حرکت سریع سکه به کف کانال ۲۹ میلیونی - افق اقتصادی

حرکت سریع سکه به کف کانال ۲۹ میلیونی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 180634 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ |
135 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی شنبه شب با کاهش ۵۰ هزارتومانی بر روی مرز حساس ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

حرکت سریع سکه به کف کانال ۲۹ میلیونی

حرکت سریع سکه به کف کانال ۲۹ میلیونی

اقتصاد ۲۴- بررسی هسته مرکزی بازار سکه در اولین رو هفته جاری حکایت از عقب‌نشینی قیمت سکه امامی دارد. آن طور که معامله‌گران می‌گویند بازار سکه این روز‌ها تقریباً خالی از خریدار شده و سکه بازان با توجه کم‌رونق شدن روند معاملات بازار ارز تهران و کاهش قیمت طلای جهانی رغبتی برای خرید سکه ندارند.

قیمت سکه امامی که در معاملات نقدی روز پنجشنبه گذشته با ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بسته شده بود در اولین روز هفته به دنبال کاهش قیمت طلای جهانی نزولی شد و تا سطح ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پایین آمد.


بیشتر بخوانید:  برقراری تعادل در بازار طلا و سکه/ بهترین نوع سرمایه‌گذاری در بازار طلا کدام است؟/ کوچ تقاضای سرمایه‌ای از بازار سنتی طلا


همچنین در بازار پشت خطی هم کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید قرار بگیرد و فلز گران‌بهای داخلی با افت ۵۰ هزارتومانی بر روی مرز حساس ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفت. تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار سخت بالا می‌آید چرا که وضعیت بلوکه باعث شده تا متقاضی در بازار نباشد و بیشتر فروشنده باشند.

پیش‌کسوت‌های بازار می‌گویند تا زمانی که دلار مسیر بعدی خود را مشخص نکند سکه بازان حاضر نیستند بی‌گدار به آب بزنند. در شرایط کنونی جناح افزایشی بازار برای رسیدن سکه به مرز ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. البته با توجه به اینکه در حال حاضر سکه در مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد این احتمال هم وجود دارد که سکه تا کف کانال ۲۹ میلیون تومان پایین بیاید.

منبع: اقتصاد نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید