شرکت شهرک‌های صنعتی یزد پیشران در امر ارتقای بهره‌وری است - افق اقتصادی

شرکت شهرک‌های صنعتی یزد پیشران در امر ارتقای بهره‌وری است - افق اقتصادی
شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-29
کد خبر: 260059 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

یزد- نجفی، معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد با بیان اینکه رتبه استان در ارتقای بهره وری اول است، گفت: این شرکت‌ از برترین استان‌های ایران در ارتقای بهره وری معرفی شده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی یزد پیشران در امر ارتقای بهره‌وری است

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، سید مجتبی نجفی با اشاره به اهمیت سطح ارتقای بهره وری در ارائه خدمات به صنعتگران اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه ها در اثر بخشی فرآیند ارائه خدمات و رسیدن به هدف مطلوب در هر سازمان توجه به بهبود روند بهره وری آن سازمان است که خوشبختانه شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در سال ۱۴۰۲ در کارنامه ارتقای بهره وری توانست رتبه دوم کشور را از ان خود کند.
وی با اشاره به اینکه یزد یک استان پیشران در امر ارتقای بهره وری است افزود: در سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت برنامه ریزی و همکاری سایر حوزه‌های شرکت و برگزاری منظم جلسات کارگروه و کمیته بهره وری و اصلاح فرآیندها، روند بهره وری شرکت شهرک‌های صنعتی استان با رشد قابل قبولی روبرو باشد.
معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: همین امر منجر شد تا بر اساس شاخص نامه سال ۱۴۰۲ این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های برتر استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی شود.
وی با اشاره به ارزیابی مدیران بر اساس بهره‌وری و تاکید رهبر معظم انقلاب در بند اول سیاست‌های کلی برنامه هفتم بر بهره‌وری تصریح کرد: بهره‌وری وظیفه ذاتی همه کارکنان به‌ویژه همه مدیران میانی و ارشد در بخش‌های دولتی و حتی خصوصی و عمومی است و در تنگنای کنونی باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و برای ارتقای آن سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری انجام شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید