هجوم مردم برای خرید طلای آبشده - افق اقتصادی

هجوم مردم برای خرید طلای آبشده - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 126047 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۵۳ |
265 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر شیراز می‌گوید: در حال حاضر افراد تنها با هدف پس انداز سرمایه اقدام به خرید طلای آب شده و سکه می‌کنند.

هجوم مردم برای خرید طلای آبشده

خرید طلای آبشده

اقتصاد۲۴- محمد زرین مهر می‌افزاید: قیمت طلا وجواهر نسبت به چهار ماه گذشته حدود دو برابر افزایش یافته است و قیمت هر گرم طلا که در چهار ماه گذشته حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان بود در حال حاضر به گرمی دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

زرین مهر با اشاره به اینکه مردم از ترس افزایش قیمت مجدد همواره به خرید طلا رو می‌آورند، ادامه می‌دهد: در حال حاضر مردم با هدف پس انداز اقدام به خرید سکه، طلا یا شمش آب شده می‌کنند و دیگر فردی برای تزئینات و زیبایی اقدام به خرید طلا و جواهرات نمی‌کند.


بیشتر بخوانید: شوک بزرگ دلار به قیمت سکه و طلا/ آیا خریداران سکه ۳۵ میلیونی ضرر می‌کنند؟


رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر شیراز با اشاره به اینکه عمده طلا فروشان از وضعیت راضی هستند، می‌افزاید:، اما اعمال مالیات‌های سنگین و رکود بازار کمی به مغازه داران طلا فروشی شیراز فشار آورده است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مردم سرمایه هایشان را به طلا تبدیل می‌کنند، گفت: ۸۰ درصد افرادی که در بازار طلا شیراز حضور دارند اقدام به خرید طلا و سکه می‌کنند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل شیراز نیز در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه مدتی است بازار خودرو شیراز در حالت رکود به سر می‌برد، می‌گوید: قیمت خودرو در روز‌های گذشته تغییری نداشته است.

منبع: ایلنا
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید