فروش بیش از ۱۵ هزار سکه در ۱۵ حراج+جزئیات - افق اقتصادی

فروش بیش از 15 هزار سکه در 15 حراج+جزئیات - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 270409 |
تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ |
49 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در مجموع ۱۵ حراج برگزار شده جمعا ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۵۸ هزار و ۸۲۸ قطعه، نیم سکه ۴۳ هزار و ۱۹۲ قطعه و تمام سکه ۷۶ هزار و ۶۶۹ قطعه است.

فروش بیش از ۱۵ هزار سکه در ۱۵ حراج+جزئیات

– اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین حراج سکه طلا که روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد با تخصیص ۳۰۷۷  قطعه تمام سکه، ۸۳۰۳ قطعه ربع سکه و ۳۷۴۱ قطعه نیم سکه به پایان رسید.در پانزدهمین حراج سکه، از مجموع ۳۲ هزار و ۱۵۰ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۰۷۷ قطعه با میانگین قیمت ۳۸ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.همچنین، از مجموع ۲۵ هزار و ۳۷۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۸۳۰۳ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۳۷۴۱ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.تاکنون و در مجموع ۱۵ حراج برگزار شده جمعا ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۵۸ هزار و ۸۲۸ قطعه، نیم سکه ۴۳ هزار و ۱۹۲ قطعه و تمام سکه ۷۶ هزار و ۶۶۹ قطعه است.انتهای پیام/ 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید