شیوه جدید کلاهبرداری در کریپتو کارنسی - افق اقتصادی

شیوه جدید کلاهبرداری در کریپتو کارنسی - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 259819 |
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ |
68 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بررسی ها نشان می‌دهد که به تازگی با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی، زمینه کلاهبرداری از مردم به اسم دریافت سود از فضای ارزهای دیجیتال ایجاد شده است.

شیوه جدید کلاهبرداری در کریپتو کارنسی

– اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیراً برخی پیام‌هایی را در واتساپ دریافت کرده‌اند که در آن یک اکانت با شماره خارجی(احتمالاً مجازی و فیک) پیامی برای آنها ارسال کرده و اطلاعات یک حساب را برای آنها ارسال کرده است. نمونه این مورد را در تصویر زیر می‌بینید. وقتی کاربر به سایت مورد نظر مراجعه و وارد حساب کاربری می‌شود، مبلغ مذکور را در حساب کیف پول خود در سایت مشاهده می‌کند. اما امکان دسترسی و برداشت از آن را ندارد. در این مرحله به کاربر اعلام می‌شود که اگر قصد برداشت از این مبلغ را دارد باید سطح حساب کاربری خود را ارتقا دهد.به طور مثال برای این کار و رسیدن به سطح ۱ باید مبلغ ۵۰ دلار پرداخت کنید اما در ازای این رقم تنها امکان برداشت ۳۰ دلار را خواهید داشت. به این ترتیب کاربر تشویق می‌شود تا برای برداشت مبلغ بیشتری از این پول، سطح خود را بیشتر ارتقا دهد اما در نهایت کمتر از آن چیزی که پرداخت کرده را به دست می‌آورد.کلاهبرداری کوروش کمپانی و موبایل موسوی در نبود نمایندگی رسمیتشریح یک نمونه از مکانیزم کلاه برداری Etsdt نکته جالب توجه اینکه هرچند در منابع فارسی زبان هیچ اشاره ای به مکانیزم کلاهبرداری etsdtنشده ، اما در مراجع بین المللی به صراحت به روشهای مختلف کلاه برداری این پلتفروم که به اسم دریافت سود  در حوزه ارز دیجیتال سوژه های خود را شکار میکند، اشاره شده است.انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید