به گزارش اکوایران، با کاهش قیمت سکه امامی امروز و با توجه به اینکه تا دیروز در کف کانال ۲۹ میلیونی بود، همین کاهش موجب شد به قیمت سکه امامی به یک کانال پایین‌تر افت کند.

امروز حوالی ساعت ۱۴:۰۰ قیمت سکه امامی در نرخ اعلامی کانون صرافان بطور میانگین ۲۸ میلیون و ۸۰۷ هزار تومان درج شده که نسبت به زمان مشابه دیروز بیش از ۲۴۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

در سایت کانون صرافان ایرانیان قیمت نیم سکه نیز بطور میانگین حدود ۱۵ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان است و قیمت ربع سکه هم ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان اعلام شده است که کاهش قیمت را در هر دو نشان می‌دهد.

در سایت اتحادیه طلا و سکه نیز قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۴ تیر تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ حدود ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام شده که همانند نرخ‌های کانون صرافان با کاهش همراه بوده و در کانال ۲۸ میلیونی قرار گرفته است.

در نرخ‌های اعلامی این اتحادیه قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه نیز به ترتیب ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درج شده و تا حدودی کاهشی بوده است.

در بازار سکه و با نرخ‌هایی که بانک مرکزی غیررسمی می‌خواند نیز قیمت سکه امامی هرچند کمی بالاتر اما در کانال ۲۸ میلیون تومانی است. قیمت سکه امامی تا این ساعت ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

در همین نرخ‌ها، قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است و ربع سکه هم در قیمت ۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به چشم می‌خورد که هر دوی آنها با کاهش نسبت به دیروز همراه بوده‌اند.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.