بهترین صرافی همستر برای ایران کدام است؟

بهترین صرافی همستر برای ایران کدام است؟
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 288293 |
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ | منبع: invex.ir
1118 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

اگر شما هم عضوی از جامعه میلیون نفری بازی همستر در تلگرام باشید، بی‌شک اکنون در انتظار لیست شدن این بازی در صرافی‌ها به سر می‌برید.

بهترین صرافی همستر برای ایران کدام است؟

همچنین به احتمال زیاد محاسبه کرده‌اید که اگر قیمت همستر کامبت، X دلار ارزش‌گذاری شود، ارزش مجموع همستر کوین‌های شما چقدر خواهد شد! آیا این بازی شما را پول‌دار می‌کند یا خیر؟ علاوه بر این موارد، موضوعی که به ویژه برای کاربران ایرانی بازی همستر حائز اهمیت است، انتخاب صرافی همستر خواهد بود؛ این‌که آیا در این بازی مبتنی بر «ضربه بزن و درآمد کسب کن»، انتخاب صرافی همستر در کسب درآمد بیشتر بازیکنان تأثیر دارد؟ این گزارش به پاسخ سوالات شما خواهد پرداخت.

انتخاب بهترین صرافی همستر

در حقیقت، هیچ اطلاعیه رسمی از جانب تیم همستر کامبت گزارش نشده که بیان کند، کدام صرافی همستر بهتر است؟ یا این‌که انتخاب صرافی همستر که در فضای درون بازی این پروژه توسط کاربران انجام می‌شود، آیا روی عملکرد آن‌ها تأثیر مستقیم دارد؟ یا خیر؟

با وجود این، برخی رسانه‌ها گزارش می‌کنند که انتخاب صرافی‌ همستر می‌تواند در بلند‌مدت روی سود بازیکنان مؤثر باشد؛ بنابراین، همان‌طور که در دنیای واقعی خریدوفروش رمزارزها لازم است که هنگام انتخاب یک صرافی معیارهایی خاصی را در نظر داشته باشید، برای انتخاب بهترین صرافی همستر کامبت نیز به عوامل زیر توجه کنید:

۱. رابط کاربری: بازیکنان جدیدی که به اکوسیستم همستر اضافه می‌شوند احتمالاً صرافی‌هایی را انتخاب کنند که رابط کاربرپسندی و آموزش‌های جامع ارائه می‌دهند.

۲. کارمزد: صرافی‌ها کارمزدهای مختلفی را برای معامله، برداشت و سایر معاملات دریافت می‌کنند.

۳. حجم معاملات: هر چه حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، نقدینگی بیشتر و انحراف قیمت‌ها کمتر می‌شود.

۴. پشتیبانی از ارزهای متنوع: برخی از صرافی‌ها از همه ارزهای موجود در همستر کامبت پشتیبانی نمی‌کنند.

۵. امنیت: اعتبار و اقدامات امنیتی صرافی از اهمیت بالایی برخوردار است.

۶. سایر ویژگی‌ها: برخی از صرافی‌ها ویژگی‌های اضافی مانند استیکینگ ارائه می‌دهند.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، به نظر می‌رسد که ۵ مورد زیر لیست بهترین صرافی همستر در فضای درون بازی این پروژه تلگرامی را تشکیل دهند:

  • بایننس
  • بای بیت
  • اوکی ایکس
  • کوکوین
  • هوبی

در مجموع، بهترین صرافی همستر کامبت برای بازیکنان جدید، به سطح راحتی آن‌ها در معاملات ارزهای دیجیتال، نحوه پشتیبانی مطلوب و اهداف آن‌ها برای بازی طولانی‌مدت بستگی دارد. با انتخاب یک صرافی همستر که با این ملاحظات همسو باشد، بازیکنان جدید می‌توانند به طور مؤثر پتانسیل خود را برای موفقیت در اکوسیستم همستر به حداکثر برسانند.

بهترین صرافی همستر برای ایران

باتوجه‌به محدودیت‌های حساب کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی، انتخاب بهترین صرافی همستر برای ایرانیان بسیار مهم و حیاتی است. همچنین شما در اکثر صرافی‌های خارجی نمی‌توانید کوین‌های همستر خود را مستقیماً به ریال تبدیل کنید و این مسئله نیز می‌تواند چالش‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کند. همین‌ موارد در کنار هم باعث شده تا اکثر کاربران ایرانی به دنبال بهترین صرافی همستر برای ایران باشند.

اگرچه در حال حاضر همستر کوین در هیچ صرافی لیست نشده و امکان تبادل آن مهیا نیست؛ اما صرافی ارز دیجیتال اینوکس با طراحی کاربرپسند و یکتای خود زیرساخت‌های اولیه تبادل همستر کوین را پیاده‌سازی کرده است.

