رشد قیمت در همه قطعات سکه/ آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - افق اقتصادی

رشد قیمت در همه قطعات سکه/ آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 151053 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ |
166 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

قیمت طلا و سکه امروز با جهش قیمتی مواجه شد به گونه‌ای که سکه امامی دو کانال و سکه بهار آزادی یک کانال بالاتر آمد. امروز دلار هم با رشد قیمت مواجه شد و جنگ حماس و اسرائیل حتی بازار جهانی طلا را نیز داغ کرد.

رشد قیمت در همه قطعات سکه/ آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۲

رشد قیمت در همه قطعات سکه/ آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۲

اقتصاد ۲۴- امروز، یکشنبه ۱۶ مهر تا لحظه تنظیم این خبر بر اثر جنگ حماس و اسرائیل، بازار‌ها افزایشی هستند و قیمت طلا و سکه، نیز با جهش قیمت مواجه شدند. امروز قیمت طلا به کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی رفته و قیمت سکه امامی نیز با دو کانال افزایش به نزدیک سطح ۳۰ میلیون تومانی رسیده است. امروز همه قطعات سکه روند صعودی دارند و حتی سکه گرمی نیز که در روز‌های گذشته نرخ نسبتا ثابتی داشت به کانال ۶ میلیون تومانی رفته است. همچنین قیمت دلار نیز به کانال ۵۱ هزار تومان رفته است و در آستانه ورود به کانال ۵۲ هزار تومانی قرار دارد. امروز با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی، برخی منابع قیمت انس را افزایشی و در حدود ۱,۸۳۲.۵۹ دلار اعلام کردند.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود ۶۱ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است. روز گذشته در ساعاتی نیز طلای ۱۸ عیار در کانال ۲ دومیلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قرار داشت.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی و ۲۹ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان است؛ حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود ۹۲۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود ۲۵ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود یک میلیون و ۱۵۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به هفت میلیون و ۴۵۹ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۳۸۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، ۴۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. حباب نیم‌سکه نیز با ۱۸۲ هزار تومان افزایش، روی چهار میلیون و ۴۷۵ هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با نرخ ۱۰ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر ۸۵۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است. حباب آن نیز ۶۸۹ هزار تومان افزایش یافته و روی رقم پنج میلیون و ۳۸۱ هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز با حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش، با قیمت شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز حدود ۲۰۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته و به سه میلیون و ۴۲۲ هزار تومان رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز تداوم جنگ بین حماس و دولت صهیونیستی استرائیل بازار‌های داخلی و جهانی را افزایشی کرده است. در ایران دلار و سکه تغییر کانال داده‌اند و حتی در آستانه ورود به کانال بالاتر هم قرار دارند. فعالان بازار طلا می‌گویند که برخی از واحد‌های صنفی چراغ‌ها را خاموش کرده‌اند و فعالیت در بازار به حداقل رسیده است. چرا که فروشندگان در انتظار افزایش قیمت احتمالی طلا هستند.

به نظر می‌رسد جنگ میان اسرائیل و حماس جهان را تحت تاثیر قرار داده؛ به طوری که نه تنها مردم کرانه غرب، بلکه ساکنان سایر کشور‌ها را مجاب به خرید طلا و دارایی‌های امن کرده است. در نتیجه امروز با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی، بازار طلا داغ شده است. برای اطلاعات بیشتر، گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید