افزایش ظرفیت جا‌به‌جایی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تنی محصولات فولادی و معدنی با اتصال و تکمیل خط ریلی منطقه فولادی اردکان - افق اقتصادی

افزایش ظرفیت جا‌به‌جایی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تنی محصولات فولادی و معدنی با اتصال و تکمیل خط ریلی منطقه فولادی اردکان - افق اقتصادی
جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-28
کد خبر: 264066 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ |
13 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مجتبی مهری‌نژاد مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع در مراسم افتتاح فاز یک خط آهن منطقه فولادی اردکان با اعلام اینکه این شرکت اجرای ۲۱ کیلومتر از خط ریلی مذکور را بر عهده دارد تاکید کرد : این پروژه توسط کنسرسیومی متشکل از چهار شرکت در حال اجراست. مهندس مهری‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود […]

افزایش ظرفیت جا‌به‌جایی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تنی محصولات فولادی و معدنی با اتصال و تکمیل خط ریلی منطقه فولادی اردکان

مجتبی مهری‌نژاد مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع در مراسم افتتاح فاز یک خط آهن منطقه فولادی اردکان با اعلام اینکه این شرکت اجرای ۲۱ کیلومتر از خط ریلی مذکور را بر عهده دارد تاکید کرد : این پروژه توسط کنسرسیومی متشکل از چهار شرکت در حال اجراست.

مهندس مهری‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد:

هم‌اکنون فاز اول پروژه به طول ۹ کیلومتر تحویل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شده است و فاز دوم به طول ۶ کیلومتر به وسیله این کنسرسیوم عملیاتی خواهد شد.

میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود و باقی‌مانده خط طی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در صورت تکمیل کل پروژه، ظرفیت جابه‌جایی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات فولادی و معدنی معادل با ۱۰ درصد بار شبکه ریلی کشور فراهم خواهد شد‌.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید