به گزارش اکوایران، قیمت انواع سکه امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در سایت کانون صرافان ایرانیان دستخوش افزایش شده است.

و قیمت سکه امروز در این سایت بطور میانگین ۲۸ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز کاری قبل، بیش از ۴۰۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

همچنین قیمت نیم سکه از سوی کانون صرافان قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز به رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نزدیک شده است که که نسبت به روز قبل حدود ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته است.

و قیمت ربع سکه نیز در کانون صرافان خود را به رقم ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان نزدیک کرده و روند افزایشی دیگر انواع سکه را تکرار کرده است.

این قیمت‌ها تا حوالی ساعت ۱۳:۴۵ ظهر امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ است و مقایسه آن با قیمت‌های یک ساعت قبل نشان می‌دهد که روند افزایشی قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه با شیب ملایمی ادامه دارد.

در سایت اتحادیه طلا و سکه قیمت هر قطعه سکه امامی ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام شده که مانند کانون صرافان با ۴۰۰ هزار تومان افزایش همراه بوده است.

در نرخ‌های اعلامی این اتحادیه، قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است و هر دوی آنها افزایشی بوده‌اند.

در بازار سکه نیز قیمت سکه امامی تقریبا همسو با روند نرخ‌های رسمی، بین ۳۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و در تلاش برای رسیدن به کانال ۲۹ میلیون تومان است.

جزئیات بیشتر قیمت دلار، یورو، سکه، نیم سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.