قیمت درهم امارات که در روز یکشنبه از کاهش بازارها جامانده بود روز دوشنبه این عقب ماندگی را جبران کرد.  درهم امارات با گپ منفی ۸۰ تومانی در ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش قیمت تا ۱۴ هزار و ۳۸۰ تومان پایین رفت. درهم در ادامه در قیمت ۱۴ هزار و ۳۹۰ تومان به کار خود پایان داد که ۶۰ تومان پایین‌تر از نرخ بازگشایی بود. با این قیمت درهم، دلار ۵۲ هزار و ۸۱۱ تومان برآورد می‌شود.

دلار هرات در روز دوشنبه با قیمت۵۱ هزار و ۹۵۰ تومان معاملات خود را آغاز کرد و در ابتدا با افزایش قیمت تا سطح ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان رفت اما در ادامه با ورود به فاز نزولی این کانال را از دست داد. دلار هرات که در معاملات روزانه در محدوده مقاومتی ۵۱ هزار و ۸۳۰ تومان بسته شده بود در پشت خط با افزایش به مرز کانال ۵۲ هزار تومان رسید. شکاف قیمت برآورد شده از درهم و دلار هرات که در روز دوشنبه به ۱۰۰۰تومان رسیده بود در معاملات پشت خطی کاهش یافت.

کانال نرخ‌دهی دلار سلیمانیه با تاخیر در ساعت ۱۷ روز دوشنبه در قیمت ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش قیمت به ۵۲ هزار و ۶۲۰ تومان رسید.

قیمت تتر در روز دوشنبه بین دو مرز ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۲ هزار و ۳۵۰ تومان در نوسان بود. اما بامداد امروز قیمت تتر از مرز ۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان عبور کرد. تتر از ابتدای دی ماه بر مدار صعودی قرار گرفته است.

به عقیده تحلیل‌گران تکنیکال قیمت دلار هرات به محدوده حمایتی مهمی رسیده است. از نظر آن‌ها محدوده فعلی کف خط روند صعودی است که اگر از دست برود قیمت می‌تواند با کاهش نسبت به مرز ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان واکنش نشان دهند. گروهی از معامله‌گران بر اساس پشت خط معتقدند قیمت دلار از پشت خط سیگنال صعود دریافت کرده اما در مقابل گروهی قرار دارند که معتقدند قیمت‌ها بعد از سقف روز یکشنبه به استراحت می‌روند.