به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بدون نوسان بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر طی دو روز اخیر همچنان در سطح ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بر خلاف ثبات دلار، امروز نوسانی بوده و با کاهش ۱۰۵ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۳ هزار و ۵۵۷ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۱ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۶۳ تومان، ۳۹ هزار و ۵۹۷ تومان و ۱۰ هزار و ۲۰۱ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج شده و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه امکان پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۲ هزار تومانی در کانال ۵۳ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی امروز دوشنبه ۱۷ مهر وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شده که نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز به همین ترتیب در اتحادیه طلا با افزایش بیش از ۷۰۰ هزار تومانی وارد کانال جدید ۱۶ میلیون تومان شده و رقم ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

قیمت ربع سکه نیز رقم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۸۴۰ هزار تومان افزایش داشته است.