حباب قیمت سکه کاهش یافت/ بررسی بازار امروز طلا - افق اقتصادی

حباب قیمت سکه کاهش یافت/ بررسی بازار امروز طلا - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 154500 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ |
159 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قیمت طلا و سکه امروز روند متعادلی دارد و نوسانات در این بازار شدید نیست. حباب سکه تمام، اما کاهشی شده است. دلار، اما امروز کاهشی است.

حباب قیمت سکه کاهش یافت/ بررسی بازار امروز طلا

حباب قیمت سکه کاهش یافت/ بررسی بازار امروز طلا
اقتصاد ۲۴- امروز، یکشنبه ۲۳ مهر تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند چندان متغییری ندارند. امروز هم قیمت طلا و هم قیمت سکه امامی و بهار آزادی اندکی افزایش یافته، اما قطعات سکه نزولی است. قیمت دلار روند کاهشی دارد و به کانال ۵۰ هزار تومانی رفته است. اما این روزها، روند قیمتی انس طلا با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی در برخی منابع افزایشی ثبت شده است؛ به گونه‌ای که با ۳.۲۹ درصد افزایش با قیمت ۱,۹۳۲.۲۸ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و ۴۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و ۲۸ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان است؛ حدود ۲۰ هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز در ساعاتی از روز سکه امامی در کانال ۲۹ میلیون تومان هم نوسان داشت.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود ۱۲ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود ۲۵ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۹۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و ۴۹۷ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز به حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. در ساعاتی از روز گذشته، حباب این نوع سکه در کانال سه میلیون تومانی نوسان داشت.


بیشتر بخوانید: قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ + جدول


قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه در روندی کاهشی با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین امروز ربع سکه، نیز روند نزولی دارد و با نرخ ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود

سکه گرمی نیز کاهش قیمت را تجربه کرده و با قیمت شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه تمام امروز تغییر چندانی نداشته، اما نوسان عمدتا کاهشی در قطعات سکه بیشتر است. هر چند سکه امامی نیز از آخرین ساعات معاملات دیروز به کانال ۲۸ میلیون تومان بازگشته. تخلیه هیجانات و ارزپاشی سنگین بانک مرکزی، قیمت‌ها را در بازار دلار و طلا در مجموع کاهشی کرده است. در حالی که این روزها، انس روند افزایشی دارد و به کانال ۱۹۰۰ دلاری رفته است.

در همین راستا، مجتبی دیبا کارشناس اقتصادی، با تاکید بر مفروضات فعلی، سقف قیمت سکه امامی را محدوده ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عنوان کرد و افزود: «کف ۲۷ میلیون و ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی را، برای سکه امامی باید به عنوان منطقه تعادلی در نظر گرفت. این در حالی است که کاهش قیمت دلار در نخستین روز هفته مانع رشد قیمت در خانواده سکه‌ها شده است.»

منبع: تجارت نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید