قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در سطح یک هفته اخیر خود فریز شده و نوسانی را به ثبت نرسانده است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون نوسان در سطح ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان قرار گرفته است.

از سوی دیگر قیمت یورو نیز که عموما با نوسان‌های متفاوتی همراه است امروز کاهشی ظاهر شده و با افت ۶۱ تومانی معادل ۴۶ هزار و ۹۶۹ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۵۲۷ تومان، ۴۳ هزار و ۲۵۰ تومان و ۱۰ هزار و ۷۶۳ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز دو‌‌شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۴) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۰ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا از روز گذشته وارد کانال ۵۳ هزار تومان شده است.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز در سطح ۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تاحدودی کاهش داشته است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

قیمت‌های درج شده در اتحادیه طلا نشان می‌دهد قیمت انواع سکه امروز کاهشی بوده و در دو کانال پایین‌تر قرار گرفته‌اند!

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز ‌دوشنبه ۲۵ دی (تا حوالی ساعت ۱۴) وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شده و با کاهش قابل توجه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در سطح ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز به کانال ۱۷ میلیون تومان بازگشته و با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته امروز رقم ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۷۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.