پیش بینی تحلیلگران از کف قیمت سکه امامی - افق اقتصادی

پیش بینی تحلیلگران از کف قیمت سکه امامی - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126903 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۱۱ |
250 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سکه امامی در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه سقوط سنگینی را تجربه کرده بود و برخی از فعالان انتظار داشتند که این فلز گرانبها در روز چهارشنبه به کانال ۲۱ میلیون تومانی نزول کند؛ با این حال، چنین اتفاقی رخ نداد و سکه امامی در این روز توانست خود را تا محدوده ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالا ببرد.

پیش بینی تحلیلگران از کف قیمت سکه امامی

کف قیمت سکه امامی

اقتصاد۲۴تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که فلز گرانبهای داخلی امروز هم بالای محدوده ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی بماند، افزایشی‌ها بار دیگر قدرت خواهند گرفت. سکه امامی برای اینکه به مسیر نزولی برگردد، باید کف ۲۲ میلیون تومان را از دست بدهد.

سکه امامی کانال ۲۲ میلیون تومان را حفظ کرد تا برخی از معامله‌گران این کانال را به عنوان کف قیمت موقت این فلز گرانبها معرفی کنند. سکه امامی در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه سقوط سنگینی را تجربه کرده بود و برخی از فعالان انتظار داشتند که این فلز گرانبها در روز چهارشنبه به کانال ۲۱ میلیون تومانی نزول کند؛ با این حال، چنین اتفاقی رخ نداد و سکه امامی در این روز توانست خود را تا محدوده ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالا ببرد.

تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که فلز گرانبهای داخلی بالای محدوده ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی بماند، افزایشی‌ها بار دیگر قدرت خواهند گرفت. سکه امامی برای اینکه به مسیر نزولی برگردد، نیاز دارد که کف ۲۲ میلیون تومان را از دست بدهد.

در این میان، ارزش ذاتی سکه امامی در حدود ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و به همین دلیل برخی فعالان باور دارند که با توجه به این سطح از ارزش ذاتی، دشوار است که فلز گرانبهای داخلی نزول سنگینی را تجربه کند.

در کنار این، دیروز اونس طلا روند صعودی داشت و این موضوع نیز افزایشی‌های سکه را می‌تواند فعال‌تر کند. تنها افت دلار است که سکه را در روز جاری می‌تواند در مسیر نزول قرار دهد.

منبع: اکوایران
 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید