سرمایه گذاران به بازار طلا کوچ کردند - افق اقتصادی

سرمایه گذاران به بازار طلا کوچ کردند - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126297 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۱۶ |
222 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاملات آتی طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰۳۳.۸۵ دلار در هر اونس رسید، در حالی که EUR/USD با ۰.۱ درصد افزایش در ۱.۰۹۱۱ معامله شد.

سرمایه گذاران به بازار طلا کوچ کردند

بازار طلا

اقتصاد۲۴- معاملات آتی طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰۳۳.۸۵ دلار در هر اونس رسید، در حالی که EUR/USD با ۰.۱ درصد افزایش در ۱.۰۹۱۱ معامله شد.
براساس گزارش اقتصادنیوز، نگرانی‌ها مبنی بر اینکه سرد شدن اقتصاد آمریکا می‌تواند بقیه جهان را به سمت رکود سوق دهد، هر گونه دستاوردی را در روز پنجشنبه محدود کند.
داده‌های منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که بخش خدمات آمریکا در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافته و پس از اینکه فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه فوریه به پایین‌ترین حد خود در نزدیک به دو سال گذشته رسید، به نشانه‌هایی از سرد شدن بازار کار افزود.

علاوه بر این، صندوق بین‌المللی پول روز چهارشنبه هشدار داد که افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی، عمدتاً بین آمریکا و چین، خطر آسیب رساندن به اقتصاد جهانی را به همراه دارد و به طور بالقوه به تولید جهانی ۱ درصد در پنج سال و ۲ درصد در بلندمدت ضربه می‌زند.

قیمت طلا کاهشی شد

اما در بازار طلا، معاملات آتی طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰۳۳.۸۵ دلار در هر اونس رسید، در حالی که EUR/USD با ۰.۱ درصد افزایش در ۱.۰۹۱۱ معامله شد.

نزول بیت کوین به ۲۷هزار دلار

در روز جاری بیت کوین از سطح ۲۸هزار دلاری خود پایین آمد وارد کانال ۲۷هزار دلار شد. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بخاطر ترس از رکود اقتصادی آمریکا، به سمت پناه‌گاه امن، یعنی طلا حرکت کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید