آشنایی با انواع در ضد سرقت و مزایای استفاده از آن

آشنایی با انواع در ضد سرقت و مزایای استفاده از آن
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 278415 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۷ | منبع: dezhdoor.com
1141 بازدید
۴
10
ارسال به دوستان
پ

آیا شما تا به حال به افزایش سطح امنیت خانه یا شرکت خود فکر کرده‌اید؟ به نظر شما چه راه‌هایی برای بالا بردن ایمنی یک ساختمان وجود دارد؟

آشنایی با انواع در ضد سرقت و مزایای استفاده از آن

 یکی از بهترین و موثرترین راهکارهایی که برای افزایش امنیت ساختمان‌ها در نظر گرفته می‌شود، نصب در ضد سرقت است. این محصول با طراحی زیبا و متنوعی که دارد، روی زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی خانه یا شرکت نیز تأثیرگذار خواهد بود. اما در ضد سرقت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه با شرکت دژ همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد این موضوع کسب نمایید.

در ضد سرقت چیست؟

در ضد سرقت یکی از انواع مختلف در‌های ساختمان است که مانع از ورود سارقین می‌شود. این محصول با استراکچر مستحکم و قفل‌های خاصی که روی آن نصب می‌شوند، ضد ضربه، ضد فشار، ضد برش، ضد تخریب و ضد اهرم کردن می‌باشند. ساختار در ضد سرقت با در‌های معمولی متفاوت است. این محصول از استراکچری خاص شامل ورقه فولادی بهره می‌برد. در حقیقت ورقه فولادی در استراکچر این محصول قرار می‌گیرد تا آن را ضد ضربه و ضد تخریب کند. علاوه بر این ورقه فولادی، قفل‌های بسیار مستحکمی نیز برای در ضد سرقت در نظر گرفته می‌شود. این قفل‌های خاص می‌توانند از نوع گاوصندوقی، چنگکی، مرکزی، پستچی و قفل هوشمند یا دیجیتال باشند. چهارچوب ضد دیلم نیز یکی از آپشن‌های اضافی برای افزایش امنیت در ضد سرقت محسوب می‌شود که مشتری می‌تواند از آن نیز استفاده کند.

 

ابعاد در ضد سرقت

برای در ضد سرقت ابعاد استانداردی در نظر گرفته می‌شود که معمولاً در‌های ضد سرقت آماده در این ابعاد تولید و عرضه خواهند شد. این ابعاد استاندارد شامل ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر و ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتی‌متر می‌باشند‌. البته شما دوستان گرامی باید بدانید که ابعاد استاندارد در‌های تک لنگه دو طرف شیشه خور لابی، در‌های ضد سرقت دو لنگه لابی و در‌های ضد سرقت یک و نیم لنگه لابی ابعاد متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که ابعاد در ضد سرقت در بعضی از شرکت‌ها مانند شرکت دژ سفارش‌سازی نیز می‌شود. یعنی شما می‌توانید با توجه به ابعاد محل نصب سرقت در ساختمان خود، این محصول را سفارش سازی کنید و آن را با ابعاد محل نصب سفارش دهید.

در ضد سرقت

طرح‌های مختلف در ضد سرقت

در ضد سرقت علاوه بر امنیت بالایی که به ساختمان می‌بخشد، نقش مهمی را در زیباسازی دکوراسیون خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان ایفا می‌کند. به همین منظور است که همواره توصیه می‌شود طرح در ضد سرقت را متناسب با دکوراسیون محل انتخاب نمایید. در ضد سرقت در طرح‌های کلاسیک و مدرن تولید و عرضه می‌شود.

مدل‌های کلاسیک دارای طرحی کلاسیک هستند یعنی منحنی‌ها و برجستگی‌های زیادی روی آنها دیده می‌شود. در ضد سرقت کلاسیک برای اماکنی که دکوراسیون داخلی آنها کلاسیک است، بسیار مناسب می‌باشد. در ضد سرقت مدرن نوعی از این در است که طراحی بسیار شیک و ساده‌ای دارد. معمولاً روی این محصول، طرح‌هایی با اشکال زاویه‌دار و یا مکعبی مشاهده می‌شود. بدیهی است که در ضد سرقت مدرن برای خانه‌های مینیمال و اماکنی مناسب است که دارای دکوراسیون مدرن می‌باشند.

ویژگی‌های در ضد سرقت

در کشور ما در ضد سرقت در انواع ایرانی و ترک به فروش می‌رسد. این محصول از هر نوعی که باشد دارای استراکچر داخلی و قفل‌های مستحکمی است که در آن به کار می‌روند. در برخی از محصولات مانند محصولات لوکس شرکت دژ، علاوه بر این قفل‌های مستحکم و ورقه فولادی در استراکچر در، قوطی کشی نیز انجام می‌شود تا ایمنی به حداکثر برسد. از ویژگی‌های دیگر در ضد سرقت می‌توان به استفاده از پشم سنگ یا یونولیت در فضای خالی آن اشاره کرد. این موارد باعث می‌شود که این محصول عایق صدا و عایق حرارت نیز باشد. چهارچوب در ضد سرقت فوق‌العاده قدرتمند است.

در ضد سرقت

این محصول از رویه‌های متنوع و زیبایی بهره می‌برد که شامل چوب طبیعی، ام دی اف، ترمو و‌‌‌.‌‌‌.. است. درهای ضد سرقت دارای طراحی کلاسیک و یا مدرن هستند. تعدیل انرژی داخل و خارج ساختمان یکی از ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌آید. امکان استفاده از یراق آلات مختلف روی این در وجود دارد. این محصول علاوه بر ایمنی بخشی به ساختمان باعث زیبایی ظاهری آن نیز می‌شود. یکی از ویژگی‌های در ضد سرقت بازه قیمتی گسترده آن است. قابلیت سفارش سازی و نصب قفل مورد نظر مشتری یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در ضد سرقت می‌باشد.

خرید در ضد سرقت از دژ

شرکت دژ یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع در ساختمان از جمله در ضد سرقت در سطح کشور محسوب می‌شود که محصولات بسیار با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ضد سرقت در این شرکت در سه سری اکونومی، درجه یک و لوکس تولید و عرضه می‌شود. بدیهی است که هر کدام از این سری‌ها دارای محصولاتی با ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های مختلفی می‌باشند. محصولات دژ در دارای کیفیت عالی، دوام بالا، مقاومت زیاد و قیمت مناسبی هستند. با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب دژ تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان داشته باشید تا با کسب اطلاعات کافی در ضد سرقت ایرانی و یا در ضد سرقت ترک مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 4
    1. نویسنده :مهسا اسکندی

      داشتن در ضد سرقت خیلی مهمه این روزا که دزدی انقدر زیاد شده

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        کاملا درسته مهسا جان، تشکر از کامنت خوبتون 🙂

    1. نویسنده :محمد اصغری

      با تشکر از مطلب مفیدتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید محمد جان 🙂