۲ سیگنال متناقض به بازار سکه - افق اقتصادی

۲ سیگنال متناقض به بازار سکه - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 127140 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ |
233 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

تکنکالیست‌ها می‌گویند در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش رو دارد و در صورتی که از دست برود، حمایت روانی نیمه کانال ۲۷ میلیون تومانی پیش روی آن قرار می‌گیرد

۲ سیگنال متناقض به بازار سکه

۲ سیگنال متناقض به بازار سکه

اقتصاد۲۴– بررسی بازار سکه در چهارمین روز هفته حکایت از عقبگرد قیمت سکه امامی به کانال ۲۷ میلیون تومان دارد. فلز گران بهای داخلی عصر دیروز بر روی پله نهم کانال ۲۷ میلیون تومان قرار گرفت.

روز گذشته  قیمت اونس طلا  تا سطح ۱۹۰۰ دلار پایین آمده بود. در حال حاضر برخی از برآورد‌ها حاکی از آن است که  سکه امامی  در روز‌های آتی حمایت ۱۹۰۰ دلاری را از دست خواهد داد. تحلیلگران اقتصادی می‌گویند در صورتی که این اتفاق رخ دهد، این امر‌ می‌تواند برروی قیمت سکه امامی اثر گذار باشد و مسیر معامله گران افزایشی بازار سکه را سخت‌تر کند.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی اندکی بالا رفت و روی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت. برخی از فعالان بازار معتقدند اگر اسکناس آمریکایی در روز جاری مسیر رشد را دنبال کند این امر ممکن است اثر کاهش قیمت طلا بر روی قیمت سکه را کمتر کند.  

تکنکالیست‌ها‌ می‌گویند در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش رو دارد و در صورتی که از دست برود حمایت روانی نیمه کانال ۲۷ میلیون تومانی پیش روی آن قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر  معامله‌گران در انتظار نتایج سفر قریب‌الوقوع امیرعبداللهیان به ریاض و روشن‌تر شدن خبر آزادسازی ارز‌های بلوکه شده هستند، بنابراین سعی می‌کنند بی گدار به آب نزنند و در خرید‌های خود احتیاط کنند.

منبع: اقتصاد نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید