جذاب ترین کنسرت های کیش کدامند؟ - افق اقتصادی

جذاب ترین کنسرت های کیش کدامند؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-06
کد خبر: 304133 |
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ |
3 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

یکی از تفریحات لذت بخشی که واقعا نمی توان از آن گذشت، شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح است.

جذاب ترین کنسرت های کیش کدامند؟

جذاب ترین کنسرت های کیش کدامند؟
یکی از تفریحات لذت بخشی که واقعا نمی توان از آن گذشت، شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح است. کنسرت علاوه بر انرژی و حال خوب باعث تخلیه هیجانات درونی شده و برای شاد کردن روحیه نیز گزینه کاملا ایده آلی است. کیش، این جزیره کوچک و نیلگون ایران، برگزار کننده کنسرت های متنوع از خوانندگان مختلف می باشد. اگر دوست دارید هیجان و شادی را با هم تجربه کنید، کنسرت های کیش را از دست ندهید. در ادامه، جذاب ترین کنسرت هایی که قرار است به زودی در کیش برگزار شوند را معرفی خواهیم کرد.
اوج خوشگذرانی با شرکت در کنسرت علی یاسینی کیش
یکی از کنسرت های کیش که با استقبال عمده مخاطبان روبرو شده و بلیط های مربوط به آن نیز سریعا رزرو و تکمیل می گردد، کنسرت علی یاسینی است. این کنسرت در ۱۹ مهرماه در کیش برگزار خواهد شد. سایت پیش رو شما را در تهیه بلیط کنسرت علی یاسینی کیش، همراهی کرده و بدین وسیله می توانید نسبت به رزرو زودهنگام بلیط اقدام کنید و از کنسرت جا نمانید.
به شما قول می دهیم که با شرکت در کنسرت علی یاسینی کیش، اوج خوشگذرانی و لذت را تجربه خواهید کرد؛ چرا که شما با یک خواننده مسلط و حرفه ای روبرو هستید. خواننده ای که با آهنگ هایش به شدت بر روی احساساتتان تاثیر گذاشته و آنها را به قلیان در می آورد.
مختصری درباره علی یاسینی
علی یاسینی متولد ۱۴ آذر سال ۱۳۷۵ است و علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و تنظیم کنندگی و ساخت آهنگ را بر عهده دارد. سبک این خواننده، پاپ است. بنابراین اگر به آهنگ های پاپ علاقمند باشید؛ آهنگ های علی یاسینی، مناسب شما خواهند بود. تجربه همکاری این خواننده با سایر خوانندگان معروف همچون آرش و مسیح و مسعود جهانی توانست مسیر موفقیت را برای او هموار نماید. در حقیقت این اتفاق باعث شد تا عمده توجهات بر روی این خواننده متمرکز گردد.
آهنگ های محبوب این خواننده
پیش از اینکه در کنسرت علی یاسینی کیش شرکت کنید و خود را آماده هیجان نمایید، با چند قطعه از آهنگ های محبوب وی آشنا شوید:

یه وقتایی
مثل برف
افسردگی
می‌ خندم
بارون
کجایی
تلخ
نگاه
تهران
نرو

رزرو بلیط کنسرت علی یاسینی کیش
خلق خاطراتی ماندگار با کنسرت ناصر زینلی کیش
یکی دیگر از کنسرت های کیش که قطعا ارزش رفتن را خواهد داشت، کنسرت ناصر زینلی است. با شرکت در این کنسرت می توانید هم از شنیدن آهنگ های جذاب این خواننده خوش صدا لذت ببرید و هم خاطراتی خوش و ماندگار را برای خود و عزیزانتان خلق کنید.
اگر خواستار شرکت در کنسرت ناصر زینلی کیش هستید، باید از همین حالا به فکر رزرو بلیط باشید؛ چون با توجه به حجم بالای درخواست ها ممکن است جایگاه ها زود پر شوند. این کنسرت در تاریخ ۲۳ مهرماه در کیش برگزار خواهد شد و اگر نسبت به رزرو سریع اقدام نکنید، سرتان بی کلاه می ماند.
ناصر زینلی و کارنامه شخصی و کاری او
ناصر زینلی یکی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشورمان است که در ۹ آذر سال ۱۳۵۸ در یکی از روستاهای بروجرد به دنیا آمد و از سال ۱۳۹۳ وارد عرصه هنر شد. او تجربه همکاری با حامد برادران، فربد فروغی، مسعود جهانی و رضا پناهی را داشته و بدین وسیله توانست برای خود شهرت و اعتبار بیافریند.
این خواننده مطرح از معدود کسانی است که با نام واقعی خود فعالیت نموده و هیچ نام هنری خاصی را انتخاب نکرده است. یکی از دلایلی که باعث شده تا آهنگ های ناصر زینلی، احساسی به نظر برسند و بر دل بنشینند، تم و سبکی هستند که او برای آهنگ هایش انتخاب نموده است. ناصر زینلی از سبک پاپ و تم رومنس پیروی کرده و آهنگ هایی لطیف با مضمون عاشقانه را می خواند.
ناگفته نماند این خواننده توانا علاوه بر اینکه خوانندگی را به بهترین شکل انجام می دهد، در بخش های مشابه همچون تنظیم موسیقی و آهنگسازی نیز دستی توانمند داشته و توانسته در این حوزه ها نیز خوش بدرخشد. در حقیقت کیفیت مطلوب آهنگسازی وی باعث شده تا خوانندگی اش نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
آهنگ های خوب این خواننده
اگرچه ناصر زینلی، همه آهنگ ها را ماهرانه می خواند، اما برخی از آهنگ های وی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. با رفتن به کنسرت ناصر زینلی کیش، این آهنگ ها را از نزدیک شنیده و حس و حال دیگری را تجربه خواهید کرد:

اصلا تقصیر من بود
مگه یادم میره
عشقمون خاصه
برو پشتتم
بگو عزیزم
کاش میشد
حس تازه

رزرو بلیط کنسرت ناصر زینلی کیش
شور و هیجان تمام نشدنی در کنسرت حامیم کیش
با شرکت در یکی از پرطرفدارترین کنسرت های کیش یعنی کنسرت حامیم، شور و هیجانی وصف ناپذیر را تجربه خواهید کرد. این کنسرت در تاریخ ۲۶ مهرماه در کیش برگزار می شود و بهتر است تا دیر نشده، نسبت به رزرو بلیط کنسرت حامیم کیش اقدام کنید. با رفتن به این کنسرت، علاوه بر شور و هیجان، لحظات به یاد ماندنی را خواهید داشت. لحظاتی که دوست دارید در آینده ای نزدیک، دوباره تکرار شوند.
اندکی درباره حامیم
پیش از اینکه به کنسرت حامیم، یکی از پرفروش ترین کنسرت های کیش بروید، بهتر است اطلاعاتی را راجع به این خواننده خوش قریحه و خوش آوا به دست آورید. حامیم متولد ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است و سبک پاپ را برای اجرای آهنگ هایش انتخاب نموده است. او از کلمات ناب و غیر تکراری در آهنگ هایش استفاده کرده و مضمون های عاشقانه ای را با لحن آرام اجرا می کند. این خواننده مطرح و توانای ایرانی با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیتش را آغاز نموده و آن را با موفقیت ادامه داده است.
آهنگ های شنیدنی این خواننده
پیش از اینکه به کنسرت حامیم کیش بروید، آهنگ های شنیدنی آن را نام خواهیم برد. آهنگ هایی که در کنسرت به صورت زنده، شنوای آنها بوده و حال و هوای فراموش نشدنی را با شنیدن این آهنگ ها پیدا خواهید کرد:

یکیو دارم
آدمای شهر
تبعیدگاه
سیاه سفید
رز سفید
شب آخر
از قصد
مثلا
اولاش

کنسرت حامیم کیش
هزینه بلیط کنسرت های کیش
یکی از دغدغه هایی که برای متقاضیان کنسرت های کیش مطرح می باشد، هزینه بلیط کنسرت است. در این خصوص باید گفت هزینه بلیط، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. عواملی همچون:
نوع بلیط:
بلیط های VIP از هزینه بیشتری نسبت به بلیط های عادی برخوردار بوده و این موضوع باعث تغییر در قیمت ها شده است.
جایگاه مخاطبان:
اگر جایگاه مخاطبان نسبت به سِن، دور باشد؛ هزینه بلیط، کمتر خواهد بود. در مقابل اگر جایگاه مخاطبان به سن نزدیک باشد، هزینه روند افزایشی خواهد داشت.
خواننده:
هزینه بلیط کنسرت در رابطه با تمامی خوانندگان، مشابه نیست. بنابراین قیمت های متفاوتی را در رابطه با کنسرت های کیش متعلق به هر کدام از خواننده های نامبرده مشاهده خواهید کرد که البته تفاوت چندانی با هم ندارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید