دلار قیمت طلا و سکه را بلاتکلیف کرد - افق اقتصادی

دلار قیمت طلا و سکه را بلاتکلیف کرد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 101199 |
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ |
181 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

قیمت طلا و سکه به پیروی از قیمت دلار، روز گذشته نوسان خاصی را تجربه نکرد. تنها برخی از قطعات سکه با تغییر جزئی روبرو بودند و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز اندکی کاهش یافت.

دلار قیمت طلا و سکه را بلاتکلیف کرد

طلا و سکه
اقتصاد۲۴- قیمت طلا و سکه در پایان معاملات روز گذشته، روندی نزولی را ثبت کرد؛ اگرچه این روند شدت نداشت و حرکتی لاک‌پشتی را نشان می‌داد. این مسیر در پیروی از حرکت کند قیمت دلار رخ داد و در پایان روز با کاهش قیمت دلار در معاملات پشت خطی، تثبیت شد.

در جدول زیر قیمت بازگشایی طلا و سکه در معاملات امروز قابل مشاهده است.

طلا و سکه
طی هفته‌های اخیر، بازار‌های مالی از نبود محرک قوی رنج برده‌اند؛ در این میان به دلیل ابهامات زیاد در سرنوشت اقتصادی کشور و مسیر مبهم ارتباطات بین‌المللی، بازار‌های مالی در فاز احتیاطی فرو رفته‌اند. بر همین اساس طی این روزها، قیمت در بازار‌های مالی از جمله دلار و طلا و سکه با سرگیجه و سرگردانی روبروست و حتی در زمان رشد و نزول، تغییران جزئی ثبت می‌کند.


بیشتر بخوانید:  سکه در آستانه ورود به کانال ۲۷ میلیونی


به این ترتیب بازار طلا و سکه روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که قیمت سکه امامی بدون تغییر روی مرز ۲۸ میلیون تومان ثابت ماند و قیمت سکه بهار آزادی با اندکی افزایش به ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

در این میان قیمت نیم‌سکه در رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان درجا زد، قیمت ربع سکه در رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ثابت ماند و قیمت سکه گرمی هم روی عدد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توقف کرد.

در همین حال قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با نوسان روبرو شد و در نهایت روی عدد دو میلیون و ۳۳۱ هزار تومان تثبیت شد. قیمت هر مثقال طلا نیز به ۱۰ میلیون و ۷۶ هزار تومان رسید که نسبت به بازگشایی بازار کاهش داشت.

در این میان انس جهانی طلا هم با کاهش روبرو بوو و به ۱۹۳۱ دلار رسید.

منبع: تجارت نیوز
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید