پیش بینی قیمت سکه در اولین روز تیر ۱۴۰۲ - افق اقتصادی

پیش بینی قیمت سکه در اولین روز تیر ۱۴۰۲ - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 125589 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۴ |
231 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

فعالان بازار معتقدند فلز گران بهای داخلی در شرایط کنونی به مرز حساسی برگشته و در صورتی که بازار سکه در اولین روز هفته شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی باشد احتمال عقب نشینی تا مرز ۲۸ میلیون تومان وجود دارد

پیش بینی قیمت سکه در اولین روز تیر ۱۴۰۲

اثر دیپلماسی روی بازار سکه

اقتصاد۲۴- حلقه اخبار و گمانه زنی‌های سیاسی در چند وقت اخیر روز به روز تنگ‌تر می‌شود و همین امر باعث شده قیمت سکه امامی در سرازیری قرار بگیرد. فلز گران بهای داخلی شب گذشته در معاملات نقدی در محدوده ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته تقریبا ۳۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

پیش بینی قیمت سکه در اولین روز تیر ۱۴۰۲

فعالان بازار معتقدند فلز گران بهای داخلی در شرایط کنونی به مرز حساسی برگشته و در صورتی که بازار سکه در اولین روز هفته شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی باشد احتمال عقب نشینی تا مرز ۲۸ میلیون تومان وجود دارد. معامله گران قدیمی بازار باور دارند در صورتی که مرز مقاومتی ۲۸ میلیون تومان هم از دست برود احتمال ریزش تا سطح ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجود دارد.

لبخند دیپلماسی به بازار سکه

بررسی‌ها نشان می‌دهد دلار در معاملات پشت خطی دیشب کمتر کسی تمایل به به خرید و فروش دلار داشته و اسکناس آمریکایی تقریبا رنج شد؛ برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که در اولین روز تیر ماه بازیگران ارزی از مرز ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان حمایت کنند این امر ممکن اس قدرت کاهشی‌های بازار سکه را تا حدودی کنترل کند. با این حال عده‌ای دیگر می‌گفتند که لبخند دیپلماسی به بازار سکه باعث شده کمتر کسی دست به خرید برند و در صورتی که سیگنال‌های جدید و مثبتی از عمان؛ قطر و کویت به تهران مخابره شود احتمال فشار فروش بیشتر خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید