به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در کانون صرافان حدود ۲۸ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان اعلام شده که نسبت به دیروز در همین ساعت (حوالی ساعت ۱۴:۰۰) حدود ۱۹۰ هزار تومان افت داشته و نسبت به یک ساعت قبل در همین سایت نیز بیش از ۵۰ هزار تومان کمتر شده است.

تا همین ساعت قیمت نیم سکه در سایت کانون صرافان بطور میانگین ۱۵ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز ۱۰ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان درج شده است که کاهش قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومانی برای هر دو را شاهد هستیم.

در سایت اتحادیه طلا و سکه نیز قیمت سکه امامی امروز با افت مواجه شده و رقم ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است که ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت را نشان می‌دهد.

در همین سایت قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه به ترتیب ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده که نسبت به دیروز هر کدام ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته‌اند.

اما در بازار سکه و نرخ‌های غیررسمی‌تر قیمت هر قطعه سکه امامی امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ حدود ۲۸ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان است که نسبت به روز یکشنبه ۱۸ تیر بیش از ۳۰۰ هزار تومان ریزش کرده است.

در بازار سکه قیمت نیم سکه در حدود ۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز امروز حدود ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان است که با کاهش‌های حدودا ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده‌اند.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.