بازگشت آرامش به بازار طلا + نمودار - افق اقتصادی

بازگشت آرامش به بازار طلا + نمودار - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126527 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۳۶ |
247 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

روز جمعه هر اونس طلا در قیمت ۱۸۳۰.۰۶ دلار ثابت بود، در حالی که قیمت معاملات آتی طلا در ۱۸۳۵.۲۵ دلار در هر اونس ثابت بود.

بازگشت آرامش به بازار طلا + نمودار

بازگشت آرامش به بازار طلا

اقتصاد۲۴  قیمت طلا در روز جمعه نوسانات اندکی داشت. بازار‌ها در آستانه انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که شاید در سیاست‌های پولی تاثیرگذار باشد، افت کردند و فلز زرد نیز به سمت زیان هفتگی پیش رفت.
با این حال، طلا پس از انتشار داده‌های روز پنج‌شنبه که نشان می‌داد مطالبات بیکاری در آمریکا بیش از حد انتظار در هفته گذشته افزایش یافته بود، کمی تسکین یافت. دلار از بالاترین سطح اخیر سقوط کرد، در حالی که بازدهی خزانه داری نیز عقب نشینی کرد.

سرد شدن بازار کار نسبت به تصمیمات فدرال رزرو فرصت کمتری برای افزایش نرخ بهره می‌دهد که برای بازار‌های فلزی مثبت است. اما یک مطالعه جداگانه در این هفته نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی در ماه تا اواسط فوریه قوی باقی مانده است.
هر اونس طلا در قیمت ۱۸۳۰.۰۶ دلار ثابت بود، در حالی که قیمت معاملات آتی طلا در ۱۸۳۵.۲۵ دلار در هر اونس ثابت بود. هر دو ابزار در روز پنجشنبه حدود ۰.۹ درصد افزایش یافتند.
اما پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا هشدار داد که با توجه به قدرت اخیر تورم و بازار کار، نرخ‌های بهره آمریکا فراتر از انتظارات بازار خواهد بود، طلا همچنان حدود ۲ درصد در هفته کاهش داشت.

بازگشت آرامش به بازار طلا + نمودار

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید