به گزارش  اکوایران، بازار ارز  هرات و دبی امروز سه شنبه ۶ تیر ما به دلیل تعطیلات چند روزه عید قربان تعطیل بود. در تهران هم  نرخ دلار  طبق اعلام سایت‌ها مرز ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد و در پله سوم کانال ۴۸ هزار تومان معامله شد. نکته مهم بازار این است که تعطیلی بازارهای همسایه باعث شده سطح تقاضا برای اسکناس آمریکایی در تهران کاهش یابد و کمتر کسی دست به خرید دلار و سکه بزند. 

نرخ ارز در بازار رسمی 

در بازار رسمی هم، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز  یک کاهش دیگر را ثبت رساند. قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهشی نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۶۷ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در این مرکز که طی روزهای اخیر در کانال ۴۴ و ۴۵ تومانی در نوسان بوده، امروز با افزایش تقریبا ۱۰۰ تومانی رقم ۴۵ هزار و ۲۶ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان اعلام شده است. نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۱۶ تومان، ۴۰ هزار و ۹۳۲ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۵ تومان درج شده است.

نوسان کاهشی  قیمت طلا  و سکه 

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نوسان کاهشی ۵ هزار تومانی را ثبت کرد و بر روی ۲میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفت.  قیمت سکه  امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.