قیمت سکه ۳۰ میلیون تومانی می‌شود؟ - افق اقتصادی

قیمت سکه ۳۰ میلیون تومانی می‌شود؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126707 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۵۴ |
222 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قیمت سکه در حالی در روز گذشته ۲۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تومانی شد که عبادالله محمدولی معتقد است رسیدن آن به ۳۰ میلیون تومان از محالات است!

قیمت سکه ۳۰ میلیون تومانی می‌شود؟

قیمت سکه امروز

اقتصاد۲۴در پایان معاملات روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی به ۲۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید. این در حالی بود که این نوع سکه دیروز روی قیمت ۲۶ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان بازگشایی شده بود؛ به این ترتیب سکه امامی تنها در یک روز معادل یک میلیون و ۷۹۸ هزار تومان گرانتر شد! حباب سکه امامی در این قیمت به ۶ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان رسیده است.

پیش بینی قیمت سکه

عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه در این رابطه به اقتصاد ۲۴ گفت: من فکر می‌کنم تا نیمه دوم اسفندماه همچنان قیمت طلا و سکه افزایشی است.


بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت سکه در هفته آینده


وی با بیان اینکه با ادامه شرایط فعلی اقتصادی و سیاسی در کشور نباید انتظار کاهش قیمت‌ها را داشته باشیم، ادامه داد: تقاضای طلا و سکه چند روز مانده به عید ۱۴۰۲ و با آغاز ماه رمضان خود به خود کاهش پیدا می‌کند و احتمالا قیمت‌ها ثابت خواهد شد. البته با وضع فعلی کشور نباید انتظار داشته باشیم که قیمت طلا و سکه پایین بیاید. همین که قیمت در همین سطح بماند و گران‌تر نشود، هنر است.

قیمت سکه در دالان وحشت

این کارشناس بازار طلا و سکه در پاسخ به سوال اقتصاد ۲۴ مبنی بر اینکه آیا سکه تا پایان سال ۳۰ میلیونی می‌شود، پاسخ داد: به نظرم از محالات است که سکه تا پایان سال کانال ۳۰ میلیونی را ببیند.

محمدولی ادامه داد: امیدواریم حجم تقاضایی که هست، کمی فروکش کند و به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بعد از ۲۰ اسفند اصلاحی خواهد داشت، زیرا شب عید تقاضا خیلی کم می‌شود. از آنجایی که مردم به سفر می‌روند تب و تاب تقاضا کاهش می‌یابد و بنابراین قیمت‌ها اصلاح می‌شود. مردم در دهه سوم اسفند به جای خریدار طلا، فروشنده می‌شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید