پیشبینی قیمت سکه امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - افق اقتصادی

پیشبینی قیمت سکه امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 239819 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ |
89 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فعالان بازار با اشاره به ریزش ۶۰ دلاری ارزش اونس طلا می‌گویند که این اتفاق در روز جاری ممکن است به کام جناح افزایشی بازار سکه خوش نیاید. از سوی دیگر به نظر می‌رسد سفر قریب الوقوع گروسی به تهران خریداران را تا حدودی محتاط کرده است.

پیشبینی قیمت سکه امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقتصاد ۲۴- برخی از سکه بازان در معاملات پشت خطی سه شنبه شب پیش بینی کردند که قیمت سکه امامی در روز چهارشنبه تحت تاثیر نوسانات ریزشی بازار جهانی طلا جانی برای صعود نخواهد داشت.اونس طلا عصر سه شنبه ۴۵ دلار و در بامداد امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تقریبا ۱۵ دلار از ارزش خود را از دست داده است.از سوی دیگر فعالان بازار می‌گویند که جو بازار کاملا خبری شده است. براساس آنچه رسانه‌ها اعلام کرده اند رافائل گروسی در راه ایران است. گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای به ایران سفر خواهد کرد. این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود و گروسی قبل از شرکت در این کنفرانس در تهران با مقامات ایران دیدار و گفتگو می‌کند.
بیشتر بخوانید: طلافروشان دوباره اعتصاب کردند؟
تحلیلگران سیاسی واقتصادی می‌گویند این خبر شامه بازار را تیز کرده است. به عقیده آن‌ها این اخبار که نشانه‌هایی از تعامل و گفتگو دارد، پس از مدت‌ها شرایط ویژه جنگی در خاورمیانه، می‌تواند نشانه‌ای از فروکش کردن سطح تنش در برخی بخش‌ها داشته باشد؛ موضوعی که به باور برخی معامله گران ممکن است خریداران را تا حدودی محتاط کند.از سوی دیگر تتر که به بازار ارز و سکه سیگنال صعود و نزول ارسال می‌کند در محدوده ۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۶۳ هزار تومان یک محدوده مقاومتی معتبر دارد. تکنیکالیست‌ها می‌گویند درصورتی که قیمت آن کمتر از دلار شود می‌توان انتظار اصلاح دوباره قیمت در بازار ارز داشت.در مجموع در روز جاری مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند احتمال ورود این فلز گران بهای داخلی به کانال ۴۲ میلیون تومان وجود دارد. در غیر این صورت اگر این مرز از دست برود در گام اول، عقب نشینی تا نیمه کانال ۴۱ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است. منبع: اقتصاد نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید