سقوط طلا به کف ۳ ونیم ماهه اخیر! - افق اقتصادی

سقوط طلا به کف ۳ ونیم ماهه اخیر! - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 23136 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۶ |
258 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سقوط طلا به کف ۳ ونیم ماهه اخیر!

سقوط طلا به کف ۳ ونیم ماهه اخیر!

سقوط طلا به کف ۳ ونیم ماهه اخیر!

اقتصاد۲۴–  مگان هورنمن، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در Verdence Capital Advisors در هانت ولی، مریلند، بر این باور است: «در مورد فدرال رزرو و کاری که آن‌ها در نهایت بانرخ سود انجام خواهند داد، چالش‌های زیادی وجود دارد.»
پاول که در یک پنل سیاستی با کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلستان و چند مدیر اقتصادی دیگر شرکت کرده بود، پیش بینی کرد دو مرحله دیگر افزایش نرخ سود توسط فدرال رزرو محتمل است، و او تا قبل از سال ۲۰۲۵ کاهش تورم به هدف ۲ درصد را پیش‌بینی نمی‌کند.
در حالی که سرمایه گذاران روی سیاست نرخ بالاتر و طولانی‌تر فدرال‌رزرو اصرار داشتند، قیمت طلا به کف ۳ ونیم ماهه اخیر رسید. دیروز هر اونس طلا با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۹۰۹.۶۰ دلار رسید.

آیا بیت‌کوین به سطح قدیم خود برمی‌گردد؟

در آخرین قسمت از گزارش بازار، مارسل پچمن، تحلیلگر و نویسنده، برخی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به این نتیجه برسد که آیا بیت کوین (BTC) هرگز با قیمت ۲۷ هزار دلار معامله می‌شود یا خیر. برخی از تحلیلگران، افزایش ۲۱.۵ درصدی اخیر بیت کوین را به تشکیل پرونده صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) بلک راک نسبت می‌دهند، اما رویداد‌های دیگری نیز ممکن است به سود ارز‌های دیجیتال دامن زده باشند.

پچمن نشان می‌دهد که چگونه بازار‌های آتی بیت کوین و حاشیه نشان می‌دهند که با وجود افزایش قیمت، اعتماد به نفس میان سرمایه گذاران بازگردانده شده است. معمولا انتظار می‌رود که برخی از بی‌اعتمادی‌ها وجود داشته باشند، زیرا معامله‌گران انتظار عقب‌نشینی پس از افزایش ۲۰ درصدی یا بالاتر را دارند. در نتیجه، گاو‌های بیت کوین اکنون باید تلاش کنند تا سطح حمایت قیمت بیت کوین ۲۷ هزار دلاری را حفظ کنند.

منبع: اقتصاد نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید