گذر ابر سیاه از سر بازار سکه - افق اقتصادی

گذر ابر سیاه از سر بازار سکه - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 124113 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ |
234 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قیمت سکه امامی که مدتی را در کانال ۲۸ میلیون تومان سپری کرده بود، دیروز بیش از ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد و در محدوده ۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

گذر ابر سیاه از سر بازار سکه

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴-با داغ شدن اخبار و سیگنال های مثبت سیاسی در روزهای گذشته پیرامون توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان ایران و آمریکا و آزادسازی دارایی‌های ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی، به نظر می‌رسد ابر سیاه از روی بازار ارز و سکه تهران کنار رفته است.

بررسی‌های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار نشان می‌دهد که در اولین روز هفته، هم قیمت دلار و هم قیمت سکه در سرازیری افتاد.

قیمت سکه امامی که مدتی را در کانال ۲۸ میلیون تومان سپری کرده بود دیروز بیش از ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد و در محدوده ۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به نظر می‌رسد که اخبار سیاسی مثبت فعلا لیدر بازار شده است و همین امر باعث شده کمتر کسی تمایل به خرید سکه داشته باشد. کاهش هیجانات صعودی را می‌توان در افت حباب سکه دید.حباب سکه روز گذشته از حدود ۳۰ درصد به ۲۶ درصد رسیده بود.


بیشتر بخوانید:قیمت سکه پارسیان امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ + جدول


سی‌ ان‌ ان به نقل از منابع آگاه آمریکایی گزارش داد که هیات‌های تهران و واشنگتن در دو هتل جداگانه در دوحه مذاکرات را انجام دادند و توافق تبادل زندانیان بین واشنگتن و تهران با میانجی‌گری قطر دو سال و نیم به طول انجامید.

بر اساس این گزارش، دوحه میزبان دو هیئت مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی بوده و به عنوان میانجی برای انتقال پیام بین دو طرف عمل کرده است.

در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پس از آن حمایت روانی ۲۷ میلیون تومان را پیش رو دارد. مهمترین حمایت سکه محدوده ابتدای کانال ۲۶ میلیون تومان است

منبع: اقتصاد نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید