دستگاه بلوک زنی در تهران از کجا بخریم؟

دستگاه بلوک زنی در تهران از کجا بخریم؟
دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-21
کد خبر: 309001 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۴۴ | منبع: irantechnik.com
124 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

امروزه صنعت ساخت و ساز بیش از گذشته افزایش یافته است. برای انجام سریع و با دقت پروژه ها به برخی تجهیزات به روز و کارآمد نیاز خواهیم داشت.

دستگاه بلوک زنی در تهران از کجا بخریم؟

بلوک یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است که برای تولید بلوک های دیواری، سقفی و تیغه ای نیاز به دستگاه بلوک زنی خواهیم داشت. با توجه به اهمیت این دستگاه در صنعت ساخت و ساز، باید دقت کافی در خرید آن داشته باشیم.

دستگاه بلوک زن در انواع مختلفی تولید می شود که قابلیت و کاربردهای هر کدام نیز متفاوت است. اما روند کاری آنها تقریبا به یک شکل می باشد. در ادامه همراه ایران تکنیک باشید تا از ویژگی های یک دستگاه بلوک زن مناسب مطلع شوید. ایران تکنیک تولید کننده انواع ماشین آلات بلوک زن، جدول زن، سنگ فرش اتوماتیک و متعلقات ماشین آلات ساختمانی با کیفیت و قیمتی مناسب در ایران می باشد.

دستگاه بلوک زن چیست؟

دستگاه بلوک زنی که به آن دستگاه بلوک زن بتنی نیز گفته می شود، دستگاهی است که فرآیند تولید بلوک ساختمانی را انجام می دهد. این دستگاه از جمله مهم ترین ماشین آلات صنعتی است که در دو نوع دستی و برقی تولید و در بازار عرضه میشود. با استفاده از این دستگاه شما می توانید انواع بلوک سقفی، تیغه ای و دیواری را با شن، ماسه و سیمان در اندازه و اشکال گوناگون تولید کنید.

خرید دستگاه بلوک زنی در تهران

فرآیند تولید بلوک توسط این دستگاه بدین صورت است که ابتدا سیمان، شن و ماسه با نسبت های معین در مخلوط کن ریخته و ترکیب می شوند. در ادامه این ترکیب به قالب های مخصوص دستگاه منتقل می شوند. در این مرحله دستگاه با فشار دادن مخلوط به قالب ها، بلوک را شکل می دهد. پس از انجام فرآیند شکل دهی باید بلوک تولید شده را برای مدتی در جایی قرار دهید تا کاملا خشک شوند.

روند کار انواع دستگاه بلوک زن تقریبا به همین صورت است. اما ظرفیت تولید و میزان دخالت انسان در روند کار هر دست با یکدیگر متفاوت می باشد.

انواع دستگاه بلوک زنی

برای آنکه بتوانید دستگاه بلوک زنی مناسب کار خود را انتخاب کنید، در ابتدا باید اطلاعات کافی از انواع و کاربردهای آن داشته باشید. در ادامه شما را با انواع دستگاه بلوک زن و کاربردهای هر یک آشنا خواهیم کرد.

دستگاهای بلوک زنی بطور کلی به دو دسته دستگاه بلوک زن اتوماتیک و دستی تقسیم می شوند.

  • دستگاه بلوک زن دستی (تخم گذار) از جمله ساده ترین و قدیمی ترین دستگاه های تولید بلوک می باشند، که قادر به تولید بلوک با ضخامت ۲ میلی متر هستند. این نوع دستگاه ها در سه نوع قالب دوتایی، سه تایی و چهارتایی تولید می شوند.
  • دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، دستگاهی برقی هستند که سرعت و دقت آنها نسبت به بلوک زن دستی بسیار بیشتر است. از این دستگاه برای تولید بلوک دیواری و سقفی در ابعاد متفاوت استفاده میشود. این دستگاه ها از سیستم پیشرفته ای برخوردار هستند که با استفاده از آن میتوان انواع بلوک یکنواخت و با کیفیت را تولید کرد. برای پروژه های بزرگی که به تعداد زیادی بلوک نیاز است، استفاده از این دستگاه بسیار مناسب خواهد بود.

