بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 251200 |
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ | منبع: masterico.com
772 بازدید
۲
9
ارسال به دوستان
پ

امروزه خرید پمپ آب خانگی به یکی از بزرگترین دغدغه های مردم تبدیل شده است. و بزرگ ترین سوال هر خریدار این است که پمپ آب چی بخریم؟

بهترین پمپ آب خانگی

امروزه خرید پمپ آب خانگی به یکی از بزرگترین دغدغه های مردم تبدیل شده است. و بزرگ ترین سوال هر خریدار این است که پمپ آب چی بخریم؟ امروزه پمپ های آب انواع گوناگونی دارند که بنا به ساختار خود عملکرد متفاوتی نیز دارند.پمپ آب با قطعاتی اعم از فرمان دهنده ها؛ منابع تحت فشار؛ اتصالات هیدرولیکی و … بسته می شود و با توجه به شرایط محیط و نوع مایعات (اسیدی و غیر اسیدی) شکل؛ طراحی و نوع مواد سازنده آن تفاوت دارند.

پمپ آب با دریافت فرمان از کلید اتوماتیک یا سنسور، مقدار فشار و دبی آب را افزایش می دهد که این عمل از راه گردش پروانه داخل کاسه حلزونی شکل می گیرد. نیروی گرداننده پروانه از طریق موتور پمپ ایجاد می گردد، که این موتور می تواند با نیروی الکتریسیته، گازوییل، بنزین و مانند آن تامین کردد. در این مطلب قصد داریم بهترین پمپ های آب خانگی موجود در بازار را با برند های گوناگون به شما معرفی کنیم.

پمپ آب پنتاکس

بی شک پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های پمپ آب خانگی به حساب می آید. پمپ پنتاکس تنوع وسیعی از انواع محصولات را بر اساس نیاز مشتریان پوشش میدهد.

بخش تجاری پمپ آب پنتاکس همواره در جستجوی کشف نیازهای بالقوه مشتریان می باشد تا بتواند نیازهای پیش رو در آینده را هم تحت پوشش قرار دهد. پنتاکس در نظر دارد تا نیازهای متنوع مشتریان را از پمپ آب خانگی گرفته تا انواع پمپ آب صنعتی را با توجه به نوع پمپ تامین نمایدطیف گسترده ای از محصولات را در اختیار مششتریان عزیز قرار دهد.

تولید پمپ آب فرآیندهای گوناگونی از جمله  مونتاژ، بررسی و آزمایش را در برمی گیرد که انعطاف پذیری و تجربه بالا همواره نقش مهمی را در طول مسیر تولید، میان شرکا و تامین کنندگان ایفا می کند لذا هر کدام از خطوط تولید پمپ آب پنتاکس به سرعت و در کمترین زمان می تواند روند تولید محصول خود را مدیریت کند.

انواع پمپ آب پنتاکس

  • پمپ آب بشقابی
  • تک پروانه صنعتی
  • دو پروانه
  • پمپ جتی پنتاکس ایتالیا
  • طبقاتی افقی
  • طبقاتی عمودی
  • پمپ های کوچک محیطی

پمپ جتی پنتاکس ایتالیا

پمپ آب پنتاکس جتی که یکی از انواع تولیدات شرکت PENTAX است، برای جابجایی آب به شکل زمینی استفاده می شود. جنس بدنه این پمپ از چدن و پروانه های آنها از جنس نوریل یا برنج می باشد. پمپ های مدل CAM پنتاکس در این گروه قرار می گیرند.

ویژگی خود مکش بودن پمپ های جتی پنتاکس یکی از مهمترین مزایای آنها است که اکثرا در مواردی که ورودی آب پمپ، کم فشار می باشد کاربرد دارد. در مجموع می توان گفت انتخاب پمپ آب جتی پنتاکس یکی از بهترین گزینه ها به منظور پمپاژ آب در ویلا ها می باشد.

پمپ آب پنتاکس تک پروانه

پمپ آب پنتاکس تک پروانه از نوع پمپ های سانتریفیوژی بوده که در صنعت و امور خانگی با سایز کوچک و مبوسیله کاربرد دارد. خوب است بدانید، چنانچه پمپ تک پروانه پنتاکس را به منبع تحت فشار متصل کنیم می توان سیستم فشار قوی به وجود آورد.

این نوع پمپ آب Pentax به طور معمول خانواده پمپ های AP, CAP, CH, CM ,CS MD را شامل می شود.

پمپ دو پروانه پنتاکس

پمپ دو پروانه پنتاکس با ایجاد یک سیستم پر فشار برای استفاده در پروژه های صنعتی و خانگی کاربرد دارد. این نوع پمپ نیز از نوع سانتریفیوژی می باشد.

پمپ پنتاکس دو پروانه با چرخش دو پروانه باعث بالاتر رفتن هد پمپ و افزایش فشار آب می گردد. این نوع از پمپ ها شامل مدل های CB, MB, MBT می باشد.

پمپ آب پنتاکس طبقاتی

پمپ آب پنتاکس طبقاتی در دو نوع افقی و عمودی، از دیگر از پمپ های سانتریفیوژی هستند که کاکرد آن ها به دو قسمت تقسیم شده است.

این پمپ ها با پمپ های مکنده متفاوت هستند و در آنها روکش، نازل مکنده و نازل تخلیه همگی در یک بخش قرار دارند، پمپ های پنتاکس مدل U در این گروه بندی قرار می گیرند.

پمپ آب پنتاکس بشقابی

پمپ آب بشقابی همانند پمپ های جتی از مدل پمپ های گریز از مرکز بوده که به طور معمول برای جابجایی سیالات با ویسکوزیته پایین مانند آب مورد استفاده قرار می گیرد. ااین پمپ به کمک ساختار داخلیش باعث می شود سیال با فشار از دهانه دهش پمپ خارج شده و به سمت مصرف کننده پمپاژ شود.

شرکت پنتاکس نیز یکی از تولید کنندگان خوب پمپ آب بشقابی است. و مدل هایی همچون CM100/01، CM100/00 و CB را وارد بازار کرده.

پمپ آب ابارا

پمپ آب ابارا یکی از بزرگترین برندهای تولید پمپ آب در جهان است که همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کارایی تولید نماید. محصولات ابارا در گروه های گوناگونی از جمله خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آبیاری و فاضلاب قرار می گیرند.

پروانه ورتکس نیمه باز این پمپ سبب جلوگیری از اشباع سازی و مسدود شدن پمپ می‌شود. هنگامی که در سیال مورد استفاده آن مواد رشته ای و الیافی وجود داشته باشد. این پمپ می‌تواند ذرات جامد تا اندازه ی ¼ ۲ اینچ را خرد کند و عبور دهد.

این پمپ‌ها علاوه بر آببندی خود یک محفظه روغن نیز دارد که سبب عمر طولانی‌تر و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین‌تر پمپ آب می‌شود. نصب و راه اندازی این پمپ می تواند روی ریل باشد که لغزنده است و موجب می شود نصب، تعمیر و نگهداری آن به راحتی انجام پذیرد. (‌البته فقط در مورد فضاهای کوچک قابلیت پذیر است)

کاربردهای این پمپ به منظور آب، فاضلاب، زه کشی و آب گرم مناسب است. طراحی پروانه نیمه باز ورتکس این پمپ باعث می شود که گزینه بسیار مناسبی به منظور فاضلاب عفونی، کارخانه های نساجی و پشم، فرآورده های غذایی، کارخانه لبنیات و چرم و….باشد.

پمپ آب خانگی ابارا

پمپ آب خانگی ابارا در مدل های گوناگونی همچون PRA، CMA،CDA، AGA تولید شده است، که در ادامه به بررسی تک تک این مدل ها خواهیم پرداخت.

از مشخصه های این پمپ ها که منجر به فروش بالای آنها شده است می توان به  ابعاد کوچک و جابجایی و نصب آسان اشاره کرد. در کنار این خصوصیات قیمت پمپ آب خانگی ابارا بسیار مناسب است.

توان پمپ خانگی ابارا مدل از ۰.۵ تا ۳ اسب بخار می باشد. که توان نیم اسب آن در امور ساختمانی و مسکونی بیشتر استفاده می شود.

جنس پروانه و بدنه پمپ آب خانگی ابارا به ترتیب از برنج و چدن می باشد. همچنین برخی مدل ها همچون مدل های PRA توانایی تحمل فشار تا ۱۲ بار را دارند.

پمپ آب ابارا

پمپ آب ابارا محیطی مدل PRA

از مشخصه های پمپ محیطی ابارا مدل PRA یا همان پمپ آب خانگی ابارا مدل PRA، که منجر به فروش بالای آن شده ابعاد کوچک و جابجایی و نصب آسان آن است.

توان پمپ خانگی ابارا مدل PRA از ۰.۵ تا ۲ اسب بخار بوده که توان نیم اسب آن در امور ساختمانی و مسکونی بیشتر استفاده می شود.

در کنار این مشخصه ها، قیمت این پمپ خانگی بسیار مناسب است.

جنس پروانه و بدنه آن به ترتیب از برنج و چدن می باشد. همچنین مدل های PRA توانایی تحمل فشار تا ۱۲ بار را دارند.

قطر ورودی و خروجی این پمپ ۱ اینچ بوده و آب بند آن از نوع مکانیکال سیل از جنس کربن-سرامیک-NBR است.

شافت آن استیل و ماکزیمم دمای کاری آن باید ۸۰ درجه سانتیگراد باشد.

پمپ آب ابارا ایتالیا مدل CMA

پمپ آب خانگی ابارا ایتالیا مدل CMA به پمپ های بشقابی ابارا نیز معروف هستند. این پمپ های بشقابی بشکل سانتریفیوژی و تک پروانه به بازار ارائه شده اند.

جنس پزوانه و بدنه این پمپ ها به ترتیب برنجی و چدن می باشند. از مشخصه های برجسته پمپ آب خانگی ابارا مدل CMA کیفیت بالا، کم صدا بودن و قابل تعمیر بودن آنها است. نکته مهمتر اینکه نسبت به پمپ آب خانگی ابارا مدل PRA کم صداتر هستند.

توان این مدل از پمپ ها EBARA بین ۰.۵ تا ۳ اسب بخار است. ماکزیمم دمای کاری آنها ۵۰ درجه سانتیگراد و ماکزیمم فشار کاری آنها در بزرگترین سایز ۶ بار است.

مدل های مختلف این مدل دارای قطر ورودی ۱ و ۱.۱/۴ اینچ و قطر خروجی ۱ اینج هستند. مکانیکال سیل این مدل از پمپ های ابارا از جنس کربن-سرامیک-NBR است.

پمپ آب ابارا سانتریفیوژ مدل CDA

پمپ ابارا مدل CDA از جمله پمپ های سانتریفیوژی با بدنه ای از جنس چدن و جنس پروانه و شافت آن به ترتیب برنج یا نوریل و استیل است. این مدل از پمپ ها دو پروانه بوده و همین امر سبب می شود این پمپ های دبی و فشار بالایی داشته باشند.

توان پمپ آب خانگی ابارا مدل CDA از ۳/۴ تا ۵.۵ اسب بخار در مدل های مختلف متغیر است. ماکزیمم فشار کاری این مدل در بزرگترین سایز ۱۲ بار می باشد.

قطر ورودی مدل های مختلف این مدل از ۱ تا ۱.۱/۲ اینچ متغیر است. همچنین قطر خروجی آنها از ۱ تا ۱.۱/۴ اینچ می باشد. سیل مکانیکی پمپ خانگی ابارا مدل CDA کربن-سرامیک-NBR است.

پمپ آب ابارا جتی

پمپ آب ابارا جتی مدل AGA

پمپ آب ابارا ایتالیا مدل AGA که به نام پمپ جتی ابارا نیز شناخته می شوند، فشار بیشتر و دبی کمتری تنسبت به پمپ بشقابی ابارا  اعمال می کند.

پمپ آب خانگی ابارا مدل AGA خودمکش بوده و دارای قطر ورودی و خروجی ۱ اینچ است.

این پمپ ها بیشتر در امور خانگی مورد استفاده قرار گرفته و دارای توان ۰.۷۵ کیلوات هستند.

جنس پوسته و پروانه و شافت آن به ترتیب چدن، برنج یا نوریل و استیل می باشد. ماکزیمم هد و آبدهی این مدل در بزرگترین سایز آن ۴۷.۵ متر و ۳.۶ متر مکعب بر ساعت است.

پمپ آب پمپیران

پمپ آب پمپیران یکی از برند های شناخته شده و مقرون به صرفه در بازار در حوزه های پمپ آب می باشد. پمپ های آب پمیران در گروه بندی های زیر تولید می شود که هر کدام از این گروه ها نیز دارای زیر گروه های مخصوص به خود می باشند.

شرکت پمپیران در سال ۱۳۵۴ با نام “صنایع پمپ سازی ایران” تاسیس گردیده و تولید انواع پمپ آب و الکتروموتورهای شناور را تحت لیسانس KSB آلمان آغاز نمود. این شرکت در شهر تاریخی و صنعتی تبریز در زمینی به مساحت ۸۷۰۰۰ متر مربع قرار داشته و کل زیربنای کارگاه های تولیدی، آزمایشگاهی و پشتیبانی آن بیش از ۴۰۰۰۰ متر مربع می باشد. شرکت پمییران شامل چهار بخش تحقیق و توسعه، آزمایشگاه، فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

پمپ آب پمپیران با دارا بودن گواهینامه سیستم مدیریت جامع IMS شامل سیستم مدیریت کیفیت ENISO 9001-2008 سیستم مدیریت زیست محیطی ENISO 14001-2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001-2007 گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC17025-2005، گواهینامه اروپایی CE و گواهینامه بین المللی ISO 10002-2004 محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید نموده و مصرف کنندگان را از کیفیت محصولات خود مطمئن می سازد.

پمپ آب پمپیران شامل انواع گوناگونی میباشد که در این مطلب به معرفی چند مدل از پر فروش ترین آنها مپیردازیم.

پمپ آب شناور تک فاز پمپیران

محصولات پمپ آب شناور تک فاز پمپیران در اصل تنها شامل یک مدل می باشند و آن هم الکتروپمپ شناور تک فاز URD است. مشخصه های آن و کاربرد های به شرح زیر است.

این پمپ ها به انشعاب برق سه فاز نیاز دارند و بعضا با استفاده از برق تک فاز نیز کار می کنند. این پمپ ها در قطر خارجی ۴ اینچ ساخته و آب بندی می شوند و خنک کاری آن به وسلیه روغن انجام می گردد.

از اینگونه پمپ ها در تامین آب مناطق مسکونی در روستا ها استفاده می شود، علاوه بر آن در تاسیسات مسکونی و آبنما ها و فضای سبز نیز به کار می روند.

مشخصه ها و مشخصات فنی اینگونه پمپ های به شرح زیر است:

  • قطر خروجی پمپ ۱/۲ ۱ تا ۲ اینچ است
  • ظرفیت آبدهی این نوع پمپ تا ۲۴ متر مکعب در ساعت می باشد
  • ارتفاع پمپ تا ۲۶۳ متر است
  • فشار تست شده بر روی پمپ ۳۹ بار است
  • این نوع پمپ قابلیت نصب افقی و عمودی را دارا است
  • یاتاقانهای آن از نوع بلبرینگ هستند
  • خنک کاری و روانکاری توسط روغن موتور شکل می گیرد
  • بدنه و قطعات فلزی موتور از جنس استنلس استیله هستند
  • توان خروجی: ۲.۲ ~ ۰.۳۷ کیلو وات است

پمپ آب شناور سه فاز پمپیران

پمپ آب شناور سه فاز پمپیران دارای دو گروه بندی: شناور جریان مختلط(کوزه ای) و شناور جریان شعای(تخت) می باشد. در ادامه به بررسی مشخصه های هر کدام از این گروه بندی های پمپ آب پمپیران می پردازیم.

شناور جریان مختلط (کوزه ای)

پمپ های شناور چند طبقه با موتور الکتریکی، مجموعه ای می باشد که یک پمپ گریز از مرکز عمودی که به شکل مستقیم با موتور الکتریکی شناور کوپله می شود. این پمپ ها دارای یک سوپاپ می باشند و با وجود یک صافی قابلیت پمپاژ آب بدون ذرات را دارد.

بیشتر مصرف این پمپ ها به منظور استفاده در چاه های عمیق و نیمه عمیق و کم قطر است و کاربرد های آن شامل تامین آب آشامیدنی، تامین آب فرایند های صنعتی بارانی، تخلیه و پمپاژ آب معادن و برداشت آب خام از رودخانه و سد ها و نظایر آن می باشد.

مشخصه های پمپ شناور جریان مختلط پمپیران:
  • قطر خروجی پمپ ۱/۲ ۱ تا ۸ اینچ است
  • ظرفیت آبدهی پمپ تا ۵۸۰ مترمکعب در ساعت می باشد
  • ارتفاع پمپاژ تا ۴۳۲ متر است
  • فشار تست شده بر روی پمپ ۶۵ بار است
  • توان الکتروموتور ۱/۵ تا ۳۵۰ بر حسب کیلووات

شناور جریان شعاعی (تخت)

کاربرد و امور این پمپ نیز مانند پمپ مختلط است و تنها تفاوت در قدرت آن، ظاهر و مشخصات فنی آن است.

مشخصه های پمپ شناور جریان شعایی پمپیران:
  • قطر خروجی پمپ ۱/۲ ۱ تا ۴ اینچ است
  • ظرفیت آبدهی پمپ تا ۱۰۰ مترمکعب در ساعت می باشد
  • ارتفاع پمپاژ تا ۵۰۰ متر است
  • فشار تست شده بر روی پمپ ۶۵ بار است
  • توان الکتروموتور ۱/۵ تا ۱۸۵ بر حسب کیلووات

پمپ آب دو مکشه پمپیران

پمپ آب دومکشه پمپیران تنها شامل یک مدل است و آن پمپ دومکشه DSP است.

این نوع پمپ از نوع گریز از مرکز افقی بوده، با محفظه حلزونی و یک طبقه است. محفظه پمپ با برش های محوری بوده و به سادگی قابلیت تعویض اجزای گردان را محقق می سازند. پروانه این پمپ به شکل استاتیک و دینامیک بالانس شده و از نظر نشت سیال کاملا آب بندی شده است.

کاربرد این نوع پمپ در ایستگاه های پمپ آتشنشانی، زه کشی، نیروگاه ها امور دریایی و پالایشگاه ها می باشد.

از جمله مشخصات فنی این پمپ برابر است با:

  • قطر خروجی پمپ تا ۷۰۰ میلیمتر است
  • ظرفیت آبدهی پمپ تا ۹۰۰۰ متر مکعب در ساعت
  • ارتفاع پمپاژ تا ۱۹۰ متر
  • درجه حرارت مایع تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد
  • فشار تست شده بر روی پمپ ۳۰ بار

پمپ آب گل کش پمپیران

محصول پمپ آب گل کش پمپیران تنها شامل یک مدل می باشد و نام آن پمپ گل کش HDS پمپیران است. در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم.

این پمپ از نوع گریز از مرکز افقی است،محفظه حلزونی دارد و یک طبقه است. پروانه یک سر آویز است و موتور جدا می باشد و تک مکشه مرکزی است.

پروانه ی آن بالانس دینامیکی گردیده است و محور به وسیله نوار گرافیتی آب بندی شده است.

یکی از مهم ترین مشخصه های این پمپ قابل تعویض بودن قطعات سایشی آن است. علاوه بر آن پروانه پمپ و محفظه آن در برابر خورندگی بسیار مقاوم می باشند.

به منظور این پمپ از سیال خارجی در شکل نیاز می توان به منظور خنک سازی آن استفاده کرد.

از این پمپ به طور معمول به منظور پمپاژ گل حفاری، آب گل آلود، دوغاب مصالح ساختمانی، محلول موم، صنایع کاغذ سازی و موارد مشابه استفاده می شود.

مشخصات پمپ گل کش پمپیران:

  • قطر خروجی پمپ گل کش ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتر است
  • ظرفیت آبدهی این پمپ تا ۳۵۰ متر مکعب در ساعت است
  • ارتفاع پمپاژ تا ۷۰ متر می باشد
  • درجه حرارت با نوار آببندی از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد است
  • فشار تست شده بر روی پمپ ۱۰ بار

پمپ اتا بزرگ پمپیران

پمپ اتا بزرگ پمپیران از مدل پمپ‌های حلزونی و سانتریفیوژ میباشد که قابلیت جابجایی حجم زیادی سیال را دارند. پمپ اتا بزرگ پمپیران در صنعت های گوناگون شیمیایی، پتروشیمی، نیروگاه‌ها، صنایع غذایی و البته جابجایی آب شور دریاها کاربرد دارند.

پمپ اب لوارا

پمپ آب لوارا

پمپ آب  لوارا ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان می باشد. تنوع محصولات این شرکت تولید کننده پمپ، مجموعه ای از نیازهای سیالات در تمامی صنایع را پوشش می دهد. پمپ های تولید شده بوسیله این شرکت دارای بالاترین کیفیت در مقایسه با دیگر محصولات هم رده می باشد و با کاربردهایی  همچون پمپ های خانگی ، پمپ های شناور ، پمپ های لجن کش و پمپ کف کش، پمپ های مورد نیاز در صنایع آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته به آن است .

پمپ آب لوارا در امور خانگی انواع پمپ آب خانگی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار ارائه مرده است. شما می توانید با خیال راحت به منظور نیازهایی از قبیل افزایش فشار آب در ساختمان های مرتفع، تاسیسات تهویه، سیستم های آتش نشانی و سیستم های آبگیری می توان بر روی محصولات Lowara حساب کنید. چراکه طراحی مقاوم و کارایی بالای تولیدات لوارا موجب افزایش طول عمر مفید آنها و کم شدن هزینه ها شده است. همانطور که بیان شد یکی از پر کاربردترین امور پمپ های Lowara در جهان و حتی ایران، افزایش فشار و تامین آب در ساختمان ها و برج های بلند می باشد. جالب است بدانید به منظور پروژه آبرسانی برج خلیفه دبی (بلندترین برج جهان) با ۱۶۳ طبقه، از محصولات تولیدی زایلم بهره گرفته شده است.

انواع پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا دارای انواع بسیار گوناگونی میباشد. در ادامه سه مدل بشقابی، تک پروانه و طبقاتی آن را معرفی میکنیم.

پمپ بشقابی لوارا

پمپ آب لوارا بشقابی از پمپ های آب کم صدای پمپ لورا به حساب میاید که برای استفاده در داخل ساختمان و امور صنعتی به کار می رود. پمپ های مدل CEA از این نوع پمپ ها می باشند که جنس آنها از استیل مرغوب و ضد زنگ می باشد.

مدل CA – CE

پمپ های مدل CA – CE لوارا در به عنوان پمپ های خانگی و صنعتی در بازار معرفی می شوند. این پمپ ها دارای دو نوع تک پروانه و دو پروانه می باشند. این پمپ ها در سیستم های تهویه مطبوع و همچنین تصفیه آب خانگی و به عنوان بوستر پمپ کاربرد دارند.

مشخصات پمپ آب لوارا مدل CA – CE:

  • دبی: آبدهی تا ۳۱ متر مکعب در ساعت
  • هد: تا ۶۲ متر پمپاژ
  • دما: ۱۰ تا ۸۲ درجه سانتی گراد، برخی مدل ها تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • جنس بدنه: استیل
  • جنس شافت: استیل
  • جنس پروانه: استیل

پمپ های تک پروانه لوارا

این نوع از پمپ های Lowara از نوع پمپ های سانتریفیوژی هستند که در امور خانگی کوچک استفاده می شوند. در شکل اتصال آنها به منابع تحت فشار یک سیستم فشار قوی را به وجود می آورند. این نوع از پمپ آب به طور معمول به مدل های CO, NSCE و ESHE تقسیم بندی می شود.

مدل co

پمپ های مدل co لوارا که پمپ های صنعتی می باشند، در صنایع نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی استفاده می شوند. این پمپ ها،‌ تک پروانه و پروانه باز هستند. بد نیست بدانید این پمپ ها در معادن طلا،‌ شرکت های حفاری،‌ صنایع غذایی و دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات پمپ آب لوارا مدل co:

  • دبی: آبدهی تا ۵۴ متر مکعب در ساعت
  • هد: تا ۲۴ متر پمپاژ
  • دما: ۱۰ تا ۱۱۰ سانتی گراد
  • جنس بدنه: استیل
  • جنس پروانه: استیل
مدل NSC-E

این نوع بوستر پمپ های سانتریفیوژی بیشتر به منظور افزایش فشار سیستم های صنعتی،‌ ساختمانی و کشاورزی استفاده می شوند. همچنین به منظور امور آشامیدنی و مخصوصا به عنوان بوستر پمپ آتش نشانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات پمپ آب لوارا مدل NSC-E :

  • دبی: آبدهی تا ۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت
  • هد: تا متر ۱۶۰ پمپاژ
  • دما: ۲۵ تا ۱۴۰ سانتی گراد
  • جنس: استیل/ چدن/ برنز
  • جنس پروانه: استیل، چدن و
  • جنس بدنه: چدن
  • جنس شافت : استیل
  • جنس سیل مکانیکی : سیلیکونپ

پمپ آب لوارا طبقاتی

پمپ آب لوارا طبقاتی افقی و پمپ آب لوارا طبقاتی عمودی نیز از نوع پمپ های سانتریفیوژی هستند که پوشش آن ها به دو قسمت تقسیم شده اند. این نوع پمپ ها با پمپ های مکنده تفاوت دارند. چراکه نازل مکنده، نازل تخلیه و روکش همگی در یک بخش قرار گرفته اند. مدل HM و SV در این گروه بندی ها قرار می گیرند.

 مدل E-SV

این مدل از پمپ های سانتریفیوژ می باشد که با برق تک فاز یا سه فاز تولید می شوند. این مدل به طور معمول به منظور افزایش فشار و جابجایی مایعات در سیستم های شستشو، صنایع غذایی ، سیرکوله کردن آب در سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع مورد استفاده اصل می شوند.

مشخصات پمپ آب لوارا مدلE-SV:

  • دبی: آبدهی ۱۶۰ تا متر مکعب در ساعت
  • سرعت موتور: ۲۹۰۰ دور در دقیقه
  • هد: تا ۳۳۰ متر پمپاژ
  • دما: ۳۰ تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد
  • جنس بدنه: استیل
مدل E-HM

مشخصات پمپ آب لوارا مدلe-hm:

  • دبی: آبدهی تا ۲۹ متر مکعب در ساعت
  • هد: تا ۱۶۰ متر پمپاژ
  • دما: ۳۰ تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد
  • جنس: استیل/ پلاستیک فشرده

پمپ آب کوچک

پمپ آب کوچک پمپ آب خانگی بوده که در ابعاد کوچک در واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ آب کوچک ۱۲ ولت از انواع پمپ آب کوچک می باشد که به دلیل آسان بودن طراحی داخلی و خارجی آن و همچنین سبک بودن نسبت به دیگر پمپ آب های خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

بنا به دلیل کوچکی سایز این نوع پمپ آب ها و عملکرد بی صدای آنها، پمپ آب کوچک به منظور قرار گرفتن داخل واحد آپارتمان بسیار مناسب می باشد.

پمپ آب کوچک وظیفه تامین فشار مورد نیاز به منظور روشن شدن آبگرمکن را بر عهده دارد همچنین پمپ آب کوچک می تواند به دلیل دارا بودن فلوسوئیچ جریان درون لوله پمپ را روشن کرده و در هنگام عدم استفاده از آب منجر به خاموش شدن آن گردد. از جمله پمپ آب کوچک می توان پمپ آبگرمکن را نام برد که کاربرد اصلی پمپ آبگرمکن افزایش فشار آب آبگرمکن بوده که می توان از آن به منظور امور درون واحد استفاده نمود.

پمپ آب کوچک به طور معمول صدای کمتری تولید می‌کند و می‌توان آن را پمپ آب بیصدا نیز نام برد لازم به ذکر است که هنگام عمل کرد صدای ریز و کوچکی تولید می کند که گوش شما را آزرده نمیکند.

پمپ آب ۱۲ ولت ارتفاع زیاد

پمپ آب ۱۲ ولت ارتفاع زیاد که مخصوص آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی بوده یک محصول بسیار پر کاربرد به حساب می آید که نقش بسیار مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

پمپ آب ۱۲ ولت ارتفاع زیاد به منظور سیستم هایی همچون سیستم آبیاری باغات و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد که عملکرد این نوع پمپ آب به سادگی و راحتی پمپ آب کوچک بوده و همچنین کارایی زیاد این نوع به آب در سیستم های کشاورزی به گونه ای می باشد که یک ورقه پلی پروپیلن که بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد در اصل ظاهری پمپ نصب شده و سرعت جریان آب در این پمپ آب ۴.۳ لیتر میباشد.

پمپ آب کوچک ۲۲۰ ولت

پمپ آب کوچک ۲۲۰ ولت یکی از بهترین پمپ مدل های آب کوچک قوی در بازار می باشد که به طور معمول دارای توان مصرفی کم می باشد. که برای استفاده بهینه از پمپ، پس از اتصال لوله پلاستیکی به خروجی پمپ، انتهای لوله پلاستیکی را تا حد امکان باریک کنید.
شرکت پمپ آب کوچک ۲۲۰ ولت پنتاکس یکی از مشهور ترین و برترین تولید کنندگان پمپ آب و تجهیزات استخری و مرتبط با آب و فاضلاب در دنیا می باشد که همواره بهترین پمپ کوچک آب ۲۲۰ ولت را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است یکی از علت های محبوبیت زیاد این نوع پمپ آب کارایی بالای این پمپ و همچنین هزینه مقرون به صرفه آن می باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :سامان آرش نیا

      پمپ آب خانگی ابارا رو توی کرج استفاده میکنیم واقعا کارش عالیه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید سامان جان