قیمت شمش طلا در حراج مرکز مبادله چقدر است؟ - افق اقتصادی

قیمت شمش طلا در حراج مرکز مبادله چقدر است؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 264335 |
تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ |
57 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

از مجموع ۲۱۵ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۷۶ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

قیمت شمش طلا در حراج مرکز مبادله چقدر است؟

اقتصاد ۲۴- با معامله ۱۷۶ کیلوگرم شمش طلا در حراج سی و چهارم مرکز مبادله ایران، حجم کل معاملات شمش در این مرکز به ۵۵۸۹ کیلوگرم رسید.در سی و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۷۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.از مجموع ۲۱۵ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۷۶ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد؛ بنابراین با معامله ۱۷۶ کیلوگرم شمش طلا در حراج سی و چهارم مرکز مبادله ایران، حجم کل معاملات شمش در این مرکز به ۵۵۸۹ کیلوگرم رسید.
بیشتر بخوانید: سکه امامی به نیمه کانال ۴۰ میلیونی رسید
گفتنی است، سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا نیز از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه مورخ ۴ تیرماه ماه ۱۴۰۳، در مرکز مبادله برگزار می‌شود. دارایی این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.تاکنون ۱۲ حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص، ۱۱۴ هزار و ۸۸۶ قطعه، نیم سکه ۲۵ هزار و ۹۶۶ قطعه و تمام سکه ۳۷ هزار و ۷۵۸ قطعه بوده است. منبع: تسنیم

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید