معرفی ۷ بازی برتر تلگرامی برای کسب درآمد

معرفی ۷ بازی برتر تلگرامی برای کسب درآمد
دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-21
کد خبر: 308766 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ | منبع: invex.ir
196 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

سال ۲۰۲۴ به‌ عنوان سالی ویژه برای اکوسیستم بازی‌های تلگرامی شناخته می‌شود. ظهور بازی‌های تلگرامی برای کسب درآمد به دلیل ارائه ترکیبی از گیم‌پلی جذاب و پاداش‌های رمزارزی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

معرفی ۷ بازی برتر تلگرامی برای کسب درآمد 

این بازی‌ها میلیون‌ها کاربر را به سمت خود کشانده و فرصت‌های مناسبی را برای کسب ارزهای دیجیتال از طریق فعالیت‌های ساده و سرگرم‌کننده فراهم می‌آورند. بازی همستر یکی از انواع بازی‌های تلگرامی بود که در مدت کوتاهی توانست کاربران بسیار زیادی را جذب نماید. اگرچه قیمت همستر پس از لیست شدن در انواع صرافی ارز دیجیتال کمتر از چیزی بود که بسیاری از افراد انتظار داشتند، اما این نوع بازی‌ها همچنان طرفداران خود را دارند. در ادامه این نوشتار ویژگی‌ها و امکانات هریک از این بازی‌ها‌ مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بدانید چگونه می‌توانید از این تجربه‌های جذاب استفاده کنید.

بازی ‌های Tap-to-Earn در تلگرام چیست؟

بازی‌های Tap-to-Earn در تلگرام به کاربران این امکان را می‌دهند که از طریق گیم‌پلی فعال، ارزهای دیجیتال کسب کنند. بازی‌های مهمی چون همستر کامبت، کتیزن، کامبت و… به کاربران روش‌های منحصربه‌فردی برای کسب توکن‌های مانندNOT و HMSTR ارائه می‌دهند. این بازی‌ها بر روی شبکه‌های مختلف بلاکچین، ازجمله شبکه TON و Solana، ساخته شده و از یکپارچگی توکن‌ها و تجارت غیرمتمرکز اطمینان می‌دهند. پروژه نات یکی از اولین بازی‌های تلگرامی بود که سروصدای زیادی به پا کرد. قیمت لحظه ای ارز دیجیتال نات کوین باعث شد تا افراد زیادی با هدف بازی و کسب درآمد، وارد برنامه تلگرام شوند.

معرفی بهترین بازی های تلگرامی

تاکنون تعداد بسیار زیادی بازی تلگرامی وارد بازار شده‌اند؛ اما در ادامه ما قصد داریم معروف‌ترین بازی‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که بازی‌های تلگرامی را با قیمت همستر کامبت شناخته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا با چند مورد از بازی‌های محبوب تلگرامی به جز همستر، آشنا شوید.

همستر کامبت

همستر کامبت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های رمزنگاری در تلگرام بوده که از اوایل سال ۲۰۲۴ بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن جذب کرده است. در این بازی کاربران می‌توانند با کلیک کردن و مدیریت یک صرافی مجازی، توکن‌های HMSTR کسب کنند. راه‌اندازی و ایردراپ توکن همستر در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ در شبکه تون (TON) انجام شد و کاربران نتیجه ماه‌ها زحمات خود در بازی را گرفتند.

قیمت همستر کامبت

اگرچه قیمت توکن همستر از قیمت تون کوین کمتر بود و تا حدی کاربران را ناامید کرد؛ اما تیم توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده است که در فصل‌های بعدی، توکن‌های بیشتری به کاربران اختصاص خواهد یافت.

نات کوین

نات کوین یک بازی Tap-to-Earn مبتنی بر تلگرام، از زمان راه‌اندازی خود در اوایل سال ۲۰۲۴ توانسته بیش از ۳۵ میلیون بازیکن جذب کند. گیم‌پلی این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد با ضربه زدن، نات کوین‌های مجازی جمع‌آوری کنند. این توکن‌ها می‌توانند در شبکه تون به توکن‌های واقعی نات تبدیل شوند. توکن نات در تاریخ ۱۶ مه ۲۰۲۴ با موفقیت راه‌اندازی شد و مورد پشتیبانی صرافی‌های معتبر مانند اینوکس قرار گرفت. این توکن با قیمت ابتدایی ۰.۰۱ دلار عرضه شد و ارزش بازار آن به ۱.۱ میلیارد دلار رسید که آن‌را به یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل کرد.

پس از عرضه، نات کوین اکوسیستم خود را با همکاری‌های جدید، به‌ویژه با بازی سگ‌های گمشده گسترش داد. این همکاری یک بازی داستانی با مضمون سگ را معرفی می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند با تکمیل مأموریت‌ها، توکن‌های $NOT و $WOOF کسب کنند. این ویژگی به‌گونه‌ای طراحی شده که تجربه‌ای تعاملی‌تر و مبتنی بر روایت را ارائه بدهد. همچنین، راه‌اندازی ویژگی اکسپلور نات کوین در جولای ۲۰۲۴ به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) تعامل داشته و در فضای Web3 بیشتر مشارکت کنند.

چشم‌انداز بلندمدت نات کوین شامل تبدیل شدن به یک مرکز برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث است و خود را به‌ عنوان نتفلیکس بازی‌های اجتماعی و ویروسی معرفی می‌کند. این بازی به دنبال نوآوری فراتر از مدل‌های سنتی Tap-to-Earn است و به بازیکنان راه‌های متنوع‌تری برای کسب پاداش از طریق گیم‌پلی استراتژیک و تعامل با برنامه‌های بلاک‌چین ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند به‌ دنبال قیمت نات کوین در بازار باشند تا از نوسانات آن بهره‌برداری کنند.

کتیزن

کتیزن به سرعت به یکی از پروژه‌های محبوب بازی‌های وب۳ در تلگرام تبدیل شده و تاکنون بیش از ۳۴ میلیون بازیکن با این بازی سرگرم شده‌اند. در این بازی بازیکنان به بزرگ کردن و ادغام گربه‌های مجازی می‌پردازند و با کسب ارز درون بازی به نام vKITTY، می‌توانند آن را به توکن‌های CATI تبدیل کنند.

توکن CATI در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ در ساعت ۱۰:۰۰ در صرافی‌های معتبر لیست شد. همچنین ایردراپ فصل ۱ این بازی از ۱۴ سپتامبر شروع شد و ۱۵۰ میلیون توکن CATI بین بازیکنانی که vKITTY جمع‌آوری کرده‌اند، پخش شد. جالب است بدانید که قیمت توکن CATI پس از لیست شدن به یک دلار رسید. همچنین اگر اکوسیستم کتیزن به رشد خود ادامه بدهد و ویژگی‌های جدیدی معرفی کند، قیمت می‌تواند تا ۱.۵۰ دلار نیز افزایش یابد.

قیمت کتیزن

ایکس امپایر

ایکس امپایر که پیش‌تر با نام Musk Empire شناخته می‌شد، از زمان راه‌اندازی خود در ژوئیه ۲۰۲۴، به سرعت به ۳۵ میلیون بازیکن دست یافته است. این بازی تلگرامی برای کسب درآمد به کاربران اجازه می‌دهد تا امپراتوری‌های مجازی بسازند و همزمان ارزهای دیجیتال کسب کنند. به گفته تیم توسعه‌دهنده ایکس امپایر، توکن X قرار است در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۳ آبان ۱۴۰۳)، همزمان با پایان مرحله ماینینگ لیست شود. توزیع ایردراپ به فعالیت‌های بازیکنان در بازی ازجمله درآمدهای درون بازی و تعداد دوستان معرفی‌شده بستگی دارد.

به‌علاوه، ایکس امپایر ۵۷۰,۰۰۰ کوپن NFT را به عنوان بخشی از فاز معاملاتی قبل از عرضه معرفی کرده است. این کوپن‌ها به کاربران امکان دسترسی زودهنگام به توکن X دلار را می‌دهند و اخیراً یکی از آن‌ها به قیمت حدود ۷ تن (تقریبا ۳۶ دلار) فروخته شده است. این بازی همچنین برنامه‌های توسعه‌ای بیشتری را پس از عرضه توکن درنظر دارد تا با معرفی حالت‌های جدید گیم‌پلی، بازیکنان را درگیر نگه داشته و اکوسیستم بازی را گسترش بدهد.

راکی ربیت

راکی ربیت یکی دیگر از بازی‌های محبوب تلگرام، به تازگی ۳۰ میلیون بازیکن فعال را جشن گرفته است. در این بازی کاربران خرگوش‌های مجازی را آموزش می‌دهند تا در نبردها و معماها شرکت کنند و جوایزی به صورت توکن بومی RabBitcoin ($RBTC) دریافت کنند. این توکن در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ در چند صرافی معتبر جهانی لیست شد و بازیکنان بر اساس عملکرد خود در بازی، توکن‌ها را دریافت کردند. همچنین قیمت اولیه RBTC حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۰ دلار بود.

به‌طورکلی ۵۰ درصد از توکن‌های این بازی در ۲۳ سپتامبر توزیع شد و ۵۰ درصد باقی‌مانده از طریق فعالیت‌های Play to Unlock آزاد خواهد شد. توسعه‌دهندگان قصد دارند با اضافه کردن ویژگی‌ها و مینی‌گیم‌های جدید، فرصت‌های بیشتری برای کسب RBTC و تبدیل راکی ربیت به یک پلتفرم گسترده‌تر P2E ایجاد کنند.

تپ سواپ

تپ سواپ نیز از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی است که تا سال ۲۰۲۴ بیش از ۶۰ میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده‌اند. در این بازی بازیکنان با ضربه زدن روی عناصر صفحه، انجام کارهای روزانه و چالش‌ها، توکن‌های TAPS را جمع‌آوری می‌کنند. با به‌روزرسانی‌های اخیر، ازجمله اضافه شدن Tappy Town، یک حالت شهرسازی جدید، جذابیت و تنوع گیم‌پلی افزایش یافته است.

قیمت تپ سواپ

راه‌اندازی و ایردراپ توکن تپ قرار است تا ۳۰ می ۲۰۲۴ انجام شود. قیمت تخمینی این توکن‌ها در زمان راه‌اندازی بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۶ دلار خواهد بود و ارزش بازار آن به ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلار پیش‌بینی می‌شود. بازیکنانی که در چالش‌های روزانه شرکت می‌کنند، شانس بیشتری برای دریافت جوایز ایردراپ خواهند داشت. پس از راه‌اندازی توکن، تاپ سواپ برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش قابلیت‌ها و مشارکت‌های DeFi دارد که می‌تواند آن‌را به یک بازی برجسته در بخش GameFi تبدیل کند.

بازی تلگرامی میجر

میجر هم یک بازی تلگرامی برای کسب درآمد است که به‌سرعت محبوبیت پیدا کرده و تعداد بازیکنان آن به ۳۰ میلیون نفر رسیده است. در این بازی، بازیکنان با حل معماها، انجام کارهای روزانه و جمع‌آوری امتیازهای رتبه‌بندی، می‌توانند به توکن‌های MAJOR تبدیل کنند. یکی از ویژگی‌های جالب بازی، معمای دوروف است که در آن بازیکنان باید دنباله صحیحی را در آواتارهای Pavel Durov پیدا کنند. این معماها هر ۲۴ ساعت یک بار بازنشانی می‌شوند و به بازیکنان اجازه می‌دهند روزانه یکبار به چالش بپردازند.

با نزدیک شدن به راه‌اندازی توکن $MAJOR، بازیکنان می‌توانند از طریق فعالیت‌های خود، امتیاز جمع‌آوری کرده و در ایردراپ‌های پیش‌بینی شده شرکت کنند. توکن‌ها به طور عمده بر اساس عملکرد و فعالیت بازیکنان توزیع خواهند شد و دارندگان برتر امتیاز، بیشترین سهم از توکن‌ها را دریافت خواهند کرد. اگرچه آینده بازی ‌های تلگرام همچنان مشخص نیست اما بسیاری از کاربران به روند گسترش محبوبیت این بازی‌ها خصوصا بازی میجر امیدوار هستند.

کسب درآمد از بازی های تلگرامی

سال ۲۰۲۴ به‌ عنوان سالی جذاب و انقلابی برای بازی‌های Tap-to-Earn در تلگرام به شمار می‌آید. این بازی‌ها نه تنها سرگرمی‌های جذابی ارائه می‌دهند، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهند که از طریق فعالیت‌های ساده، ارزهای دیجیتال کسب کنند. با ظهور بازی‌های موفقی چون همستر کامبت، نات کوین، میجر و کتیزن، کاربران می‌توانند با گیم‌پلی جذاب و مبتکرانه، توکن‌های ارزشمندی به دست آورند و از فرصت‌های جدید مالی بهره‌مند شوند. البته همانگونه که بسیاری از کاربران به دنبال بهترین صرافی همستر برای ایران بودند، برای خرید و فروش سایر توکن‌های تلگرامی نیز نیاز به یک صرافی معتبر دارید تا از امنیت دارایی‌های خود محافظت کنید.

همچنین، با توجه به پیشرفت و نوآوری‌های مستمر در این حوزه، آینده روشنی برای بازی‌های Tap-to-Earn ترسیم می‌شود. در واقع تاثیر بازی‌های کریپتویی در شبکه تون به عنوان یک جریان جدید در سطح جهانی شناخته می‌شود. اگر به دنبال کسب درآمد از طریق این بازی‌های نوآورانه هستید، حتماً قیمت تون کوین را در نظر داشته باشید و به‌روزرسانی‌ها و تحولات این بازی‌ها را دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد این بازی‌ها و روندهای بازار، از سایت اینوکس کمک بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مومنی

      سلام خسته نباشید من مدتی هست که خرج زندگیمو با ایردراپ های تلگرامی در میارم از شما بابت معرفی بازی ها جدید متشکرم.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام جناب مومنی عزیز افتخار ما همراهی شما عزیزان است.