قیمت سکه سقوط می‌کند؟ - افق اقتصادی

قیمت سکه سقوط می‌کند؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126487 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۳۲ |
223 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است که هم در این شرایط توجیه اقتصادی دارد و هم بخش تولید را تقویت می‌کند.

قیمت سکه سقوط می‌کند؟

قیمت سکه امروز

اقتصاد۲۴- نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به این‌که حباب سکه امامی به ۵ میلیون تومان رسیده است، می‌گوید: شرط تخلیه حباب سکه این است که یک مقداری عرضه توسط بانک مرکزی بیشتر شود و فقط ربع‌سکه عرضه نشود. مدیریت در رابطه با عرضه نیم‌سکه و سکه تمام نیز اتفاق بیفتد.

بذرافشان می‌افزاید: ما همیشه گفته‌ایم و الان هم دوباره می‌گوییم که حباب سکه توجیه اقتصادی ندارد و غیرکارشناسی و بیش از حد است. یکی از راه‌حل‌های تخلیه حباب سکه این است که مردم انتخاب کنند که با توجه به افزایش حباب، به سمت خرید مصنوعات طلا بروند.


بیشتر بخوانید: سکه وارد منطقه قرمز شد


وی در پاسخ به این پرسش که اگر حباب سکه تخلیه شود، احتمال کاهش قیمت تا سطح ۲۰ میلیون تومان دارد؟ عنوان می‌کند: ابتدای سال حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان بود که الان به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه می‌دهد: اگر این حباب تخلیه شود، قاعدتا باید این اتفاق بیفتد، ولی یک مقداری برنامه‌ریزی و مدیریت باید وجود داشته باشد تا حباب سکه تخلیه شود.

بذرافشان تاکید می‌کند: بر همین اساس، مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است که هم در این شرایط توجیه اقتصادی دارد و هم بخش تولید را تقویت می‌کند.

منبع: خبر آنلاین
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید