در این روش نیز وانیکس کنار شما خواهد بود.

در چنین شرایطی تیم بازرگانی وانیکس با کمک افرادی که به ایران برمی‌گردند، می‌توانند کالای مورد نظر شما را در چمدان قرار دهند و به خاک ایران وارد کنند. با توجه به اینکه وزن کالا نباید از حد مجاز بیشتر شود، بنابراین واردات چمدانی خیلی روش مناسبی نیست اما برای مصارف شخصی یا وسایل سبک و کوچک گزینه مناسبی است.

به خاطر داشته باشید واردات چمدانی ساده‌ترین روش برای وارد کردن کالا به کشور ایران است که نیاز به پرداخت عوارض گمرکی ندارد. شما می‌توانید کالا مورد نیاز خود را در فرودگاه تحویل بگیرید و هیچ هزینه اضافه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

واردات از چین بدون گمرک با وانیکس

اگر شما نیز علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌های گمرکی ندارید و به دنبال روشی مقرون به صرفه برای واردات کالاهای چینی هستید، توصیه می‌کنیم از تیم وانیکس کمک بگیرید. در نظر داشته باشید، واردات کالا از کشور چین بدون هزینه گمرکی به معنای قاچاق نیست و روشی قانونی خواهد بود.

این روند تنها براساس شرایط خاص و ویژه‌ای انجام می‌شود که هر کسی از آن آگاهی ندارد. برای اینکه بدون پرداخت هزینه گمرکی و از طریق فروشگاه‌های فروش عمده آنلاین محصول دلخواه خود را بخرید و به ایران وارد کنید، باید براساس مراحل زیر پیش روید:

انتخاب تامین‌کننده معتبر

دریافت نمونه کالا

اطمینان از کیفیت کالای تولیدی

پرداخت هزینه کالا

ثبت سفارش نهایی

دریافت کالا از تامین‌کننده چینی

حمل دریایی یا هوایی به کشور ایران

تحویل درب انبار مقصد

توجه داشته باشید، کلیه این مراحل توسط تیم بازرگانی وانیکس در بهترین حالت ممکن انجام می‌شود و شما خیلی سریع می‌توانید به کالای وارداتی خود دست پیدا کنید. همچنین از این طریق در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

آیا تضمینی برای دریافت کالاهای وارداتی بدون گمرک وجود دارد؟

از آنجایی که شما هزینه‌ای برای گمرک پرداخت نمی‌کنید، شاید بر این تصور باشید که ممکن است کالای واردشده قاچاق محسوب شود. در حالی که این طور نیست و این کالاها تحت مقررات تعیین و ضبط شده به خاک ایران وارد می‌شوند. بنابراین نگران پول و سرمایه خود نباشید، بدون پرداخت هزینه گمرک همچنان سرمایه شما در امان خواهد بود.

در زمان واردات کالا بدون هزینه گمرک به تنها نکته‌ای که باید توجه کنید، انتخاب تامین‌کننده است. در صورتی که از تامین‌کننده معتبر خرید نکنید، ممکن است پول و سرمایه خود را به طور کامل از دست بدهید و ضرر زیادی به کسب و کار شما وارد شود.

از این رو با کمک شرکت بازرگانی مجرب می‌توانید بهترین و مطمئن‌ترین تامین‌کننده را بیابید. در ضمن وانیکس به منظور وارد کردن کالای مورد نظر شما، چک تضمین در اختیارتان قرار می‌دهد. بدین ترتیب اگر کالای خریداری‌شده شما در زمان معین تحویل داده نشود، وانیکس تمام ضرر و زیان‌هایی که متحمل می‌شوید را می‌پذیرد.

در نظر داشته باشید هزینه حمل محصول تا درب انبار شما بعد از تحویل گرفتن کالا قابل پرداخت است و شما لازم نیست پیشاپیش هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید. می‌توان گفت وانیکس تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند و از سرمایه یا دارایی آنها نهایت حفاظت را به عمل آورد.

آسان‌ترین روش واردات کالا از چین بدون گمرک

برای اینکه بدون هیچ دغدغه و نگرانی بتوانید، کالای مورد نظر خود را از کشور چین به ایران وارد کنید، توصیه می‌کنیم به سراغ تیم وانیکس بروید. این شرکت بازرگانی تمام مراحل واردات را از صفر تا صد برعهده می‌گیرد و بدون اینکه شما درگیر مراحل واردات شوید، کالای مورد نظرتان را در زمان و مکان معین شده تحویلتان می‌دهد.

وانیکس در زمینه واردات کالا از کشور چین بدون پرداخت هزینه گمرکی به تجربه و تخصص بالایی دست یافته و همین امر باعث می‌شود تا مشتریان بدون نگرانی و دغدغه بتوانند خیلی راحت به کالای وارداتی مورد نظرشان دست پیدا کنند. قبل از آغاز روند اصلی واردات از چین، توصیه می‌کنیم از مشاوران حرفه‌ای حاضر در این حوزه مشورت بگیرید و سپس تصمیم نهایی خود را اعلام کنید.

به هر حال با انتخاب یک تیم بازرگانی قوی، شما می‌توانید بدون هیچ درگیری و نگرانی محصول وارداتی خود را درب انبار تحویل بگیرید. این روش آسان‌ترین مسیر برای واردات کالای چینی بدون پرداخت هزینه گمرک است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید