طلای ۱۸ عیار پرچمدار رشد قیمت در فروردین ۱۴۰۳ - افق اقتصادی

طلای ۱۸ عیار پرچمدار رشد قیمت در فروردین ۱۴۰۳ - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 233501 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ |
73 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

این هفته اونس جهانی طلا با رشد قیمت همراه شد. طلای جهانی در یک هفته اخیر ۲۵ دلار گران شد و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۸۱ دلاری در حال معامله است

طلای ۱۸ عیار پرچمدار رشد قیمت در فروردین ۱۴۰۳

اقتصاد۲۴- روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت سه میلیون و ۸۵۹ هزار تومان رسید و با افزایش ۲۳۶ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، بسته شد. این هفته طلا بازدهی مثبت ۶.۵۰ درصدی داشت. در هفته چهارم فروردین هر مثقال طلای ۱۸ عیار روی رقم ۱۶ میلیون و ۷۲۶ هزار تومانی ایستاد و رشد بازدهی۶.۵۴ درصدی داشت.گفتنی است این هفته اونس جهانی طلا با رشد قیمت همراه شد. طلای جهانی در یک هفته اخیر ۲۵ دلار گران شد و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۸۱ دلاری در حال معامله است. انس جهانی طلا این هفته نسبت به مدت مشابه هفته قبل رشد بازدهی ۱.۶ درصدی داشت.
سکه امامی ۲ درصد رشد کرد
در هفته اخیر سکه امامی با رشد ۲.۵۰ درصدی کمترین رشد قیمت را در بازار‌های مالی داشت. این قطعه در آخرین معامله روز پنجشنبه ۳۰ فروردین با قیمت ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و رشد قیمت یک میلیون و ۹۳ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته داشت.روز پنجشنبه قیمت سکه بهار آزادی در سطح ۴۱ میلیون و ۲۰۵ هزار تومانی قرار گرفت. در آخرین معامله این هفته نیم‌سکه با قیمت ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه با رقم ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی روی رقم هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی ایستاد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید