راه اندازی وبسایت جدید و ارتقاء یافته کوینکس

راه اندازی وبسایت جدید و ارتقاء یافته کوینکس
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 291961 |
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ | منبع: coinex.com
1159 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

صرافی خوشنام رمزارز، جهت بهبود تجربه مشتریان، نفس تازه ای در وبسایت خود دمیده است.- این شرکت قصد دارد تا ویژگی های باکیفیت بیشتری ارائه دهد و به لطف تمامی محصولات و خدمات خود، از رضایت کاربران اطمینان حاصل کند.- وبسایت کوینکس بیش از ۱۸ زبان را جهت پوشش بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهانی، پشتیبانی می کند.

راه اندازی وبسایت جدید و ارتقاء یافته کوینکس

– صرافی خوشنام رمزارز، جهت بهبود تجربه مشتریان، نفس تازه ای در وبسایت خود دمیده است.
– این شرکت قصد دارد تا ویژگی های باکیفیت بیشتری ارائه دهد و به لطف تمامی محصولات و خدمات خود، از رضایت کاربران اطمینان حاصل کند.
– وبسایت کوینکس بیش از ۱۸ زبان را جهت پوشش بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهانی، پشتیبانی می کند.

کوینکس با خرسندی از آخرین تغییرات وبسایت خود در قالب بخشی از تلاش های این پلتفرم برای تسهیل معاملات رمزارز برای همگان، رونمایی کرده است. این شرکت ویژگی های جدید و ارتقاء یافته ای که کاربرد فراوانی در فعالیت های معاملاتی کاربران خواهند داشت را پیاده سازی کرده است.

راه اندازی وبسایت جدید و ارتقاء یافته کوینکس

کوینکس به جهت قادر ساختن کاربران برای اینکه از آخرین روندها و پیشرفت های صنعت مطلع بمانند، ویژگی “فوری” خود را اضافه کرده و اخبار، بینش ها و اطلاعیه های مرتبط با کریپتو و صنعت بلاک چین را ارائه می دهد.

اعضاء همچنین فرصت هایی را برای دریافت پاداش از طریق رویدادهایی مثل رتبه بندی حجم معاملات، ایستگاه ایردراپ و تخفیف های کوینکس، دارا هستند.
لیستینگ دارایی های کوینکس یکی از مهم ترین ویژگی های این پلتفرم برای کاربرانش است. تیم تحقیقات کوینکس که در ارزیابی دارایی ها تخصص دارد، به جهت “در اولویت قرار دادن کاربران”، با دقت پیش از لیست کردن یک کوین، پتانسیل آن را بررسی می کند.

به عقیده این تیم، بسیاری از صرافی های رمزارز توکن های فراوان و متعددی را برای معامله در پلتفرم خود ارائه می دهند اما پیش از اینکه آن را لیست کنند، اصالتش را تایید نمی کنند.

توانایی این تیم تحقیقاتی برای پیش بینی مسیر توسعه توکن ها به آنها امکان تعیین این را می دهد که آیا یک توکن معیارهای لازم برای لیست شدن در کوینکس را برآورده می کند یا خیر.

کوینکس با توجه به اینکه کاربران همیشه در پی معامله بهترین دارایی ها هستند، توانسته بهترین توکن ها را در لیست خود بگنجاند و نسبت به سایر صرافی هایی که ممکن است زمان طولانی تری را برای تایید لیستینگ صرف کنند یا بدون تجزیه و تحلیل فعالیت و احتمال موفقیت یک توکن آن را لیست کنند، مزیت رقابتی را به کاربران خود ارائه می دهد.

بلند همتی این شرکت برای ایجاد یک تجربه معاملاتی کاربرپسند و خوشایند، در آخرین ارتقاء ها و بروزرسانی های آن آشکار است.

کوینکس یک صرافی رمزارز جهانی است که با در نظر گرفتن کاربران طراحی شده. کوینکس از سال ۲۰۱۷ مشغول به ارائه طیفی از خدمات از جمله معاملات اسپات و مارجین، فیوچرز، تبدیل، بازارسازی خودکار (AMM) و خدمات مدیریت امور مالی به بیش از ۱۰ میلیون کاربر جهانی بوده است. کوینکس به جهت خلق یک محیط معاملاتی محترمانه و برابر، با ارائه محصولات و خدمات آسان کاربرد موانع ورودی رایج را از بین می برد و دسترسی همگان به معاملات رمزارز را تسهیل می کند.
درباره کوینکس

کوینکس یک صرافی رمزارز جهانی تاسیس شده در سال ۲۰۱۷ است که به تسهیل معاملات متعهد است. این پلتفرم طیف گسترده ای از خدمات را از جمله معاملات فیوچرز و اسپات، معاملات مارجین، تبدیل، بازارسازی خودکار (AMM) و خدمات امور مالی را به بیش از ۱۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان ارائه می دهد. کوینکس از ابتدای تاسیس خود با عزمی راسخ به اصل خدمت رسانی “در اولویت بودن کاربران” پایبند بوده است. کوینکس، با هدف صمیمانه ایجاد یک محیط معاملاتی کریپتویی ایمن، محترم و برابر، با ارائه خدمات آسان کاربرد، دسترسی آسان افراد دارای سطوح مختلفی از تجربه را به جهان رمزارز ممکن می سازد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره کوینکس به منابع زیر رجوع کنید:
Website | Twitter | Telegram | LinkedIn | Facebook | Instagram | YouTube

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :ناصر فیروزی

      سلام بر شما خسته نباشید میگم بهتون سایت کوینکس بهترین صرافی ایرانه.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام ناصر جان ممنون که نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.