به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات در روز یکشنبه در کانال ۵۰ هزار و در ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش تا سطح مقاومتی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت اما بازار جانی نداشت که بتواند از این مرز عبور کند و در ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کار خود را به پایان رساند. البته قیمت دلار در پشت خط یکشنبه شب تا ۵۱ هزار و ۱۲۰ تومان پایین آمد. قیمت درهم امارات در ۱۴ هزار و ۶۰ تومان آغاز به کار کرد و در ۱۴ هزار و ۹۰ تومان کار خود را به پایان رساند. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان برآورد می‌شود. در مجموع روند قیمتی دلار در روز یکشنبه معکوس شنبه بود.

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان هم بالا رفت اما نتوانست از این مرز عبور کند. 

در روز یکشنبه گفته می‌شد قیمت ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان عدد طلایی در بازار است. اگر قیمت دلار بالای این رقم باشد به سمت مقاومت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان می‌رود و اگر زیر عدد تثبیت دهد برای از دست دادن حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان تلاش خواهد کرد.

تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار سخت بالا می‌آید چرا که وضعیت بلوکه باعث شده تا متقاضی در بازار نباشد و بیشتر فروشنده باشند. آن‌ها می‌گویند تا فاند جدید خبری به بازار نیاید قیمت‌ها در سطوح فعلی رنج خواهد بود. به عقیده تکنیکال‌کاران چند عدد حمایتی در بازار حیاتی هستند.  برای تتر محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان حمایت مهمی است که تا از دست نرود بازار نوسان رو به بالا خواهد داد، همچنین در بازار درهم تا زمانیکه قیمت بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود. تا زمانیکه قیمت دلار از ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان عبور نکند فکر صعود نیست و تا زمانیکه زیر مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نرود در دامنه فعلی نوسان خواهد داد.