قیمت جدید گوشی های سامسونگ در بازار + جدول ۱۰ تیر - افق اقتصادی

قیمت جدید گوشی های سامسونگ در بازار + جدول ۱۰ تیر - افق اقتصادی
سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-02
کد خبر: 266811 |
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ |
8 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

در این گزارش می توانید آخرین قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده کنید.

قیمت جدید گوشی های سامسونگ در بازار + جدول ۱۰ تیر

قیمت موبایل و گوشی‌ها در بازار در رنج‌های مختلفی قرار دارند. در چند ماه اخیر، قیمت موبایل‌ها تحت تأثیر نوسانات قرار گرفته است. همچنین، قیمت دلار نیز تأثیر مستقیمی بر قیمت موبایل‌ها داشته است. قیمت موبایل‌های پرفروش به توجه به نوسان قیمت دلار روزانه در حال تغییر است. اما برای آخرین قیمت موبایل‌ها، نیاز به آمار و اطلاعات به روز داریم تا بتوانیم قیمت دقیق را اعلام کنیم.

بعد افزایش قیمت گوشی‌های آیفون و شیائومی حالا نوبت به مدل‌های کره‌ای در بازار رسیده است .ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G را می‌شود با بودجه‌ای نزدیک ۱۰ میلیون خرید

ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G که پرفروش‌ترین گوشی چینی در فروشگاه‌های اینترنتی است، امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ حدود ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. ردمی نوت ۱۳ پرو اما با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی بیش از ۲۰ میلیون قیمت خورده و خرید ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس که کامل‌ترین نسخه از مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی است، با همین میزان فضای ذخیره‌سازی بالای۲۴ میلیون آب می‌خورد.

قیمت گلکسی A۵۵ سامسونگ که اواخر خرداد امسال نهایتا ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان بود، همزمان با اولین روز‌های تیرماه امسال با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی ۲۴ میلیون تومان اعلام می‌شود. قیمت A۵۴ که نسخه قدیمی A۵۵ است، به مرز ۲۰ میلیون تومان رسیده و گلکسی A۱۵ به عنوان یکی از پرفروش‌ترین میانرده‌های امسال بازار کف قیمت هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

قیمت گلکسی A۰۵ که اقتصادی‌ترین گوشی امسال سامسونگ است، در بازار موبایل حداقل شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، اما گلکسی S۲۴ اولترا را در یکسری از فروشگاه‌های اینترنتی با قیمتی نزدیک ۱۰۸ میلیون تومان پیدا می‌کنیم.

گلکسی A۲۵ یکی دیگر از میانرده‌های امسال سامسونگ است. دست کم ۱۳ میلیون تومان قیمت خورده و خرید گلکسی A۳۵ می‌تواند ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرج بردارد.

آیفون ۱۳ پرو مکس یک تربایت در خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی موجود نیست و فعلا با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی تا ۱۴۴ میلیون قیمت می‌خورد

 آیفون ۱۳ پرو مکس یک ترابایت که درغیاب مدل‌های سری ۱۴ و ۱۵ گران‌ترین گوشی فعلی در بازار محسوب می‌شود، نایاب شد. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه ۵۱۲ گیگ با پارت‌نامبر CH به حدود ۱۴۴ میلیون رسیده و آیفون ۱۳ پرو با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی کمی بیش از ۱۰۳ میلیون قیمت خورده است.آیفون ۱۳ معمولی را ۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌فروشند. خرید آیفون ۱۳ معمولی نسخه ۲۵۶ گیگ کمتر از ۶۰ میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۱ که جزو ارزان‌ترین گوشی‌های اپل در ایران است، حدود ۳۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود و خرید آیفون SE مدل ۲۰۲۲ تقریبا در همین بازه قیمت تمام می‌شود.

پوکو X۶ پرو یکی از قلدرترین میانرده‌های شیائومی در بازه قیمت ۲۰ میلیون است . پوکو X۶ پرو که از دید طرفداران شیائومی ارزش خرید بیشتری نسبت به A۵۵ سامسونگ دارد، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره سازی بیش از ۲۱ میلیون فروخته می‌شود. قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به عنوان یکی دیگر بهترین میانرده‌های امسال چینی، با همین میزان فضای ذخیره سازی به ۲۳ میلیون تومان می رسد.

ردمی نوت ۱۳ پرو که پردازنده ضعیف تری دارد، در دسته گوشی های ۲۰ میلیونی قرار می گیرد و خرید ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G دست کم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آب می خورد.ردمی ۱۳C تا ۹ میلیون و ۷۰۰ قیمت خورده و ردمی ۱۲ به عنوان یکی از پیرمردهای فهرست گوشی های پرفروش شیائومی، با قیمت ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به خریداران پیشنهاد می شود.

قیمت انواع گوشی سامسونگ بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

گوشی
مدل

گلکسی A۰۵ (نسخه ۶۴ گیگابایت)
 شش میلیون و ۶۰۰ تومان

گلکسی A۱۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت)
هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۲۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت)
۱۳ میلیون تومان

گلکسی A۳۴ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت)
۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت)
۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت)
۲۰ میلیون تومان

گلکسی A۵۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت)
۲۴ میلیون تومان

گلکسی S۲۳ FE (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) 
۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسیS۲۴ اولترا(نسخه ۲۵۶ گیگابایت)
۶۴ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه یک ترابایت)
۱۰۰ میلیون تومان

منبع:

عرشه

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید