به سادگی با وام مانیسا از فروشگاه کالای دیجیتال و لوازم خانگی کالامارکت خرید کنید

به سادگی با وام مانیسا از فروشگاه کالای دیجیتال و لوازم خانگی کالامارکت خرید کنید
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 284310 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ | منبع: kalamarket.com
1148 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

این روزها بازار خرید اقساطی کالا آن‌هم به طور آنلاین حسابی داغ است و با استقبال زیادی که از این شیوه پرداخت برای خرید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی شده است رفته‌رفته سروکله چند پلتفرم‌ و سامانه‌ تأمین تسهیلات آنلاین هم پیدا شده است. اما از میان آنها سامانه مانیسا با مزایای زیادی که دارد به انتخاب عده زیادی از متقاضیان دریافت وام خرید کالا تبدیل شده است.

به سادگی با وام مانیسا از فروشگاه کالای دیجیتال و لوازم خانگی کالامارکت خرید کنید

حالا همکاری این سامانه با یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور به نام کالامارکت همه چیز را برای یک خرید اقساطی بدون دردسر و آنلاین مهیا کرده است. در ادامه درباره اینکه چطور به‌سادگی می‌توان با دریافت وام مانیسا از فروشگاه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی کالامارکت اقساطی خرید کرد و برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است بیشتر توضیح خواهیم داد.

مزیت‌های دریافت وام از سامانه مانیسا

یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت تسهیلات آنلاین مراجعه به پلتفرم خدمات مالی مانیسا است و دلیل آن‌هم مزیت‌های زیاد آن در مقایسه با پلتفرم‌ها و سامانه‌های ارائه‌دهنده وام است. یکی از این مزیت‌ها امکان دریافت وام در مقدار بالاتر نسبت به دیگر پلتفرم‌ها تا سقف بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است. دریافت کمترین هزینه بابت کارمزد اقساط و هزینه عملیاتی اعطا وام، عدم نیاز به معرفی ضامن و همچنین امکان انتخاب اقساط بلندمدت ۱۲ یا ۱۸ماهه از دیگر مزایای دریافت وام از این پلتفرم است. بعلاوه پرداخت وام به آسان‌ترین و ساده‌ترین روش ممکن را هم باید به مزیت‌های این پلتفرم اضافه کرد. به‌طوری‌که برای دریافت وام از این سامانه نیازی به طی کردن مراحل پیچیده اداری یا انتظار طولانی برای طی کردن مراحل اعتبارسنجی نیست و تقریباً همه مراحل دریافت وام از ثبت درخواست تا اعتبارسنجی سابقه متقاضی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام از مانیسا

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم پلتفرم مانیسا دریافت وام خرید کالا را بسیار آسان کرده است؛ به‌طوری‌که تقریباً همه اقشار جامعه قادر به دریافت تسهیلات از سامانه مانیسا هستند. در گام اول برای دریافت تسهیلات از مانیسا لازم است تا در این سامانه ثبت‌نام کنید. بعد از آن اگر در بانک مهر ایران یا بلوبانک حساب ندارید لازم است اقدام به افتتاح حساب در یکی از این دو بانک کنید. لازم به ذکر است که افتتاح حساب در این بانک‌ها به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می‌شود. علاوه بر آن برای ارائه مدرک ضمانتی نیازی به معرفی ضامن ندارید بلکه فقط باید یک برگ چک صیادی بنفش ارائه دهید. بعد از ثبت چک در سامانه صیادی لازم است تصویر آن را به طور اسکن شده در سامانه مانیسا ارسال کنید. البته در مراحل بعد نسخه اصلی چک با هماهنگی از شما دریافت خواهد شد. در نهایت درصورتی‌که سابقه بانکی بدی نداشته باشید به همین سادگی و با تدارک این مقدمات می‌توانید واجد شرایط دریافت وام از مانیسا شوید.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام از مانیسا

