قیمت سکه نزولی شد - افق اقتصادی

قیمت سکه نزولی شد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 117639 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ |
244 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معامله گران با اشاره به نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار شبانه، درمورد قیمت سکه امامی در بازار امروز می‌گفتند اگر در روز جاری اسکناس آمریکایی نوسان نزولی ثبت کند، ممکن است بر روی بازار سکه اثر کاهشی بگذارد و سکه به سمت مرز ۲۷ میلیون تومان بازگردد.

قیمت سکه نزولی شد

قیمت سکه امروز

اقتصاد۲۴- قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته با ریزش ۲۵۰ هزار تومانی بر روی ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قرار گرفت. در معاملات پشت خطی دیشب هم سکه بازارن شاهد افت تقریبا ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه بودند.

سیگنال شبانه قیمت دلار به بازار سکه

فعالان اقتصادی می‌گفتند یکی از دلایل افت شبانه نرخ سکه ناشی از عقبگرد قیمت دلار به کانال ۴۸ هزار تومان بود. دیشب دلار تا سطح ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمده بود؛ که این امر احتمالا خبر خوبی برای سکه بازارن در روز جاری نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت طلا در معاملات پشت خطی


بررسی‌ها حکایت از آن دارد که بازیگران ارزی با وجود تلاش چندباره برای عبور دلار از مرز ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان، همچنان از رسیدن به این محدوده ناکام مانده‌اند و دلار بین مرز ۴۸ و ۴۹ هزار تومان در حال رفت و برگشت بوده است.

معامله گران با اشاره به نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار شبانه در مورد قیمت سکه امامی در بازار امروز می‌گفتند اگر در روز جاری اسکناس آمریکایی نوسان نزولی ثبت کند، ممکن است برروی بازار سکه اثر کاهشی بگذارد و سکه به سمت مرز ۲۷ میلیون تومان برگردد. با این حال اگر دلار بالای مرز ۴۹ هزار تومان نوسان داشته باشد احتمال ماندگاری سکه در کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

منبع: اقتصاد نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید