به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی امروز ۲۱ تیر تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ در نرخ‌های رسمی کانون صرافان حدود ۲۷ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان اعلام شده که نسبت به دیروز در همین ساعت حدود ۲۷۰ هزار تومان افت قیمت داشته است.

در همین سایت و تا همین ساعت قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه به ترتیب حدود ۱۵ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۱۸۷ هزار تومان اعلام شده و هر دوی آنها ضمن ادامه روند کاهشی روزهای اخیر، در آستانه رسیدن به مرز کانال پایین‌تر قرار گرفته‌اند.

در سایت اتحادیه طلا و سکه نیز قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ در حدود ۲۷ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان اعلام شده و ضمن کاهش ۱۳۰ هزار تومانی، تقریبا هم‌قیمت نرخ‌های کانون صرافان شده است.

همچنین قیمت نیم سکه در سایت اتحادیه ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان درج شده است که هر دو با کاهش روبرو بوده‌اند.

در بازار سکه و نرخ‌های غیررسمی‌تر فلز گرانبهای داخلی، تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی به طور کامل از کانال ۲۸ دل نکنده و در نرخ‌های متفاوت بین ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا مرز ۲۸ میلیون تومان در نوسان است.

قیمت نیم سکه نیز در این بازار ۱۵ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است و قیمت ربع سکه هم به حدود ۱۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان رسیده که هر دو کاهش ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده‌اند.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

قیمت دلار امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / دلار فریز و سکه ۲۷ میلیونی شد