خرید گاوصندوق ارزان و باکیفیت: راهکارهایی برای انتخاب اقتصادی گاوصندوق

خرید گاوصندوق ارزان و باکیفیت: راهکارهایی برای انتخاب اقتصادی گاوصندوق
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 254808 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ | منبع: sadidsafe.com
1144 بازدید
۳
5
ارسال به دوستان
پ

در دنیای امروز، امنیت دارایی‌ها یکی از اولویت‌های حیاتی برای کسب‌وکارها، منازل، فروشگاه‌ها و … است و انتخاب گاوصندوق نسوز و ضد سرقت مناسب، می‌تواند به چالشی بزرگ تبدیل شود.

خرید گاوصندوق ارزان و باکیفیت: راهکارهایی برای انتخاب اقتصادی گاوصندوق

اگرچه گاوصندوق‌های ارزان ‌قیمت ممکن است در نگاه اول جذاب به نظر برسند، اما اغلب با مشکلاتی مانند ضعف در امنیت و عدم مقاومت در برابر آتش سوزی همراه هستند. این نواقص می‌توانند منجر به از دست رفتن دارایی‌های ارزشمند و اطلاعات حیاتی ما شوند.

اما خوشبختانه، گاوصندوق‌های اقتصادی و باکیفیتی نیز وجود دارند که با بهره‌گیری از بهترین مکانیزم‌های امنیتی و مقاومت در برابر آتش، می‌توانند امنیت بالایی را با قیمتی مناسب فراهم کنند.

سیف باکس‌ها، گاوصندوق های ارزان و باکیفیت

در ابتدا می‌توانیم برای گاوصندوق ارزان به سیف باکس‌ها اشاره داشته باشیم. اگر منزل یا محل کار شما در مناطق امن شهر واقع شده و یا امنیت آن بواسطه ایجاد سیستم‌های متمرکزامنیتی نظیر لابی من، دوربین های مدار بسته و یا سیستم های استفاده شده در پاساژها و برج‌ها تامین شده و از سطح قابل قبولی از امنیت برخوردار است و از طرفی به دنبال یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه هستید، سیف باکس‌ها گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

به خاطر داشته باشید سیف باکس‌ها تک لایه و با ورق‌های درب و بدنه کمی نازکتر تولید شده اند. بنابراین از لحاظ امنیت جایگزین مناسبی برای گاوصندوق‌های نسوز و ضدسرقت نخواهند بود و بیشتر در راستای حفظ حریم خصوصی، متمرکز کردن نگهداری اسناد و مدارک و دارایی‌های معنوی شما کاربرد خواهند داشت.

این صندوق‌ها که درابعاد نسبتا کوچکتری نسبت به صندوق‌های نسوز و ضدسرقت تولید می‌گردند، امکان قرارگیری در اکثر فضاهای منزل را خواهند داشت.

این صندوق‌ها علاوه بر امکان پیچ شدن به دیوارو زمین توسط رول بولت‌های فولادی، به سیستم قفل‌های دیجیتال و کلیدی زاپاس نیز مجهز هستند تا راحتی و امنیت قابل قبولی را برای شما به ارمغان آورند.

زمانی که از نسوز و ضد حریق بودن محصولات صحبت به میان آورده می‌شود، نسوز نبودن سیف باکس‌ها منجر به ایجاد نگرانی در خریداران و صاحبان این محصولات می‌گردد. اما برای اولین بار در ایران، سدید این مشکل را نیز برای شما برطرف نموده است.

سیف باکس ها به عنوان یک گاوصندوق ارزان قابل نصب بر روی دیوار و روی زمین هستند

سیف باکس نسوز با نام تجاری هوم سیف

هوم سیف سدید، تنها سیف‌باکس نسوز تولید شده در ایران می‌باشد و اگر سیف باکس‌ محصول موردنظر شما است و نسوز بودن صندوق نیز برای شما مهم است، هوم سیف پازل گم شده شما خواهد بود. هوم‌سیف نیز از حیث ابعاد و قیمت، از شرایطی دقیقا مشابه سیف باکس‌ها برخوردار است. هوم‌سیف سدید با مکانیزمی دقیقا مشابه صندوق‌های نسوز و ضدسرقت سدید، ضدحریق شده و لایه‌های میانی ورق‌های درب و بدنه آن با پشم سنگ و لبه‌های داخلی آن با نوار دودبند عایق‌بندی شده است.

معرفی چند گاوصندوق ارزان و باکیفیت

پس از سیف باکس‌ها، مقرون به صرفه ترین انتخاب، صندوق های نسوز و ضد سرقت در ابعاد کوچکتر نظیر ۵۰۰ و ۵۵۰ می‌باشد که علاوه بر ابعاد بسیار مناسب، تمامی ویژگی های یک گاوصندوق نسوز و ضد سرفت را داراست.

استفاده از ورقه‌های ضخیم فولادی ST37 در درب و بدنه، رعایت اصول مهندسی و مکانیکی ضدسرقت صندوق نظیر سیستم قفل شدن تمامی زبانه‌های فولادی صندوق به صورت خودکار در صورت اقدام به تخریب و نفوذ به قفل، انتقال لولاها به داخل صندوق، تولید صندوق با دستگاه‌های سی ان سی و عدم وجود درز بین درب و بدنه، در راستای جلوگیری از سرقت با استفاده از دیلم و یا ابزار برش، سیستم آلارم ضدسرقت در صورت ورود شوک و ضربه برخی از ویژگی های امنیتی این گاوصندوق ها می‌باشند.

ساختار تماما نسوز با بهره‌گیری از با کیفیت‌ترین متریال‌های ضدحریق نظیر پشم سنگ (Rock Wool) و نیز طراحی لبه‌های درب پله‌کانی مجهز به نوار دودبند در راستای جلوگیری از نفوذ حریق و وکیوم فضای داخلی صندوق نیز از ویژگی‌های منحصربه فرد صندوق‌های نسوز و ضدسرقت سدید می‌باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی داخلی و خارجی زیبا، از ویژگی‌های گاوصندوق‌هایی با کلاس جهانی می‌باشند که سدید با بهره‌گیری از بهترین متریال نظیر طبقات ام دی اف متحرک (با حفظ فاصله اصولی از دیواره‌های صندوق در جهت جلو‌گیری از انتقال گرما و حرارت به طبقات) و نیز پوشش کامل داخل صندوق با تریم چرم درجه یک، این نیاز را نیز مرتفع ساخته است.

گاوصندوق کتابی ارزان برای مصرف شخصی و هدیه دادن

گاوصندوق نسوز و ضد سرقت سدید مدل ۵۵۰ ال ای

گاوصندوق الکترونیکی ۵۵۰LE سدید، یک گاوصندوق مهندسی ساز با امکانات صندوق خزانه ولی اقتصادی است. ابعاد جمع و جور آن، امکان نگهداری آن را در زیر میز و فضاهای کوچک می دهد. این کوچولوی قدرتمند، تمامی امکانات یک صندوق کاملا حرفه ای را دارد.

این گاوصندوق با ویژگی فنی زیر ارائه شده است:

  • بدنه‌ی فوق مستحکم با ورق‌های فولادی ST37 با ضخامت درب ۱۰ و بدنه ۴mm ،
  • مقاوم در برابر سرقت و آتش
  • قفل‌بندی پیشرفته ازجمله:
  1. سیستم ضدسرقت منحصربه فرد که دربرابر ضربه سنگین، تمام زبانه‌ها بطوراتومات قفل شده و امکان سرقت را بسیارسخت می‌کند
  2. فعال شدن آژیر هشدار ضربه و جابجایی
  3. نمایش تاریخچه بازگشایی صندوق
  4. مخفی سازی رمز ورودی نمایشگر
  5. ورود قفل به حالت ذخیره باتری
  6. تنظیم تاریخ و ساعت
  7. حالت مسافرت صندوق
  • جزییات مهندسی دقیق مانند اینکه برای ایجاد نارسایی حرارتی، از طبقات mdf پرتابل استفاده شده و این طبقات با فاصله اندکی از بدنه قرارگرفته اند.
  • لولاهای داخلی و مخفی که علاوه‌‌بر سادگی ‌و‌زیبایی، امکان برش توسط سارق را غیرممکن می‌کند.
  • طراحی داخلی:
  1. پوشش فضای داخلی با چرم مصنوعی باکیفیت
  2. صندوقچه مخفی با قفل مجزا در کف صندوق
  3. طبقه mdf قابل جابجایی
  • نسوز بودن و مقاومت دربرابر آتش‌سوزی به مدت ۱۲۰ دقیقه دردمای ۹۰۰ درجه با استفاده از:
  1. الیاف عایق پشم‌سنگ (Rock Wool) به‌عرض ۳ cm دربین ورق‌های فولادی بدنه و درب
  2. نوار دودبند دور درب که در مواجهه با آتش، ۷ برابر متورم شده و صندوق را وکیوم کرده و مانع از ورود حرارت به داخل صندوق می‌شود.
  3. طراحی پله‌ای دور درب، برای جلوگیری از ورود حرارت مستقیم به داخل صندوق
  • نصب به زمین با ۳ رول بولت فولادی از کف، با مقاومت ۲۵۰ kg به ازای هر رول‌بولت، حمل توسط سارق را غیرممکن می‌کند.
  • رنگ خارجی از نوع پودری کوره‌ای الکترواستاتیک که علاوه‌بر کیفیت، دوام خوبی در برابر خط ‌و‌خش و زنگ‌زدگی داشته و مناسب برای مناطق مرطوب است.

سیف باکس نسوز و ضد سرقت سدید مدل هوم سیف

سیف‌باکس مدل هوم سیف سدید، با درب و بدنه دولایه فولادی، تنها سیف باکس ضدحریق در بازار ایران است که توسط شرکت سدید طراحی و تولید شده است. حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از دسترسی دیگران بالاخص کودکان به وسایل شخصی و محافظت از اسناد و مدارک، چک، اسکناس، فلش، لپ‌تاب، هارد و غیره از نیازهای ضروری هر فرد در محل کار و منزل می‌باشد. ازطرفی ما نیاز داریم اقلام ارزشمند و اسناد مهم را در یک جای امن بصورت متمرکز نگهداری کنیم که هم مفقود نشود و هم در زمان اضطرار به‌سرعت به آنها دسترسی داشته باشیم.

گاوصندوق‌ الکترونیکی هوم سیف سدید، یک گزینه حرفه‌ای برای استفاده در خانه، محل کار اشتراکی، فروشگاه‌ها و حتی هتل‌ها برای محافظت از سرقت و آتش‌سوزی می‌باشد.

این گاوصندوق، ضدحریق بوده، بطوریکه بین ورق‌های فولادی بدنه، به عرض cm 3 الیاف پشم سنگ (RockWool) کار شده و صندوق را در برابر هرنوع حریق و آتش‌سوزی به مدت ۱۲۰ دقیقه در دمای ۹۰۰ درجه مقاوم می‌کند. همچنین نوار دودبند نصب شده دور درب، در مواجهه با آتش تا ۷ برابر متورم شده، صندوق را وکیوم کرده و مانع از ورود حرارت به داخل شده و از محتویات آن محافظت می‌کند. در این صندوق مهندسی‌ساز، زوار درب بصورت پله‌ای طراحی شده تا از ورود حرارت بصورت مستقیم به داخل جلوگیری شود.

این مدل را می‌توانید بصورت ایستاده روی میز قرار دهید یا توسط رول بولت‌های فولادی قوی داخل کمد، به زمین (از زیر پایه‌ها) یا به دیوار نصب کنید. از ویژگی‌های این صندوق منحصر به فرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدنه فولادی ST37 با قطر ۳ cm و درب ۴ cm آن، جزو قوی‌ترین بدنه‌ها در بین انواع سیف‌باکس می‌باشد.

قفل آن الکترونیکی باکیفیت می‌باشد که یک دستگیره مخفی، دور آن قرار گرفته است.

رمز آن امکان ثبت ۸ کاراکتر را دارد و در صورت ورود ۳ بار رمز اشتباه و یا ضربه به بدنه، آژیر آن فعال می‌شود.

این صندوق، ۲ کلید زاپاس دارد که بصورت مخفی پشت درپوشی قرار گرفته که درصورت فراموشی رمز می‌توان از آن استفاده کرد.

داخل این صندوق، چرم مصنوعی کار شده و یک طبقه MDF قابل جابجایی دارد که می‌توانید وسایلی با ابعاد بزرگتر را درون آن قرار دهید.

رنگ بدنه از نوع الکترواستاتیک کوره‌ای می‌باشد که در مقابل خط ‌و‌خش و زنگ‌زدگی در مقابل رطوبت، کاملا مقاوم بوده و برای مناطق مرطوب مناسب می‌باشد.

صندوق کتابی دیکشنری سدید

صندوق کتابی سدید طرح دیکشنری ارزان و مقرون به صرفه است.

کودکان امروز جستجوگرتر از هرزمان دیگری هستند و به راحتی به سراغ وسایل شخصی شما مانند کمد و کیف خواهند رفت. در اینجا صندوق کتابی سدید مشکل شما را حل می‌کند. این صندوق بسیار سبک به آسانی در کتابخانه شخصی شما در کنار دیگر کتاب‌ها قرار می‌گیرد.

این محصول سبک و متفاوت برای نگهداری اسناد و مدارک شخصی به کار می‌رود و به راحتی از دید دیگران پنهان می‌شود. با وزن سبک، اندازه مناسب و البته قیمت بسیار مقرون به صرفه گزینه مناسبی برای خرید و حتی هدیه دادن است. بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توانند این صندوق کتابی را به عنوان هدیه و ابزار تبلیغاتی به مشتریان و افراد کلیدی سازمان خود اعطا نمایند.

ویژگی‌های صندوق کتابی ایمن سدید:

  • وزن بسیار سبک با ۱.۱۳ کیلوگرم
  • دارای قفل رمزی
  • مناسب هدیه دادن
  • قابلیت استتار در کتابخانه
  • کاملا مناسب استفاده شخصی
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :حسین نورزاده

      صندوق کتابی دیکشنری رو فقط توی فیلما دیده بودم چقدر جالبه!

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا حسین جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

      1. نویسنده :وحید

        به خصوص برای مدارک شخصی و موبایل خیلی عالین. من یکی از شرکت سدید خریدم کیفیت جنس خوبی هم داره. فقط کاس رنگ زرشکی دوباره موجود میشد