به‌عبارت‌دیگر، در صورت لیست شدن این پروژه در هر نمونه خارجی، صرافی ارز دیجیتال اینوکس یکی از اولین صرافی‌های داخلی خواهد بود که امکان خرید و فروش همستر کوین را برای کاربران خود فراهم می‌کند. از سوی دیگر، مجهز بودن این صرافی به پشتیبانی قوی و امنیت تست‌شده آن با استانداردهای صنعتی این حوزه، باعث شده است که به‌عنوان بهترین صرافی همستر برای ایرانی‌ها تلقی شود.

مراحل خرید همستر در صرافی اینوکس

به‌محض ارزش‌گذاری همستر کوین در صرافی‌های خارجی، کاربران صرافی ارز دیجیتال اینوکس می‌توانند به‌راحتی کوین‌های همستر کامبت خود را که در بستر بازی تلگرام وابسته به آن جمع‌آوری کرده‌اند، به حساب کاربری خود در این صرافی انتقال دهند و به خرید و فروش آن‌ها بپردازند.

به‌عنوان‌مثال، در این بخش به نحوه خرید همستر در اینوکس همراه با آموزش تصویری خواهیم پرداخت. برای این کار کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به صفحه اینترنتی صرافی اینوکس با آدرس (invex.ir) مراجعه کنید.

بهترین صرافی برای ایران

  • اگر از قبل در این صرافی ثبت‌نام کرده‌اید، به‌حساب کاربری خود وارد شوید. همچنین در صورتی که در اینوکس حساب کاربری ندارید، برای خرید و فروش همستر لازم است که در این صرافی ثبت‌نام و مراحل احراز هویت خود را که کمتر از ۵ دقیقه زمان‌بر است، تکمیل نمایید. سپس به حساب خود وارد شوید.

انتخاب صرافی همستر در ایران

  • پس از ورود به حساب کاربری، کاربران اینوکس می‌توانند پس از لیست شدن، ارز همستر با نماد HMSTR را به ریال و تتر خریداری کنند؛ برای خرید ارز همستر با ریال، در گام اول لازم است که کیف پول حساب کاربری خود را به مقدار موردنیاز شارژ کنید. همچنین برای خرید ارز همستر به تتر (USDT) باید به مقدار موردنیاز از توکن‌های تتر در موجودی کیف پول خود داشته باشید.
  • با داشتن موجودی کافی، می‌توانید از طریق دو بخش «پنل معاملات» یا «معامله آسان» اقدام به خرید همستر کوین کنید؛ در بخش پنل معاملاتی امکان سفارش‌گذاری در محدوده‌های قیمتی دلخواه خود را دارید، اما با خرید همستر از طریق بخش سفارش سریع، با قیمت لحظه‌ای بازار سفارش خرید شما انجام می‌شود.

اینوکس، بهترین صرافی همستر برای ایرانی‌ها

جمع‌بندی: اینوکس، بهترین صرافی همستر برای ایرانی‌ها

همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، بازی همستر کامبت از نمونه قبلی و موفق خود یعنی «نات کوین» (Notcoin) الهام گرفته است؛ پروژه‌ای که در ابتدا به هدف سرگرمی راه‌اندازی شد. سپس به‌عنوان یک رمزارز محبوب در شبکه تون کوین تلگرام به مجموعه کاربرانی با بیش از ۳۵ میلیون عضو دست یافت. همچنین در نهایت قیمت‌گذاری شد و در لیست ارزهای دیجیتال قابل‌معامله در صرافی‌های خارجی و ایرانی قرار گرفت. اینوکس جزو اولین صرافی‌های ایرانی بود که نات کوین را به لیست رمزارزها معاملاتی خود اضافه کرد.

طبق ادعای همستر کامبت به نظر می‌رسد که این پروژه قصد دارد بسیار فراتر از نات کوین عمل کند؛ ادعایی که تا این لحظه تقریباً بخشی از آن تحقق‌یافته است، زیرا از نظر تعداد کاربران، همستر جامعه بسیار گسترده‌تری دارد. داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد کاربران این بازی در جهان به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر رسید است. بااین‌وجود، هنوز امکان خریدوفروش همستر در صرافی‌ها وجود ندارد و از این لحاظ نات‌کوین موفق‌تر است. در صورتی که همستر به طور کامل از نات‌کوین دنباله‌روی کند و کوین‌های این پروژه ارزش‌گذاری شود؛ یعنی امکان تبادل آن‌ها در پلتفرم‌های خارجی میسر شود، اینوکس به عنوان بهترین صرافی همستر در ایران، امکان معامله این رمزارز را به کاربران خود ارائه می‌دهد. زیرا این صرافی ایرانی پیشاپیش تمام زیرساخت‌های اولیه و پیش‌نیاز‌های خریدوفروش همستر کوین را آماده کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :بهار صاحبکار

      سلام درود بر شما، درسته که میگن همستر الکی بوده و لیست نمیشه هیچوقت؟؟؟؟؟؟

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام بهار عزیز فعلا در حد شایعس و چیزی به طور قطعی مشخص نیست.