البته در کنار تمام مزیت های نام برده، قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه بلوک زن دستی کمی بالاتر است. پس از آشنایی با انواع و کاربردهای هریک از دستگاه های بلوک زنی، اکنون باید نوع پروژه و ظرفیت تولید مدنظر خود را مشخص نمایید تا بدانید کدام دستگاه بهتر میتواند نیازهای شما را برآورده سازد.

ایران تکنیک تولید کننده دستگاه بلوک زنی

انتخاب دستگاه بلوک زن مناسب

برای انتخاب دستگاه بلوک زنی مناسب باید به مواردی که در ادامه ذکر میشود توجه کنید.

  1. انتخاب نوع مناسب دستگاه: دستگاه بلوک زن دارای انواع دستی و برقی است که هر کدام برحسب کاربرد از مزایا و ویژگی هایی برخوردار هستند. از دستگاه بلوک زن دستی برای پروژه های کوچک و کارگاه های خانگی و از بلوک زن اتوماتیک و نیمه اتومات برای پروژه های بزرگ و حساس بهره گرفته میشود.
  2. ظرفیت تولید دستگاه: برای انتخاب بلوک زن باید به میزان نیاز خود و ظرفیت تولید دستگاه توجه داشته باشید. طبیعی است که برای پروژ های بزرگ که به تعداد زیادی بلوک نیاز است نمیتوان از نوع دستی آن استفاده کرد. زیرا این دستگاه محدودیت در تولید داشته و زمان بیشتری برای تولید نیاز دارد.
  3. ابعاد بلوک: دستگاه های بلوک زنی قابلیت تولید بلوک در سایز و اندازه های متفاوت را دارند.
  4. وزن وابعاد دستگاه: در خرید دستگاه بلوک زن باید به محلی که میخواهید دستگاه را نصب کنید نیز توجه کنید. برای دستگاه های بزرگ نیاز به فضای کافی برای نصب و محلی برای خشک شدن بلوک ها خواهیم داشت.
  5. نوع بلوک: بلوک ها دارای انواع سیمانی، بتنی و … هستند که انتخاب آن بستگی به نوع پروژه دارد. در انتخاب دستگاه بلوک زنی باید نوع بلوک مورد نیاز خود را مشخص نمایید.
  6. قیمت و هزینه: از مهم ترین نکاتی که در خرید دستگاه بلوک زن باید به ان توجه کنید، قیمت دستگاه است که به میزان سرمایه شما بستگی دارد.

با رعایت نکات گفته شده شما به راحتی میتوانید دستگاه بلوک زنی مناسب خود را تهیه کنید. دقت داشته باشید که عدم توجه به هر یک از این موارد میتواند مشکلات بسیاری به همراه داشته باشد.

دستگاه بلوک زنی در تهران از کجا بخریم؟

اما سوالی که پیش می آید این است که بهترین دستگاه بلوک زنی را در تهران از کجا تهیه کنیم؟ برای خرید ماشین آلات با کیفیت لازم است که به فروشندگان معتبر و با سابقه در این حوزه مراجعه کنید. به طبع با افزایش میزان ساخت و ساز ها و تقاضای آنان به بلوک ساختمانی، افراد بسیاری به فروش دستگاه بلوک زنی روی آورده اند که خرید را کمی سخت میکند.

شرکت ایران تکنیک از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع ماشین آلات ساختمانی خصوصا دستگاه بلوک زنی از جمله فعالان قدیمی در حوزه ماشین آلات صنعتی است. این شرکت با سابقه ای درخشان اکنون قادر به تولید انواع دستگاه بلوک زنی می باشد.

کیفیت از مهم ترین مولفه های ایران تکنیک است. تمام محصولات ایران تکنیک توسط مهندسان و کارشناسان با تجربه مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و سپس روانه بازار میشود. اگر به دنبال شرکتی مطمعن برای خرید ماشین آلات صنعتی و ساختمانی از جمله دستگاه بلوک زنی هستید، بی شک ایران تکنیک بهترین ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :نگار

      سلام وقت بخیر خیلی راحت میشه با اپ دیوار دستگاه بلوک زن رو تهیه کرد در تهران و سراسر کشور.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام نگار جان ممنون از شما بابت کامنتی که گذاشتید.