سکه در مرتبه دوم افت بازدهی - افق اقتصادی

سکه در مرتبه دوم افت بازدهی - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 247936 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ |
82 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت سه میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید و با کاهش ۴۷ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، بسته شد. این هفته طلا افت ۱.۳۸ درصدی داشت

سکه در مرتبه دوم افت بازدهی

اقتصاد۲۴- در هفته اخیر سکه امامی با کاهش بازدهی ۲.۰۹ درصدی افت قیمت ۸۷ هزار تومانی داشت. این قطعه در آخرین معامله روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت با قیمت ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.روز پنجشنبه قیمت سکه بهار آزادی در سطح ۳۸ میلیون تومانی قرار گرفت. در آخرین معامله این هفته نیم‌سکه با قیمت ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه با رقم ۱۵ میلیون تومان معامله شدند. سکه گرمی روی رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاد.
اونس ۵۰ دلار گران شد
روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت سه میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید و با کاهش ۴۷ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، بسته شد. این هفته طلا افت ۱.۳۸ درصدی داشت. در هفته چهارم اردیبهشت هر مثقال طلای ۱۸ عیار روی رقم ۱۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تومانی ایستاد و افت بازدهی ۱.۹۵ درصدی داشت.گفتنی است این هفته اونس جهانی طلا با افزایش قیمت همراه شد. طلای جهانی در یک هفته اخیر ۵۰ دلار گران شد و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۷۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی طلا این هفته نسبت به مدت مشابه هفته قبل رشد بازدهی ۲.۱۵ درصدی داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید