بهترین تشک رویا برای کمر درد

بهترین تشک رویا برای کمر درد
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 274922 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ | منبع: khabshop.com
1156 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

بهترین و اولین گزینه برای افرادی که کمر درد دارند تشک های سفت و طبی بوده که ستون فقرات و کمر در بهترین حالت خود قرار بگیرند.

بهترین تشک رویا برای کمر درد

تشک های سفت به خاطر پخش کردن وزن در تمام تشک بدن در بهترین حالت خود قرار میگرد و میتواند بهترین گزینه برای افرادی با وزن بالا نیز باشد چرا که درون تشک فرو نخواهند رفت. البته نمیتوان گفت که تشک های طبی فقط مخصوص افراد با وزن میباشد افرادی که وزن پایین دارند و به خاطر گودی کمر یا کمردرد بهشون توصیه شده از تشک سفت استفاده کنند .

برخلاف باور عموم ، کمردرد نیازی به تشک سفت تخته مانند ندارد. در حقیقت ، تشک خاصی وجود ندارد که برای کمردرد همهی اشخاص بهترین گزینه باشد.
برای برخی از افراد تشک های نسبتا سفت میتواندگزینه ی خوبی باشد. برای افرادی برروی تشک سفت خوابیدن اذیتشان میکند تشک های طبی فنری با فنر متصل نیز میتواند گزینه ی خوبی برای این افراد باشد. البته به شما پیشنهاد میدهیم باتوجه به وزن و سن خود و با مشاوره کارشناسان مجرب مانند فروشگاه خواب شاپ اقدام به خرید کنید . تا از انتخاب خود مطمئن شوید و همچنین از تخفیف های ویژه استفاده کنید .
برند رویا ۵ مدل تشک کاملا طبی دارد که بدون فنر و صد در صد طبی هستند تشک های کاملا طبی در هسته ی مرکزی شان به جای فنر از انواع اسفنج استفاده خواهد شد. نام های این تشک های رویا از مدیکال ۱ تا مدیکال ۴ میباشد و مدیکال پلاس نیز شامل این دسته تشک طبی بدون فنر میباشد. مواد استفاده شده در تشک های طبی رویا عمدتا شامل ؛ اسفنج ، ریباند ، فنر سلولی پاکتی میباشد که دارای ارتفاعات مختلف و ضمانت های شرکتی با مدت زمان متفاوت میباشد.

تشک طبی رویا

تشک های طبی رویا:

تشک رویا مدیکال ۱ دارای اسفنج HR ، فنر سلولی میباشد ارتفاع آن حدودا ۲۹ سانتی متر بوده و دارای ۵ سال گارانتی اصل شرکت رویا میباشد. مدل مدیکال ۱ جز پرفروش ترین مدل های طبی بدون فنر رویا میباشد که تشکی رو به سفت محسوب میشود.
تشک رویا مدیکال ۲ دارای اسفنج ۳۰ کیلویی ارتفاع آن حدودا ۲۰ سانتی متر بوده و دارای ۵ سال گارانتی اصل شرکت رویا میباشد.
تشک رویا مدیکال ۳ دارای اسفنج تلفیقی با ریباند میباشد ارتفاع آن حدودا ۲۱ سانتی متر بوده و دارای ۵ سال گارانتی اصل شرکت رویا میباشد.
تشک رویا مدیکال ۴ دارای اسفنج چند لایه با تراکم های مختلف میباشد ارتفاع آن حدودا ۲۳ سانتی متر بوده و دارای ۴ سال گارانتی اصل شرکت رویا میباشد.
تشک مدیکال پلاس رویا جز تشک های لاکچری در دسته بندی تشک های طبی رویا قرار میگیرد که دارای ارتفاع حدودا ۳۵ سانتی متر و گارانتی ۶ ساله مخصوص تشک رویا میباشد. از مواد تشکیل دهنده مدیکال پلاس میتوان اسفنج چند لایه با تراکم بالا ، فنر منفصل سلولی لایه ی اسپان باند اشاره کرد که لازم به ذکر است اسفنج های استفاده شده در این تشک CNC شده هستند.

بهترین تشک دونفره رویا

انتخاب تشک مناسب برای زوجین کاری است دشوار چرا که داشتن تشک خوب و مناسب روی سلامت خواب و روان تاثیر میگذارد و همچنین نقش بسیار مهمی در زندگی عاشقانه ی زوج دارد. در وهله ی اول لیست کردن نیازمنی ها از یه تشک خوب دونفره مهم است آیا میخواهید حالت فنری داشته باشد؟ ارتعاشات و انتقال ارتعاش نداشته باشد؟ میتواند مکمل زندگی جنسی شما باشد؟
سیستم فنر بندی منفصل یا پاکتی فن آوری نو و به روزی بوده که طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده از اصلی ترین و مهم ترین ویژکی این فنر های انتقال حد اکثری تکان و ارتعاشات میباشد . بازی فنر ها به صورت تک به تک بوده و برای همین اتقال حرکت در تشک هایی با همچین فنر بندی ای حذف گردیده است. یکی از اساسی ترین مشکلات زن و شوهر اختلالات حرکتی میباشد ، برای مثال اگر یکی از شریک های زوجین خواب ناآرامی داشته باشد و در خواب مدام غلت بزند ، ممکن است شریک دیگر را بدخواب کند در اینجور مواقع باید به دنبال تشک هایی باشید که تا حد ممکن ارتعاشات تشک را کاهش دهد . در تشک های رویا مدل های الترا این ویژگی را دارند که تا حد ممکن آن تکان های اضافه ی تشک را کاهش دهند و خواب خوبی را برایتان بسازد ، اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ی تشک های الترا نوآوری فنر منصل یا پاکتی میباشد که فنر ها در پاکت های جداگانه قرار گرفته اند و تکان خوردن جداگانه ی فنر ها باعث میشود هنگام غلت زدن تا حد ممکن ارتعاش کمی را انتقال دهند.

تشک دو نفره رویا

بهترین تشک رویا برای رابطه جنسی کدام است؟

یکی از گزینه های مهمی که برای زوجین در انتخاب تشک تاثیر دارد مناسب بودن تشک برای رابطه ی جنسی میباشد. تشک های فنری به خاطر وجود بازی های فنر میتواند بهترین گزینه برای زوجین باشد مخصوصا تشک های تشکیل شده از فنر منفصل و انواع اسفنج ها ، حالت بازی جدا جدای فنر ها میتواند تمامی فرو رفتگی ها و برآمدگی های بدن را پر کند و مانند گهواره ای بدن شما را در آغوش میگیرد و سبب ایجاد آرامش شود.
بهترین تشک برای زوجین در تشک های رویا مدل های الترا ۱ تا الترا پلاس میباشد که شامل ۵ مدل طبی فنری با فنر های پاکتی بوده که شما میتوانید بسته به نیاز شخصی خودتان مدل مدنظرتان را بین مدل ها انتخاب نمایید.

تشک های فنر دار رویا:

تشک الترا ۱ رویا (پرفروش ترین مدل از برند رویا) این مدل علاوه بر داشتن فنر پاکتی دارای فنر سلولی کوچک تر نیز میباشد که باعث بیشتر شدن دوام تشک میشود ارتفاع حدودی الترا ۱ حدودا ۳۰ سانتی متر میباشد و دارای گارانتی ۸ سال شرکت اصلی رویا میباشد.
تفاوت تشک الترا ۲ با الترا ۱ را میتوان وجود یک لایه ی اضافه فنر سلولی که درون الترا۱ میباشد دانست که این لایه در تشک های الترا ۲ به کار نرفته  و فقط از لایه ی مرکزی فنر پاکتی استفاده شده است و ارتفاع اش حدودا ۲۵ سانتی متر میباشد سال گارانتی این تشک هم ۸ سال بوده و درجه سفتی نرمی متوسطی دارد.
در الترا ۳ رویا اسفنج کمتری به کار رفته و دارای ارتفاع حدودا ۲۵ میباشد و سال گارانتی تشک ۷ سال میباشد.
تشک الترا ۴ برای افرادی که زیر ۱۰۰ کیلو هستند بهترین گزینه میباشد و جز تشک های نرم در این دسته بندی میباشد و دارای ارتفاع حدودا ۲۵ سانتی متر و ضمانت ۶ ساله میباشد.
اگر به دنبال تشک بسیار نرمی هستید الترا ۵ میتواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد که دارای ارتفاع حدودا ۲۲ و ۵ سال گارانتی اصل شرکت رویا میباشد که اسفنج در آن تا حد ممکن کم و نرمی تشک را افزایش داده است.
یکی دیگر از تشک های لاکچری رویا مدل الترا پلاس میباشد که در دسته تشک های طبی فنری با فنر بندی پاکتی میباشد که بالاترین ارتفاع در این دسته بندی برای این مدل تشک میباشد که حدودا ۳۵ سانتی متر میباشد و دارای گارانتی ۹ ساله اصلی شرکت رویا میباشد. اسفنج استفاده شده در تشک الترا پلاس CNC شده بوده و دارای فوم HR میباشد از ویژگی های دیگر این تشک وجود دو لایه فنر پاکتی بوده که یک لایه ی آن مدل سلولی میباشد.

خرید تشک رویا:

برای خرید تشک رویا و استعلام قیمتها پیشنهاد میدهیم از فروشگاه معتبر خواب شاپ اقدام به انتخاب تشک کنید . با توجه به اینکه تشک رویا تنوع بالایی دارد و انتخاب بهترین تشک را با چالش رو برو میکند , مشاوره با کارشناسان مجرب به شما کمک میکند تا مناسب ترین تشک رویا را انتخاب کنید . نکاتی برای خرید مهم است که باید توجه کنید .

  • تاریخ تولید به روز تشک رویا
  • داشتن بارکد معتبر تشک رویا
  • دارا بودن گارانتی معتبر
  • دریافت فاکتور از فروشند با تاریخ خرید
  • اطلاع از سایز دقیق تشک
  • خرید با قیمت تخفیف بیشتر
  • هزینه ارسال کمتر
  • دریافت سریع تشک
  • پشتیبانی فروش
  • مشاوره رایگان
  • خرید اینترنتی و حضوری

همه موارد بالا که ذکر شد با خرید از یک فروشگاه معتبر امکان پذیر است . خواب شاپ با بیش از ۱۷ سال فروش کالای خواب و ارائه ۲۰ مارک معتبر تشک , هر جای ایران که باشید با سرعت خیلی بالا و همچنین تضمین کمترین قیمت , تشک مورد نظر شما را ارسال میکند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.khabshop.com مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :میثم آقایی

      واقعا خرید تشک خوب مهمترین نکته سلامت ستون فقراته، مرسی از نکات خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا میثم جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید