سکه در مرز حساس - افق اقتصادی

سکه در مرز حساس - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 23084 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ |
295 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی حاضر بود فلز گران بهای داخلی را زیر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش برساندفعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی ماندگاری سکه بالای مرز حمایتی یاد شده مهم است.

سکه در مرز حساس

قیمت سکه امروز

اقتصاد۲۴- طبق اطلاعات سایت اتحادیه طلا و ارز قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز تا کانال ۲۹ میلیون تومان بالا رفت، اما از نیمه ظهر به بعد در محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. این قیمت در واقع ۴۰۰ هزار تومان گران‌تر از عصر چهارشنبه گذشته بود.

در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی حاضر بود فلز گران بهای داخلی را زیر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش برساند. فعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی ماندگاری سکه بالای مرز حمایتی یاد شده مهم است. گروهی از معامله‌گران هم تصور می‌کنند که سکه در صورت از دست دادن حمایت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، به طور موقت از فاز صعودی خارج خواهد شد.

نرخ دلار دیشب در معاملات پشت خطی در مرز حساس ۴۹هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. دسته‌ای دیگر باور دارند در صورتی که سکه بازان در روز جاری پیام صعودی از قیمت دلار دریافت کنند احتمال ورود قیمت سکه به کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل است.


بیشتر بخوانید: وقت سرمایه‌گذاری در بازار طلاست؟


به نظر می‌رسد یکی از دلایل نوسان صعودی سکه در واقع کمرنگ شدن اخبار سیاسی مثبت بوده است. به عقیده برخی از تحلیلگران سیاسی و اقتصادی اگر بازار‌های همسایه بعد از تعطیلات عید قربان صعودی شروع به کار کند احتمال رشد قیمت‌ها در تهران هم وجود دارد.

با این حال در صورتی که اخبار سیاسی مثبت پررنگ شود صعود سکه بازان تا حدودی دشوار خواهد شد.

منبع: اقتصاد نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید