به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا که از ابتدای بهمن ماه فریز شده و ثابت باقی مانده بود امروز بالاخره تغییر کرد و یک افت جزئی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس یک تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان قرار گرفته است.

از سوی دیگر قیمت یورو نیز امروز با افزایش ۱۵۹ تومانی معادل ۴۶ هزار و ۶۳۸ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان، ۴۲ هزار و ۹۴۵ تومان و ۱۰ هزار و ۷۶۱ تومان درج شده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۴) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

قیمت‌های درج شده در اتحادیه طلا نشان می‌دهد قیمت انواع سکه امروز افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز شنبه هفتم بهمن (تا حوالی ساعت ۱۴) وارد کانال ۳۳ میلیون تومانی شده و با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی در سطح ۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز همچنان در کانال ۱۸ میلیون تومانی قرار دارد و امروز با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته امروز رقم ۱۸ میلیون و ۵۵۰ تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز رقم ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.