نحوه ثبت درخواست وام در سامانه مانیسا

برای دریافت وام از مانیسا در قدم اول باید به سایت آن مراجعه کنید و بر روی تب ورود یا عضویت کلیک کنید. حالا در باکس نمایش داده شده شماره موبایل خود را وارد کنید تا یک کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک شود. بعد از واردکردن کد ورود فقط یک مرحله تا تکمیل ثبت‌نام در مانیسا فاصله دارید و فقط کافی است با کلیک کردن بر روی گزینه احراز هویت مشخصات فردی خود را وارد کنید. بعد از آن در بخش دریافت اعتبار مبلغ درخواستی برای وام تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و نحوه پرداخت اقساط را مشخص کنید. قبل از آنکه درخواست وام را ثبت کنید لازم است توافق‌نامه سایت را مطالعه کنید و تیک موافقت با آن را علامت بزنید. در این مرحله با انتخاب گزینه اعتبارسنجی به بانک مرکزی این امکان را می‌دهید تا سابقه شما را بررسی و تأیید کند. درصورتی‌که به‌عنوان مشتری خوش‌حساب بانکی شناخته شوید کیف پول شما به مقدار وام درخواستی شارژ خواهد شد.  

خرید لوازم خانگی قسطی از کالامارکت با وام مانیسا

بعد ازآنکه مراحل ثبت درخواست وام را در سامانه مانیسا را تکمیل کنید درصورتی‌که با اعطا وام به شما موافقت شود مبلغ درخواستی به طور اعتبار به کیف پول شما انتقال داده می‌شود. بعد از آن کافی است به فروشگاه کالامارکت مراجعه کنید و در عرض چند دقیقه با واردکردن شماره تلفن همراهتان یک حساب کاربری برای خود بازکنید. حالا دیگر همه چیز برای خرید اقساطی مهیا است و بعد از انتخاب کالای دلخواهتان فقط لازم است در مرحله پرداخت با اتصال به درگاه بانک مهر ایران یا بلوبانک از اعتباری که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید و شیوه پرداخت را در حالت اقساطی قرار دهید.

کالاهایی که می‌توان با وام مانیسا از کالامارکت خرید

اغلب اوقات خریدهای اقساطی در منابع مختلف شیوه خرید اقساطی تنها به دسته خاصی از کالاها محدود می‌شود. درحالی‌که برای خرید اقساطی از کالامارکت دستتان در انتخاب کالا حسابی باز است و محدودیتی از این منظر وجود ندارد. درواقع کالامارکت بیشتر به‌عنوان یک فروشگاه اقساطی شناخته می‌شود و طبیعتاً تمامی کالایی که در دسته‌بندی‌های مختلف این سایت وجود دارد اعم از لوازم برقی و الکترونیک، وسایل خانه و آشپزخانه، گوشی موبایل و حتی طلای گرمی را می‌توان به شیوه اقساطی خریداری کرد. اما دریافت وام در کالامارکت از طریق تأمین‌کننده‌ها و شرکت‌های مالی نظیر مانیسا انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب با دریافت وام مانیسا همه کالاهایی که در کالامارکت در دسترس قرار دارد را می‌توان به طور قسطی خرید.

کلام آخر

چند سالی است که خرید اقساطی که قبلاً در فروشگاه‌های حضوری انجام می‌گرفت در فروشگاه‌های اینترنتی هم رواج پیدا کرده است. با توجه به استقبالی که کاربران از این شیوه خرید نشان داده‌اند روزانه به تعداد پلتفرم‌ها و سامانه‌های تسهیلات آنلاین هم اضافه می‌شود. در این مطلب به معرفی یکی از بهترین آنها به نام مانیسا پرداختیم و توضیح دادیم که چطور می‌توان لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال نظیر گوشی موبایل را از طریق دریافت وام از مانیسا از یکی از معتبرترین سایت‌های فروشگاهی یعنی کالامارکت خریداری کرد. در توضیح مراحل دریافت وام تلاش شده است تا به طور خلاصه به فرایند کلی آن اشاره شود بااین‌وجود درصورتی‌که بخواهید با جزئیات مبلغ دقیق سقف وام و اقساط را بدانید می‌توانید به سایت کالامارکت مراجعه کنید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :سارا مردمی

      سلام خیلی ممنون برای پست های خوبتون مطالبو خوندم خیلی برام مفید بود.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام سارا جان
        خواهش میکنم نظر لطف شماست ممنون بابت کامنتتون.