آینده روشن پیش روی طلا - افق اقتصادی

آینده روشن پیش روی طلا - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126165 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۴ |
222 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

هرچند که طلا در هفته پیش بازده مثبتی نداشت، اما هنوز اکثریت تحلیل‌گران کیتکو بر این باورند این فلز ایام خوبی را در پیش رو دارد!

آینده روشن پیش روی طلا

آینده روشن پیش روی طلا

اقتصاد۲۴- کاهش قیمت طلا به زیر ۲ هزار دلار در هر اونس در آخر هفته به برخی از خوش‌بینی‌های کوتاه مدت در مورد طلا آسیب رسانده است. با این حال، با وجود ابهام زیاد در اطراف بازار‌های مالی، تعداد کمی از تحلیلگران و سرمایه گذاران خرد انتظار دارند که در کوتاه مدت شاهد فروش قابل توجهی از طلا باشند.
به گزارش اقتصادنیوز و به گفته بسیاری از تحلیلگران وال استریت، در حالی که قیمت‌ها در کوتاه‌مدت فضای پایین‌تری دارند، اما چشم‌انداز وسیع‌تر تغییر نکرده است.

تحلیل‌ها در باره وضعیت طلا در میان سرمایه گذاران خرده فروشی در حال تغییر است، حتی با وجود اینکه آن‌ها انتظار دارند قیمت‌ها در هفته جاری حدود ۲ هزار دلار در هر اونس معامله شوند.
این هفته، ۲۳ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، شش تحلیلگر معادل ۲۶ درصد نسبت به طلا در کوتاه‌مدت خوش‌بین بودند. در همان زمان، هشت تحلیلگر، معادل ۳۵ درصد، این روند را نزولی بودند و ۹ تحلیلگر، معادل ۳۹ درصد، بازار را کم‌نوسان ارزیابی کردند.
این در حالی است که در نظرسنجی‌های آنلاین ۶۱۸ نفر شرکت کردند. از این تعداد، ۳۲۹ نفر معادل ۵۳ درصد به روند بازار خوش‌بین بودند، ۱۶۶ نفر معادل ۲۷ درصد این روند را نزولی و ۱۲۳ شرکت‌کننده معادل ۲۰ درصد این روند را کم‌نوسان پیش‌بینی کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید